PELKÄÄKÖ PEDOT RUOSKAA?

Kysyjä ruoskanainen

Minulla on ruoska ja raippoja. Pelkääkö pedot ruoskaa. Sillä kun saa sellaisen kovan pamausäänen kun vikkelästi sillä vihmasee ilmaa. Pelkäähän ne aseen pamausääntäkin, miksei sitten ruoskaa jota `soitetaan´ paukutellen?

13

779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsekin maso

      Testaa kipusi testillä
      ja saat vastauksia kysymyksiin! Haluathan kärsiä?
      www.Neuropaattinenkipu.fi

      • lukemaasi vai?

        Miksi et vastannut aloittajan kysymykseen? Hän siis omistaa ruoskat sun muut mitä nyt sattuu omistamaankaan ja niitä käyttää ilmeisesti ymmärtämykseni mukaan ei itseensä - ties mihin sitten. No vastaan hänelle - siis aloittajalle etten tiedä tehoaako petoeläimiin, en omista enkä ole kokeillut ruoskaa kehenkään, mihinkään...


    • päättelet...

      ...että pedot pelkäävät PAMAUSÄÄNTÄ?

      Jos ne pelkäävät pamausta, pelkäävätkö ne muitakin kovia ääniä? Jos, niin minkälaisia ja minkä vuoksi?

      Olisiko mitenkään mahdollista, että käsityksesi pamausäänen pelosta juontaisi juurensa siihen, että pamaukseen aseiden tapauksessa usein liittyy myös vinhasti lentävä ja tappava ammus?

    • kysyjä nainen

      Oliko tämä vitsi? Joku jaksaa sitten vitsailla. Harmittiko sinua aloittaja joku?

      Taitaa tuo ehdottamasi ruoska olla aika hyödytön väline. Ei siinä ehdi saamaan edes ääntä aikaan. :)

      • ruoskanainen

        Pamauksen saan ruoskalla viimeistään sekunnissa aikaan. Siihen riittää kerta vihmaisu ilmaan ja napakasti. Olen harjoitellut.

        Ei, aloitus ei todellakaan ollut vitsi, eikä minua harmita yhtikäs mikään, vaan tuli mieleen, että monet villieläimistä varsinkin pelkäävät pamausääntä ja muuta meteliä. Hallittiinhan tiikereitä ja leijoniakin aikoinaan sirkuksessa ruoskalla (ja tuolilla), miksei sitten voisi metsässä esim. marjastaessa olla ruoska mukana? Lisäksi sen käyttöä voi harjoitella, että osuu elukkaa vaikka nenään jne.


      • kysyjä nainen
        ruoskanainen kirjoitti:

        Pamauksen saan ruoskalla viimeistään sekunnissa aikaan. Siihen riittää kerta vihmaisu ilmaan ja napakasti. Olen harjoitellut.

        Ei, aloitus ei todellakaan ollut vitsi, eikä minua harmita yhtikäs mikään, vaan tuli mieleen, että monet villieläimistä varsinkin pelkäävät pamausääntä ja muuta meteliä. Hallittiinhan tiikereitä ja leijoniakin aikoinaan sirkuksessa ruoskalla (ja tuolilla), miksei sitten voisi metsässä esim. marjastaessa olla ruoska mukana? Lisäksi sen käyttöä voi harjoitella, että osuu elukkaa vaikka nenään jne.

        Ääntä vois testata jossain testioloissa joku tutkija esim. :) Mutta lyödä ei kannata mitään luontokappaletta.


      • kysyjä ruoskanainen
        kysyjä nainen kirjoitti:

        Ääntä vois testata jossain testioloissa joku tutkija esim. :) Mutta lyödä ei kannata mitään luontokappaletta.

        edes kakslahkeisia... miehiä...? Ihan sillee vaan leikisti... ;)


    • laikaman

      Susi suhtautuu varoen kaikkeen outoon. Saattaa hyvin pelätäkin pamausta. Hyvä konsti saattaa olla myös pullistelu. Riisu pusakka ja nosta se vaikka "purjeeksi". Iltalehdissä oli juttua poimurilla häädetystä sudesta, voi olla tiottakin. Mutta lauman ollaessa kyseessä voi ruoskan osumisesta seurannut ulahdus laukaista epätoivotun reaktion.

      • pihalle

        Pikapuolin EU- alkaa keräämään varmaan aseet pois, mehän voidaan vaikka ampua "ihanan uhanalaisen eläimen" kun se tulee pihalle.


      • laikaman
        pihalle kirjoitti:

        Pikapuolin EU- alkaa keräämään varmaan aseet pois, mehän voidaan vaikka ampua "ihanan uhanalaisen eläimen" kun se tulee pihalle.

        Tilanne alkaa monin paikoin olla hankala susien takia. Metsästämättömät ja aseettomat maalla-asuvat koiraihmiset ovat ihmeissään. Mustit alkaa olla sekopäitä, kun peto käy kiertämässä tarhaa. Minkäs teet, kun ei kättäpidempää ole. Jos tilanteeseen ei tule helpotustaa, ampuma-ase alkaa olla kohta välttämätön taajaman ulkopuolella.


    • kun katosivat

      heti tältä palstalta

      • minnekään

        ole kadottu.Odotellaan vaan uusia mielenkiintoisia keskustelunaiheita metsästyksen lomassa.


      • olla passissa
        minnekään kirjoitti:

        ole kadottu.Odotellaan vaan uusia mielenkiintoisia keskustelunaiheita metsästyksen lomassa.

        kirjoitusten suhteen, eikö voi itse tehdä aloitusta jostain aiheesta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7658
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2842
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2422
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1563
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1426
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1424
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1349
    Aihe