Jumpstyle

uusi laji?

Ootteko kuulleet tai onko suomessa tullut vastaan sen tyyppinen tanssi kuin Jumpstyle? Ite oon nähny videoita ja kuunnellu siihen kuuluvaa musiikkia, mutta nyt haluaisin tietää että harrastetaanko sitä suomessakin?

17

2392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roooope

      Mä harrastan!! www.youtube.com/parkourrobban

      • Hyppypotkutahti ;)

        Vanha jutska jo mulle - D


    • bigpoing

      Itse aloitin vastikään "harrastamisen" tai pikemminkin opettelun. Muutamat liikkeet sujuu jo hyvin ja lisää haluan oppia. Ei ole tullut Suomessa vastaan kyseistä tanssia vielä, muttä kyllä se tännekin rantautuu ja ihan kunnolla. Sen se on jo muualla tehnyt. :)

      Mielenkiintoista, ettei naisväen edustajia näe usein tämän tanssin parissa. Olenpa sitten yksi niistä harvoista. :p

      • lillabon

        Itsekin olen kyllä huomannut, ettei naiset o viel kovinkaan kiinnostuneet asiasta. Sekin aiheuttaa, että ne videot, mitä olen itsekin nähnyt, niissä on vain miehiä.

        Naiset hei: Kamera päälle ja videot you tube:in! Saatais vähän enemmän kannustusta tällekin (toistaiseksi) hyvin erikoiselle ja harvinaiselle tanssiharrastukselle!

        -Female jumper-


    • Jumpper

      Jumpstyleä harvemmin näkee julkisesti mutta kyllä se on tosiaan saapumassa hiljalleen erillaisiin tapahtumiin ja kilpailuihin.

      • kattat

        On kyllä sen verran loistavan näköistä tanssimista ja tarttuvaa musiikkia, että kyllä haluaisin kovastikin tätä kyseistä tanssilajia rueta harrastamaan, jos vain tänne Itä-suomeen päin saisi ihan kunnon OSAAJAN sitä vetämään.(etelä-suomeen tuntuu kaikki ensin rantautuvan) En minä mitään opi yksin opettelemalla. :D Ihan huuli pyöreänä olen youtubesta videoita möllistellyt, upeaa! (ja ihan bäi thö vei, tyttö olen)


      • Riko-Shia
        kattat kirjoitti:

        On kyllä sen verran loistavan näköistä tanssimista ja tarttuvaa musiikkia, että kyllä haluaisin kovastikin tätä kyseistä tanssilajia rueta harrastamaan, jos vain tänne Itä-suomeen päin saisi ihan kunnon OSAAJAN sitä vetämään.(etelä-suomeen tuntuu kaikki ensin rantautuvan) En minä mitään opi yksin opettelemalla. :D Ihan huuli pyöreänä olen youtubesta videoita möllistellyt, upeaa! (ja ihan bäi thö vei, tyttö olen)

        Itsellänikin kiinostusta löytyisi, mutta pienen onnettomuuden takia ei vasen jalka aina kestä nopeita liikkeitä tai hypähdyksiä, jonka takia en ainakaan kilpailuihin pystyisi osallistumaan, mutta muuten haluaisin sitä harrastaa. Olin yrittänyt ennen onnettomuuttani harjoitella sitä ja nyt sen jälkeen olen päättänyt taas harjoitella kunhan saan jalan kestämään... :)


      • Anonyymi
        kattat kirjoitti:

        On kyllä sen verran loistavan näköistä tanssimista ja tarttuvaa musiikkia, että kyllä haluaisin kovastikin tätä kyseistä tanssilajia rueta harrastamaan, jos vain tänne Itä-suomeen päin saisi ihan kunnon OSAAJAN sitä vetämään.(etelä-suomeen tuntuu kaikki ensin rantautuvan) En minä mitään opi yksin opettelemalla. :D Ihan huuli pyöreänä olen youtubesta videoita möllistellyt, upeaa! (ja ihan bäi thö vei, tyttö olen)

        Hei. Samaa mieltä ja ainakin täällä pohjois savossa sitä opettaa yksi opettaja. Millä olen käynyt. Mutta hinta vois olla vähän alempi. Tekis mieli käydä vaan koko ajan tunnilla mutta ikävä kyllä taas tuo hinta..


    • wild2k

      olen kuullut Jumpstylestä! Harrastan sitä itsekin, kuuntelen Jump musiikkia ja itsekin vedän Hardjump (=

      Etsin jotakin kumppania jonka kanssa voisin vetää Jumppia ;D

      T: Tomas - Turku

      • TiuTiu

        Rovaniemelle kans joku tyyppi joka meitä jäykempiä halukkaita voisi ohjeistaa! Itsekkin innostuin niin kamalasti että nyt hyppimisestä etten pysty tällä hetkellä edes kävelemään kunnolla maitohappojen vuoksi.
        Ja yksin opettelu on hieman outoa puuhaa, olisi kiva harrastaa porukalla.


      • Pandajumper
        TiuTiu kirjoitti:

        Rovaniemelle kans joku tyyppi joka meitä jäykempiä halukkaita voisi ohjeistaa! Itsekkin innostuin niin kamalasti että nyt hyppimisestä etten pysty tällä hetkellä edes kävelemään kunnolla maitohappojen vuoksi.
        Ja yksin opettelu on hieman outoa puuhaa, olisi kiva harrastaa porukalla.

        joo itsekkin olen harrastanut jumpstyleä jo 1kk mutta sain penikka taudin nii taukoa on joutunut pitämään =(. Olisi eritääin hyvä jos löytyisi jostai jonilainen "ohjaaja"/"valmentaja" ja jonkinlainen seura ja olisi mukavaa saada kaveria hyppimään duoa=) ottakaa yhteyttä [email protected]


      • PeppiLottaa

        Mä NIIIIIN tahdon oppia kyseisen lajin... en vaan ole tähän mennessä törmännyt keneenkään Turussa kuka vois mulle opettaa enemmänkin :)


      • TomaZ aka Hardstyler
        PeppiLottaa kirjoitti:

        Mä NIIIIIN tahdon oppia kyseisen lajin... en vaan ole tähän mennessä törmännyt keneenkään Turussa kuka vois mulle opettaa enemmänkin :)

        Minä ja yks Olli, harrastetaa innoissaa jumpstyleä jo todella kauan! Itse harrastan jo vuoden ja yhden kuukauden ja kaverini 5-6kk. Molemmat tanssii joka pv, videoita tehää kerra tai kaks kuukaudes, youtubessa..

        Mun chänneli (wild2k): www.youtube.com/user/wwild2k
        Kaverin (uneunit): www.youtube.com/user/uneunit

        ELI ME OLLAA TURUSSA JA HALUTAA TAVATA LISÄÄ JUMPPEREITA!!!


      • TomaZ aka Hardstyler kirjoitti:

        Minä ja yks Olli, harrastetaa innoissaa jumpstyleä jo todella kauan! Itse harrastan jo vuoden ja yhden kuukauden ja kaverini 5-6kk. Molemmat tanssii joka pv, videoita tehää kerra tai kaks kuukaudes, youtubessa..

        Mun chänneli (wild2k): www.youtube.com/user/wwild2k
        Kaverin (uneunit): www.youtube.com/user/uneunit

        ELI ME OLLAA TURUSSA JA HALUTAA TAVATA LISÄÄ JUMPPEREITA!!!

        terve, mä haluisin tulla mukaan hyppimään.. hetken aikaa tässä oon koittanu ite opetella mut vaikeeta on..


    • Aiff

      On se kumma kun eka ei näkynyt missään jumpstyle-tyttöjä, ja nyt löytyy roppakaupalla, ja vielä mistä, Suomesta! Näyttää olevan aika nuorten miesten laji...

      Löytyiskö Hämeenlinnan laitumilta pomppijoita tai siitä kiinnostuneita? täällä on yks -92 tyttö vailla jumpstyle seuraa ja opettajaa :)

    • Opilirz

      Moi kaikki!

      Tarvihtisin opettajaa. Oon ite vast jotai 13-vuotias mut haluun oppii sitä et jos löytyis Pieksämäelt joku joka pystyis?

    • Hard384

      Mä jumpstyleen 3 frendinkaa tääl helsingin perukoil

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2563
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2368
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2061
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1460
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1413
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe