Mikä harrastus

11v tytölle

Eli olen 11v tytön yh isä. Vietämme paljon aikaa yhdessä, loppu ajan hän viettää netissä katsoen musiikkividoita. No viimeaikoina on alkanut pelottaa että tyttö saa liikaa vaikutteita videoilta koska hän haluaisi kauheasti samanlaisia vaatteita kuin laulajilla jne. Olen ajatellut että tytölle pitäisi löytää joku mukava harrastus jossa tuollaiset vouhotukset unohtuisi. Tyttö ai ole varsinaisesti urheilullinen vaikka meneekin hulavanteella silloin tällöin ja hyppää narulla. Musiikkiakin hän kuuntelee pelkästään ei itse soita. Eli jotain muuta pitäisi keksiä, onko jotain tyttökerhoja tms. vielä nykyää?

7

750

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laita

lapsesi urheilukouluun. Hyvä harrastus, eikä iso kustannus. Kerhojakin löytyy seurakunnilta ja 4 h ja muuta. SEURAILE ILMOITUKSIA.

• käsityökoulu.

Jälkimmäinen olisi siitä hyvä, että siellä joskus tehdään jopa uusia vaatteita tai "tuunataan" entisiä. Siellä tehdään myös savitöitä jne.

• xxxxoooo

Partio, kuvataidekerho, käsityöt tms luova harrastus, teatteri, kuoro, seurakunnan tyttökerho, tanssi, ratsastus.... onhan noita. Ota selvää mitä teidän lähellä on tarjolla ja suostuttele neiti kokeilemaan jotain uutta. Älä lannistu jos hän ei heti innostu uudesta harrastuksesta, se vie oman aikansa varmasti. Mutta ihmeessä kannattaa jotain kokeilla.

• äiti 56

Jos tyttösi kerta on kiinostunut musiikista ja vaatteista. Niin miksi et yrittäisi saada häntä kokeilemaan tanssi harrastusta, tai käsityökerhoa jossa vanhasta tehdään uutta. Voisi hyvinkin kiinostua. Moni nuori tykkää tuunata vaatteita.

• supsukka

mitä tyttäresi kaverit harrastavat ja että kiinnostaisiko häntä alottaa myös kyseinen harrastus. Harrastus jatkuu näin mahdollisesti pidempään, koska kavereiden kannustus auttaa jatkamaan, mennään yhdessä tunnille, jne.

• älä yritä mua!!!!!!!

olen melkein 13v. ja harrastin ennen kesälomaa tanssia, ryhmäni oli mukvan pieni ja lämmin henkinen. Jos urheilu ei kuitenkaan ole top listan ykkösenä voi koittaa taidetta tai balettia olen kokeillut molempia eikä ne olleet urheilullisia. Kannattaa kuitenkin koittaa urheilua esim. jalkapalloa tietty laji saattaa vain kinnostaa enemmän kuin muut

• sinulle edellinen kirjoittaja:

BALETTI ON TODELLAKIN URHEILULLISTA. EHKÄ SINÄ VAIN OLIT NIIN HUONO TAI NUORI, ETTET OSANNUT MITÄÄN JA KOIT KAIKEN LIIAN VAIKEAKSI JA TEIT KAIKEN HELPOIMMAN KAUTTA. BALETTI ON URHEILULLISEMPAA KUIN MONET MONET MUUT HARRASTUKSET! TIEDOKSESI VAIN ETTÄ SE VAATII LIHAKSIA, VOIMAA, TASAPAINOA, MUSIIKKIKORVAA, PEHMEYTTÄ, JOUSTAVUUTTA JA VENYVYYTTÄ!
      ITSE HARRASTAN SITÄ KAHDEKSATTA VUOTTA JA JOKA IKISELTÄ,
      IHAN JOKA IKISELTÄ TUNNILTA PALAAN HENGÄSTYNEENÄ JA HIKISENÄ.
      SE EI TODELLAKAAN OLE HELPPOA, MUTTA MAAILMAN IHANINTA!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe