Laura ja Nea Kreetalla II

2CXY

…Aloin hellästi suudella Nean pimppaa, joka näytti kiihotuksesta hieman turvonneelta. Samalla kun töröllään olevat huuleni koskettelivat tuoksuvaa ruusua, Nean melko lyhyeksi ajeltu karvoitus kutitti nenääni. Se ei minua haitannut, vaan nautinnollisesti työnsin kieleni ulos, ja upotin sen Nean sisään niin syvälle kuin sain. Ihanaa lientä tulvi suuhuni läpimärästä pimpasta, joka tuntui kovasti kaipaavan jotain jäykempää sisälleen. Alkuun kieleni sai kelvata, ja aloinkin edestakaisella liikkeellä runkata sitä Nean sisällä. Nean vaikeroi nautinnosta selkä kaarelle jännittyneenä, ja pikku kätösillään hiuksistani puristaen. Vähitellen hän otti itse ohjat käsiinsä, ja liikutti päätäni vasten alapäätään työntäen joka painalluksella naamani tiukasti itseään vasten. Hänen limansa valuivat pitkin leukaani, ja tunsin kuinka lämpimät tipat ropsahtelivat mosaiikilla lepääville polvilleni.

Sitten Nea päästi pääni otteestaan, ja sanoi että haluaa mun naivan häntä. Onneksi se aprikoosia ja appelsiinia sisältävä pyöreäkärkinen shampoopullo oli silloin saatavilla. Sieppasin sen ammeen reunalta, asetin sen karvoitukseni kohdalle kuin kalun, ja vetäisin jalat levällään odottavan Nean aivan pöydän reunalle. Tartuin Neaa niskahiuksista antaakseni kunnon kielarin samalla, kun upotin pullon hänen sisäänsä. Kiihkosta suunniltaan oleva kaverini vastasi suudelmaani niin lujaa, että hän imi melkein leukanikin suuhunsa. Hän kietaisi kätensä ja jalkansa ympärilleni kuin emoonsa turvaava apinanpoikanen, ja antautui täysin käsittelylleni. Pitäen toisella kädellä pulloa paikoillaan, nojasin käteni vasten kylpyhuoneen peiliä, ja aloin parhaani mukaan ja niin lujaa kuin pystyin naimaan Neaa. Se ei ole kokemattomalle kovin helppoa, voin kertoa. Kun on itse tottunut olemaan enemmän vastaanottavana osapuolena, ei miehen roolin ottaminen seksissä onnistu välttämättä noin vain. Onneksi se kuitenkin näytti Nealle kelpaavan. Hän näykki korvaani ja huohotti kuin janoinen koira. Yhteisen hetkemme aikaan illan lämpötila oli vieläkin melkein 25 astetta, joten kosteassa kylppärissä hikosimme itsemme yhtä hikisiksi kuin olisimme käyneet lenkillä. Hoidellessani Neaa katsoin meitä peilistä: miten kaunis näky. Moni maksaisi mitä vain jos olisi saanut nähdä sellaisen session, kaksi nuorta ja kiimaista tyttöä toistensa kimpussa. Tämä hetki oli kuitenkin vain meidän.

Nea tuli pian. Hänen huulensa hamusivat kaulaani, ja hän pyrki parhaansa mukaan pidättelemään huutonsa sellaisessa voimakkuudessa, että mahdollisesti yllättäen tulevat vanhempani eivät sitä kuulisi. Joka tapauksessa melkoisen riskin kiinnijäännistä otimme, mutta sehän ei meille mitään uutta ollut, pelkkää riskiä meidän touhumme oli aina siitä lähtien kun tapasimme Henrikin. Vedin sitten pullon hänen sisältään, ja päätimme yhteisen hetkemme aivan pieniin suukkoihin ja pitkään halaukseen. Menimme uudelleen suihkun alle, tällä kertaa toisistamme irti pysyen, ja kuivailimme sitten itsemme. Pukeuduttuamme kävimme ostamassa gyros-pitat alakerrasta, jonka jälkeen raukeina painuimme pehkuihin. Huomennahan oli ensimmäinen rantapäivä edessä.

Heräilimme koko porukka suunnilleen samaan aikaan, vähän yhdeksän jälkeen. Hotellimme valoisassa, marmoripylväin ja pienin palmuin koristellussa ravintolassa söimme niukan aamiaisen, kuuma ilmanala ei ainakaan Neaa ja mua houkuttanut syömään. Sitä paitsi halusimme pitää mahamme ja peppumme pieninä etenkin nyt kesän ollessa aluillaan. Ainaskaan iskää sellainen ei tuntunut huolettavan, vaan hän söi melkein pelkästään makkaroita ja paistettuja munia niinkuin aina ollessaan krapulassa. Sitten menimmekin yhdessä aivan hotellimme edessä olevalle rannalle, josta vuokrasimme varjolla varustetut tuolit koko päiväksi. Siinäpä me sitten makailimme alkuun reilun pari tuntia, jonka jälkeen kävimme kevyellä tsatziki –ja leipälounaalla pienessä ravintolassa. Isälle alkoi vähitellen taas juoma maistumaan. Kumottuaan lounaalla puolisen litraa punaista pöytäviiniä, hän voi taas jossain määrin paremmin omasta mielestään. Palattuamme rannalle kävimme äidin ja Nean kanssa uimassa lämpenevässä välimeressä. Tultuamme tuoleihimme äiti lähti välillä lepäämään huoneeseemme.

Istuskellessamme sitten kolmestaan, en voinut olla huomaamatta mielestäni oksettavia tapahtumia vieressäni. Oltuani vähän aikaa silmät kiinni, avasin silmäni huomaamatta tummien aurinkolasieni alla. Näin kuinka isä tuijotti hievahtamatta Neaa, suu auki, 80-luvun alun Ray-banit nenänpäähän valahtaneena kuin kirjastonhoitajalla, vain ulkona roikkuva kieli vielä puuttui. Nea istui tuolissaan imeskellen ananasmehunsa mukana tullutta sekoituspuikkoa, näennäisen huolettoman näköisenä, ja hieroen pimppaansa bikiniensä päältä. Liike oli niin pientä, ja istuimme sillä tavalla merelle päin, etteivät muut voineet juuri huomata mitä oli meneillään. Minä kuitenkin tältä etäisyydeltä erotin märän läikän Nean pinkkien housujen jalkovälissä. Näky oli mun mielestä niin iljettävä että puutuin siihen heti. Otin yhtäkkiä lasini pois, ja ilmoitin että en halua nähdä tuollaista tapahtuvan. Isä ikään kuin havahtui unesta, ja sopersi että aurinko on varmaan sekoittanut päätä. Sitten hän poistui nopeasti sisälle. Nea nousi kummallisesti hymyillen tuolistaan ja meni uimaan. Minä jäin istumaan kädet puuskassa tuoliini. Voi tsiisus!

Nea palasi kohta merestä ja istui viereeni kuin mitään ei olisi tapahtunut. Minä aloin tivata häneltä tuollaista julkeutta mun läsnäollessa. Nean mielestä asiassa ei ollut mitään ihmeellistä, hän sanoi että halusi vain hieman pitää näytöstä vanhemmalle miehelle, kun minäkin olin kuulemma näyttänyt torkahtaneen tuoliini. Niin, vanhemmalle miehelle. Olihan Henrik meitä 15 vuotta vanhempi, mutta että mun isä, meitä melkein 30 vuotta vanhempi. Joku raja sentään. Nea lopulta myöntyi että minä olin oikeassa, ja lupasi ettei enää tee vastaavaa. Varmaan hän ajatteli mielessään, että ei ainakaan minun nähteni. Lopetimme riitelymme siihen, ja jäimme ottamaan aurinkoa, ja syömään jätskiä.

Illalla saimme vanhemmiltani luvan lähteä illaksi heidän mukaansa Hanian kaupunkiin, ja siellä omille teillemme niin, että olisimme takaisin hotellilla kahteen mennessä. He antoivat meille rahaa taksiin, ja vähän käyttörahaa. Suunnistimmekin välittömästi yöelämään. Välimeren alueella käyneet tietävät millaisessa huudossa pohjolan tytöt ovat etelän miesten keskuudessa. Kyllähän se tuntui imartelevalta kun vähän väliä tuli huonolla suomella kysyttyjä kysymyksiä että onko meillä jo poikaystäviä, saako tarjota cocktailin, tai lähdettekö ajelulle. Välillä se kyllä alkoi ärsyttääkin mutta loppujen lopuksi oltiin enemmän hyvillämme. Kävimme kaupungilla kulkiessamme juomassa pari rommicolaa, ennen kuin menimme flaierissa suositeltuun yökerhoon. Se oli aika siisti paikka, ja päätimmekin jäädä sinne tanssimaan. Monen nopean biisin jälkeen meillä oli niin kuuma että oli pakko lähteä baaritiskille. En muista enää mitä tilasimme, mutta emme ehtineet istua kauankaan, kun kaksi aika komeaa kreikkalaista kundia tuli luoksemme. Ei ollut pojista vaikea arvata että emme olleet ensimmäiset turistitytöt joiden kaatoa he yrittivät. Musiikin huumassa, ja alkoholin hieman höllennettyä meidän ei niin muutenkaan tiukkaa moraaliamme, ajauduimme vähitellen näiden Georgioksen ja Andreaksen syliin. He olivat varmaan siinä reiluja parikymppisiä, oikein söpöjä suklaasilmiä. Andreas piti minua kädestä, ja välillä kokeilin hänen lahjettaan, jossa tuntui selvästi pullottavan.

Ilta sai kuitenkin odottamattoman käänteen. Tunsin käden tarttuvan ranteeseeni, ja kääntyessäni katsomaan, Henrik seisoi vieressäni, ja Jack Nean vieressä. Kreikan pojat pomppasivat välittömästi pystyyn ilmeisen valmiina taistelemaan meistä. Henrik sanoi heille täysin rauhallisesti englanniksi, että tytöt ovat meidän tyttöystäviämme. Miesten katsoessa meitä kysyvästi, tein juuri niin kuin parasta oli, en halunnut mitään kapakkatappelua alkavan. Sanoin Georgiokselle ja Andreakselle että se on totta, ja laskin käteni irti Anreaalta. Kreikkalaiset jäivät hölmistyneenä katsomaan kun Henrik talutti minut, ja Jack Nean pois yökerhon perällä hämärässä sijaitsevaa pöytäänsä kohti. Pohjolan viikingit olivat nyt tämän erän vieneet, ja etelän saraseenit saivat käyrine ”miekkoineen” jäädä kuin nallet kalliolle.

Päästyämme pöytään riistäydyin irti Henrikin kädestä. Olin todella vihainen, ja melkein huusin hänelle että ei me missään naimisissa olla vaikka pannaankin, ja että milloin hänestä on tuollainen luolamies tullut. Nea vielä lisäsi että me otetaan kenet me halutaan eikä olla missään uskollisuuden valassa hänelle. Jackin seuratessa huvittuneena vierestä Henrik selitti että he olivat tehneet sen vain meidän parhaaksemme, koska näistä täkäläisistä ei tiedä, vasta edellisenä syksynä oli suomalainen tyttö raiskattu Kreetalla. Sanoin Henrikille etteivät nämä pojat olleet varmasti mitään raiskaajia, vaan ihan tavallisia kundeja. Aikamme kiisteltyämme aloimme Nean kanssa saada siitä tarpeeksi, ja siirryimme mykkäkouluun. Henrik tilasi tarjoilijalta jotakin, mutta en melun takia saanut selvää mitä.

Kun tarjoilija palasi pöytäämme, hänellä oli kaksi olutta ja suolapähkinöitä tarjottimellaan, sekä kaksi valtavaa cocktailia, joissa oli neljää eriväristä juomaa, paperiset pienet sateenvarjot, hedelmiä lasien reunoilla, sekä sädetikkuja töröttämässä niistä. Mun ja Nean jää alkoi vähitellen sulaa, ja meidän oli pakko nauraa, kun näimme juomamme jotka Henrik meille ohjasi. Lasit olivat niin isoja, varmaan jotain seitsemän desin kokoisia, että koko naama peittyi lasin taakse kun niistä joi. En tiedä mitä juomissa oli, mutta ne maistuivat hyvälle, ja menivät päähän. Vähitellen Henrik hivuttautui Nean viereen sulkien hänet kainaloonsa, ja minäkin huomasin ajautuvani lähemmäs Jackia, joka tarttui minua kohta kädestä kiinni.

Oltuamme aikamme pöydässä, mua alkoi vähitellen panettaa hirveesti, ja päätin tehdä aloitteen. Sanoin Nealle ja Henrikille että menen ”puuteroimaan nenäni”. Noustessani pöydästä iskin merkkaavasti silmää Jackille. Astelin tyttöjen vessaan, jossa ei ollut mitenkään hirveä tungos. Meni sisälle yhteen pienistä kopeista, ja jätin ovea vähän raolleen. Odotellessani tapahtumien kehittymistä selin oveen, kuulin sen hiljaa avautuvan ja heti perään sulkeutuvan lukon loksahtaessa kiinni. Tunsin vahvojen käsien tarttuvan lantioltani, ja karkean parransängen tulevan raapimaan kaulaani. Ihana miehekäs partaveden tuoksu leijaili sieraimiini, kun Jack aloitti suukottelunsa niskassani…

10

5367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jookos

      kirjoita pian lisää!!!!

      • Ai to seigi no...

        Sä olet hyvä :) jatka vaan


    • sintu

      hyvä!jatkappas..

      • olio

        Aika hyvä juttu joten lisää tätä!!


    • innokas lukija....

      Kirjota lisää ku sul siihen kert lahjoi on...

    • tyttönen-84

      kirjoita pian lisää.. jännityksellä odottelen...:) hyvä tarina:)

    • malttamaton

      Oikeesti, PIAN lisää..!

    • jäbä

      Nää sun stoorit on huonoja..ei mitään makuu.???

    • buuu.....

      olipa joo tosi hyvä iltasatu...todella aidon tuntunen joo, parempia tarinoita voi lukee maitopurkin kyljestäki...yritä vastasuudessa keksii jotain uskottavampaa ja ees vähän kiihottavaa....

    • Jussi

      ihmeessä. Tämä on hyvä tarina!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      71
      3319
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      562
      3150
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      39
      2634
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2042
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      311
      1853
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1835
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1745
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      127
      1407
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1251
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1238
    Aihe