...kirjoittamaan jostakin aiheesta jutun johonkin. En ole käynyt mitään kursseja tai siihen kuuluvaa ammattitutkintoa,mutta minun kirjoituksiani on julkaistu muutamissa paikoissa ja olen saanut myös positiivista palautettakin. Itse lempiaineeni koulussa oli äidinkieli,joten alaan olen täysin kiinnostunut,mutta en ole vain löytänyt paikkaa johon voisin kirjoitella juttujani,joten jos sinulla on aihe ja/tai paikkaa tiedossa mihin voisin kirjoitella ottaisin mieli hyvin paikan vastaan.
Yhteydenotot:[email protected]
Olisin halukas...
2
721
Vastaukset
- saada
enemmän yhteydenottoja jos hiukan petraisit tuota oikeinkirjoitusta. Se on se ensimmäinen asia, jonka pitäisi juttuja kirjoitettaessa olla kohdallaan.
- Ylijäämämaisteri
Keksi ensin itse hyvä ja tuore idea/aihe mielellään erikoisesta näkökulmasta. Sitten soitat eri lehtiin, olisiko niissä kiinnostusta tällaiselle jutulle ja ota samalla puheeksi myös se, paljonko jutusta haluat. Aloitteleville ja nimettömille avustajille ei makseta enempää kuin 50-70 euroa per juttu, joten enempää ei kannata pyytää ainakaan kehäkolmosen ulkopuolella. ÄLÄ tee juttua ensin ja vasta sitten yritä kaupitella sitä lehtiin, tai teet ehkä turhaa työtä. Pitkälle jutuntekoon ei kannata lähteä, sillä mitään kilometrikorvauksia yms. ei makseta. Tee juttu. Ota myös pari kolme valokuvaa, oma kamera ja kuvaustaito on välttämättömyys. Mikään mestari ei näin digiaikana tarvitse olla, räpsit vain niin monta että joku onnistuu. Lähetä ne lehdelle. Jos juttu on hyvä ja se julkaistaan, ko. lehti saattaa käyttää sinua avustajana myöhemminkin tarpeen mukaan, jopa itse ehdottaa jutunaiheita. PIDÄ KIINNI DEADLINEISTA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst12210801- 2564666
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1774021Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1783523PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija833351Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58473218Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,803148Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i272799Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.681831Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1871691