Pulleat tytöt

Piccolo---

Minä en ymmärrä sitä, miksi useat tytöt ajattelevat kokoajan olevansa liian lihavia, olivat tai eivät. En tarkoita tällä anorektikkoja, anoreksia on sairaus, johon tuo ajatus kuuluu välttämättä. Ette te ainakaan laidu hokemalla olevanne lihavia.

Minä haluan vain sanoa sen, että tykkään pulleista tytöistä. Olen itse tyttö. Ja heterotytöt, ei ne pojatkaan tykkää oikeasti mistään tiimalaseista. Pari sellaistakin tietysti löytyy, mutta he ovat ääliöitä, joihin ei ole ihastumista.
Ei ny pullea välttämättä tarvi olla, mutta alipainoa ei mielellään pari kiloa enempää, vaikka omapainoindeksi onkin 16.

22

1901

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ideaa

viestissäsi on..? Jokainen tykkää mistä tykkää.. Oma mielipiteeni on että Suomessa likat ovat vitun läskejä useimmiten ja se on vitun kuvottavaa.. Saatana!

• 155/45

Mulla itelläni ei ole hajuakaan siitä, että oonko liian laiha, pullee tai läski tai sopiva? Et siihen vaikuttaa sitten se mitä muut mulle kertoo! Niin ja oon 15w vaikka oonkin noin lyhyt...

• Ritari-90

On kyllä nyt pakko vähän kommentoida.

"Ja heterotytöt, ei ne pojatkaan tykkää oikeasti mistään tiimalaseista. Pari sellaistakin tietysti löytyy, mutta he ovat ääliöitä, joihin ei ole ihastumista"

Onkohan ihan oikein julistaa ihminen ääliöksi vain tämän henk.kohtaisen maun mukaan? Eikö aivan samalla perusteella vois haukkua niitä rotevampia ihannoivia vaikkapa kusipäiksi?

Pystytkö sää hallitteen sun ihastumistas? Voitko sää päättää, että enpä ihastu tuohon, koska sen painoindeksi on alle suositusten, tai sitte yli?

Joo, tää oli oikeastaan vaan valitusta sun asenteestas, olihan tuo viestis ihan asiaakin täynnä. :D

Useimmat miehenpuolet tosiaan haluavat muotoja, eivät sitä kliseistä "luuta ja nahkaa".

Omasta puolestani voin sanoa, että mulle tytöissä on tärkeintä pää, sekä sisä-, että ulkopuolelta. Ihastumisen kannalta varmaan kuitenki enenmmän ulkopuolelta... En tiiä sitten, oonko joku kummajainen, mutta mulle ei oo oikeastaan hitonkaan väliä sillä muulla kropalla. Joo, oon varmaan outo, kun en ihastu perseeseen tai maitorauhasiin, tai sen enempää mihinkään tiimalasikroppaan, mutta jotenkin se naamataulu kauniine silmineen ja hymyineen kiehtoo _aika_ paljon ennemmän.

• Ääliö, johon ei kannata iha...

"En tiiä sitten, oonko joku kummajainen, mutta mulle ei oo oikeastaan hitonkaan väliä sillä muulla kropalla. Joo, oon varmaan outo, kun en ihastu perseeseen tai maitorauhasiin, tai sen enempää mihinkään tiimalasikroppaan, mutta jotenkin se naamataulu kauniine silmineen ja hymyineen kiehtoo _aika_ paljon ennemmän."

Tuskinpa tuossa mitään outoa on. Kasvot ovat kuitenkin kaikkein yksilöllisin ruumiinosa ja kasvot (ilmeet) kertovat aina jotain myös ihmisestä itsestään. Kyllä itsekin aina kiinnitän ihastuksissani selvästi eniten huomiota kasvoihin. Tosin näkee sen jo kasvoistakin, jos on 50kg ylimääräistä ja se EI näytä kauniilta.

• Ritari-90
        Ääliö, johon ei kannata iha... kirjoitti:

"En tiiä sitten, oonko joku kummajainen, mutta mulle ei oo oikeastaan hitonkaan väliä sillä muulla kropalla. Joo, oon varmaan outo, kun en ihastu perseeseen tai maitorauhasiin, tai sen enempää mihinkään tiimalasikroppaan, mutta jotenkin se naamataulu kauniine silmineen ja hymyineen kiehtoo _aika_ paljon ennemmän."

Tuskinpa tuossa mitään outoa on. Kasvot ovat kuitenkin kaikkein yksilöllisin ruumiinosa ja kasvot (ilmeet) kertovat aina jotain myös ihmisestä itsestään. Kyllä itsekin aina kiinnitän ihastuksissani selvästi eniten huomiota kasvoihin. Tosin näkee sen jo kasvoistakin, jos on 50kg ylimääräistä ja se EI näytä kauniilta.

"Tosin näkee sen jo kasvoistakin, jos on 50kg ylimääräistä ja se EI näytä kauniilta. "

Komppaan.

• omituinen

no sitten minä olen varmaan se kaikkein kummallisin. koska mua ei haittaa vaikka poika olisi vähän tukeva ja nätti naamasta muttei mua haittaa sekään jos on laiha poika jolla on paha akne. koska mää olin ihastunut aikanaan kumpaankin tällaiseen versioon ja ihan sen luonteen takia. mää en tiedä mikä siinä on mutta niin se vaan on mun kohalla. enkä mää puolestani ole ikänä nähnykkään rumaa ihmistä.

saatan kuulostaa jeesustelialta mutta tämä on todellakin se kova totuus minusta.

• Petteriliini_91
        omituinen kirjoitti:

no sitten minä olen varmaan se kaikkein kummallisin. koska mua ei haittaa vaikka poika olisi vähän tukeva ja nätti naamasta muttei mua haittaa sekään jos on laiha poika jolla on paha akne. koska mää olin ihastunut aikanaan kumpaankin tällaiseen versioon ja ihan sen luonteen takia. mää en tiedä mikä siinä on mutta niin se vaan on mun kohalla. enkä mää puolestani ole ikänä nähnykkään rumaa ihmistä.

saatan kuulostaa jeesustelialta mutta tämä on todellakin se kova totuus minusta.

"enkä mää puolestani ole ikänä nähnykkään rumaa ihmistä.

saatan kuulostaa jeesustelialta mutta tämä on todellakin se kova totuus minusta."

Ihanaa ku joku muukin sanoo noin minun lisäkseni.

• omituinen
        Petteriliini_91 kirjoitti:

"enkä mää puolestani ole ikänä nähnykkään rumaa ihmistä.

saatan kuulostaa jeesustelialta mutta tämä on todellakin se kova totuus minusta."

Ihanaa ku joku muukin sanoo noin minun lisäkseni.

"Kauneus on asennekysymys."

hyvin sanottu.

• jfdklsaj

varmaankin on vaan järkevintä olla normaalipainoinen.

• Ääliö, johon ei kannata iha...

"Ja heterotytöt, ei ne pojatkaan tykkää oikeasti mistään tiimalaseista. Pari sellaistakin tietysti löytyy, mutta he ovat ääliöitä, joihin ei ole ihastumista."

Mikä sinä olet julistamaan mitään poikien yleistä mielipidettä, varsinkaan kun sellaista ei ole olemassakaan? Miksi juuri hoikkuutta miellyttävännäköisenä pitävä olisi ääliö? Miksi juuri naismaku määrittäisi älykkyyden/viisauden/whatever? Turha ainakaan luulla niiden, jotka haluavat naisen, jolla on "jotain, josta ottaa kiinni" olevan yhtään vähemmän pinnallisia kuin ne, jotka sattuvat pitämään hoikemmista yksilöistä.

Kuten jo sanoinkin, itse kiinnitän ihastuksissani eniten huomiota kasvoihin eikä silloin perseellä tai rinnoilla ole mitään väliä, (vaikka pienet rinnat tosin ovat muutenkin kauniimmat). Sen olen kuitenkin huomannut, että ylipainoiset kääntävät herkästi katseen - poispäin.

• .............

no jos pulleat tytötö on mielestäsi kivannäkösiä niin mikset samantien lihota itseäsikin sellaiseksi! torvi.

• sellaiseksi?

ILman muuta voisi tuota kokeilla.. pääseekin samalla eroon ikävästä luisevuudesta.

monihan tuota yrittää mutta kaikki ei onnistu. laihuudella et pärjää kuin missikisoissa mutta ei ne kauniita ole.

• juuhan...

Ihmiset sanovat varsin usein näyttävänsä lihavalta tarkoittamatta sitä (jos kyseessä on hoikka tyttö). Tällä saa huomiota ja luultavasti kommentteja "Et sinä ole kyllä yhtään lihava, päinvastoin!" ja "Sullahan on niin hoikka vartalo.." :D Itsetunto kasvaa kun kuulee muiltakin olevansa hoikka ja kaunis ja jos sitä ei muuten kuule, niin sitten vaikka haukkuu ensin itseään! :) Tosin todella monasti henkilö tuntee olevansa oikeastikin lihava sanoessaan olevansa lihava..

Eipä tosiaan kukaan laihdu hokemalla olevansa lihava, mutta hyviä kommentteja itsestään sillä voi saada. :D

• lihava tyttö.

mun mielestä noi kynäniskat eli kynikset ja muut vitun luurangot ei näytä läheskään muulta kuin pajunvitsoilta .. että hah hah ja hoh hoh.

syökää makkaraa niin saatte väriä poskillenne ja muotoja. kuka vittu edes kehtaa väittää kauniiksi noita saatanan pajunvitsatyttöjä ja muita perkeleen luonnostaan laihoja apinan näköisiä anorektikkoja.. hehee.

on helppo olla laiha mut ei siin o mitää ihmeellist... aika monet on paremman näkösii ja söpömpii kyl pulleampina..

että hajotkaa kynikset ja laiheliinit.. haha!

• ..................
        lihava tyttö. kirjoitti:

mun mielestä noi kynäniskat eli kynikset ja muut vitun luurangot ei näytä läheskään muulta kuin pajunvitsoilta .. että hah hah ja hoh hoh.

syökää makkaraa niin saatte väriä poskillenne ja muotoja. kuka vittu edes kehtaa väittää kauniiksi noita saatanan pajunvitsatyttöjä ja muita perkeleen luonnostaan laihoja apinan näköisiä anorektikkoja.. hehee.

on helppo olla laiha mut ei siin o mitää ihmeellist... aika monet on paremman näkösii ja söpömpii kyl pulleampina..

että hajotkaa kynikset ja laiheliinit.. haha!

Melko katkera olet siihen nähden, että olet "paremman näköinen."

Hoikat tytöt ovat kauniita, läskit eivät.

• kersapa hyvinkin
        .................. kirjoitti:

Melko katkera olet siihen nähden, että olet "paremman näköinen."

Hoikat tytöt ovat kauniita, läskit eivät.

"hoikat tytöt ovat kauniita, läskit eivät"

no.. esim. saimi nousiainen on vitun ruma ja kynäniska. moni blondi on laiha luikku ja luulee olevansa meikeillään kauniskin. olenpa vaan kuule nähny ja todennu että monet pulleat tytöt vaan rumenee kun joku ääliö alkaa tingata syömisistään sen takia kun täällä joku luupää idiootti esittää omia mielipiteitään..

sitäpaitsi vähän kielioppia sulle.. läski sana ei liity ihmisiin. kynäniskaksi voi kyllä laihoja pajunvitsoja kutsua ilmanmuuta.. kynäniskathan kaikilla apina anorekteilla onkin.. siksi ne meikkiä niin vitusti käyttääkin.. koska ei ole muuta kun LUUTA!

että hajotkaa kynäniskat. mä valitsisin pulleron söpöläisen.. älkää laihduttako missään nimessä.. kateelliset apinanpennut vaan ruikuttaa kun niillä ei ole varaa syödä ja niiden henki haisee PASKALLE koska pelkkä paasto tekee sen.

piste.

• ...................
        kersapa hyvinkin kirjoitti:

no.. esim. saimi nousiainen on vitun ruma ja kynäniska. moni blondi on laiha luikku ja luulee olevansa meikeillään kauniskin. olenpa vaan kuule nähny ja todennu että monet pulleat tytöt vaan rumenee kun joku ääliö alkaa tingata syömisistään sen takia kun täällä joku luupää idiootti esittää omia mielipiteitään..

sitäpaitsi vähän kielioppia sulle.. läski sana ei liity ihmisiin. kynäniskaksi voi kyllä laihoja pajunvitsoja kutsua ilmanmuuta.. kynäniskathan kaikilla apina anorekteilla onkin.. siksi ne meikkiä niin vitusti käyttääkin.. koska ei ole muuta kun LUUTA!

että hajotkaa kynäniskat. mä valitsisin pulleron söpöläisen.. älkää laihduttako missään nimessä.. kateelliset apinanpennut vaan ruikuttaa kun niillä ei ole varaa syödä ja niiden henki haisee PASKALLE koska pelkkä paasto tekee sen.

piste.

"no.. esim. saimi nousiainen on vitun ruma"

Entä sitten? Ei olisi kauniimpi läskinäkään.

• Halmstad.
        kersapa hyvinkin kirjoitti:

piste.

Se koira älähtää, johon kalikka kolahtaa

• sun sydän oo tärkeempi

ulkonäkö on kakaroiden hommaa, lässyn lässyn lää vaa kaikille jotka aina jaksaa tänä saman v*itun aiheen ympärillä pyöriä, eläkää joskus

• on..

läskiä senkin perkeleen kynäniska.

• We_all_got_prblms

Voevoevoe. Siehä ite oot sanosinko sairaalloisen alipainonen. Mieki tykkään naisista, jotka on muodokkaita. Just parasta. Kunpa kaikki ihmiset tajuaisivat, että ovat ihania omana terveenä itsenään :)

• Anonyymi

Hieman sellai persjalkanen tyttö on hyvä reisissä voimaa ja perseessä,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      8517
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3349
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      26
      2490
    4. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2000
    5. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      80
      1980
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      351
      1663
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1412
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1191
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1075
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      66
      1020
    Aihe