Ensikatsastus...

STN

Primera 1.6 Traveller vm.-05 kävi ensikatsastuksessa ja tuloksena HYLÄTTY. Syynä hylkäykseen väljät raidetangon päät (molemmin puolin).Autolla ajettu 50t ja tuomio tuli kyllä yllärinä.Muutoin ei inssillä ollut huomautettavaa.
Pajalle soittelin ja takuussen menee mutta heräsi kysymys onko näitä sattunut muille? Merkkikorjaamon mukaan "joitakin".Samaa sanoi inssi.

8

1154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • chasse

On tuosta varoiteltu. En ole vielä huomannut, pitää nykiä jos nyt tulee ajettua kolme vuotta ;)

• rew123

Mulla sama juttu Primera 1,8 2005. Molemmat alatukivarret meni vaihtoon kun mittarissa n.30 000 km vuosi sitten .Osia ei ollut varastossa , miksiköhän??

• jämäkämmät 2.0:ssa?

liekö noissa kakslitraisissa (P12 / vm 03) sitten kestävämmät vetarit kun itse ajelin moisella 2½ vuotta / 40 tkm -eikä niissä vielä siinä ajassa mitään ilmennyt!
        tosin en vielä ehtinyt koslaa katsastaa sinä aikana...

• meni vaihtoon

mulla meni eka alatukivarsi (pallonivel kulunut)) 80tkm kohdalla, samalla oli koiranluu elise tukitanko, nyt toiselta puoluen vaihdettiin pelkkä tukitanko, mut varmaan menee se toinenkin alatukivarsi. kallista lystiä takuun jälkeen 400e töineen, tosin maahantuojalle kun valitti niin tuli vastaan osien hinnoissa.mutta ei helpolla.

• -03 trav.
        meni vaihtoon kirjoitti:

mulla meni eka alatukivarsi (pallonivel kulunut)) 80tkm kohdalla, samalla oli koiranluu elise tukitanko, nyt toiselta puoluen vaihdettiin pelkkä tukitanko, mut varmaan menee se toinenkin alatukivarsi. kallista lystiä takuun jälkeen 400e töineen, tosin maahantuojalle kun valitti niin tuli vastaan osien hinnoissa.mutta ei helpolla.

Koiranluut meni vaihtoon 56tkm kun ostin -03 vm:sen.

• viimeinen nisu

Juu, sama meillä -04 ja 1.8 eikä mennyt katsastuksesta läpi...

• z240

Kuulostaa tutulta............

• tulee kohta lisää
        z240 kirjoitti:

Kuulostaa tutulta............

kun alkaa noilla vm 02-03 olemaan kohta 100tkm lasissa,niin alkaa tulemaan alapallon vaihtoja,

toivottavasti saavat tarvikkeeseen koko alatuki- varren hyllyyn, p11 maksoi 99e koko alatuki, Oulun pörhöllä n.270,

pelkkää palloniveltä saa alle 30e tarvikkeesta p12seen. paljonkohan pajalla asennus ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      3091
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3067
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2417
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      2016
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1893
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1759
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1606
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      82
      1360
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1280
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79