Hyvää kiinteistövälittäjä.........

"Sain huippuhinnan ja ...

Oli kuin lottovoitto valita PULKKINEN!

Jos joku haluaa luotettavaa ja huippumyyjää omaan kotiin niin suosittelen todella lämpimästi Viva LKV:N Ilkka Pulkkista. Tekee asiat just niinkuin puhuu. Ja mikä tärkeintä niin se sain minun ja yhden tutun asunnoista niin uskomattomat hinnat et oli jalat lähtä alta. Pulkkisella on se asiakasrekisteri josta se nappaa aina ostajan kotiin kuin kotiin. Ja mikä hienointa, kuulun siihen samaan Pulkkisen asiakasrekisteriin itse ja Pulkkinen soittelee kerran kuukaudessa ja kyselee et joko uusi asunto on löytynyt? ja onko kriteerit muuttuneet. Ja aina kun tulee asuntoja myyntiin ni sieltä tulee meilin kautta asuntoesite omaan sähköpostiin. Oli ilo viedä konjakkipullo ja lahjakortti kaupantekotilaisuuteen Pulkkiselle.
Ei Pulkkisen kohdalla tarvi tinkailla välityspalkkioista. Se haukkuu hintansa niin moninkertaisesti kaupantekotilaisuudessa...
Ei kannata kokeilla Pulkkista vaan valita se myymään kotisi..
Terveisin: Maailman tyytyväisin asunnonmyyjä!

P.S Käykää Vivan sivuilla katsoo ihmemies Pulkkista

www.vivalkv.fi

6

3029

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k.o välittäjää

Tjaa, nyt tuli varmaan tehtyä karhunpalvelus!

Eihän kuvauksessa olevalta välittäjältä kannata sitten mitään ostaa jos ylivedätys on noin kamala...

• Kallopala

..saäästä palkkiot. Tosin joutuu sitten kuuntelemaan itseään myyvien välittäjien jaarituksia, vaikka on laittanut ilmoitukseen

Itse näin sanoiksi virkan yleensä seuraavasti:
      Jaa, minä luulin, että hyvien välitysliikkeiden ei tarvitse soitella ympäriinsä kerjäämässä myytävää.

On varmaan **ttumaista olla välittäjä, säälin sinua. Jos oma työni joskus harmittaa, niin ajattelen aina, että onneksi en sentään ole kiinteistövälittäjä.

Yleensä eivät sitten enää halua jatkaa keskustelua. Epäsosiaalista sakkia.

• pasi

Varsin noloa mainostaa itseään täällä. Ei taida kauppa käydä?

• mutta miksi

kummassa moinen kirjoitelma täällä?

• on alalla toimiva

surkein firma, kiitos vain mutta ei kiitos ikinä Viva lkv:n palveluita. Tyypistä en tiedä, ja ei kiinnostakkaan... Silti hyvä että asuntosi meni kaupaksi...

• Nurminen

www.profitasunnot.fi ja Jouko Nurminen. Pitkään alalla ollut väittäjä. Sovitut piti ja kaupat tapahtui nopeasti. Suosittelen ja jos joku haluaa lisää tietoa, laitan mielelläni.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      37
      5280
    2. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      399
      4541
    3. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      148
      3829
    4. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      144
      3039
    5. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      12
      2514
    6. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      21
      2292
    7. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2048
    8. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      151
      1992
    9. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      123
      1910
    10. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1469
    Aihe