Onko mahdollista että vuorokaudessa olis ylimääräinen tunti? tänään eräs uutinen niin väitti olevan.
Viisat vastaa ja neuvos kysyy?
6
350
Vastaukset
- vorna
Olen usein tehnyt töitä 25 tuntia vuorokaudessa.
- yleisesti ja yhtenäisesti
sovitaan ! Ja tässä kesä-/talviajan muutoksen yhteyksessä on näin sovittu. sitten keväällä on taas yhtä tuntia lyhyempi päivä, kun näin on sovittu !
- se taitaa olla
mutta mistä se ylimääräinen tunti otetaan?
onko se pois jostakin viikonpäivästä vai siirtyykö se kevään kesäajan ylijäämästä? - otetaan?
se taitaa olla kirjoitti:
mutta mistä se ylimääräinen tunti otetaan?
onko se pois jostakin viikonpäivästä vai siirtyykö se kevään kesäajan ylijäämästä?Se on kellossa, kunhan viisareita siirtelet niin se tuleepi näkyviin. Vaan niitä on siellä rajoitetusti, älä siis liikaa innostu.
- kysyn
niin neuvos vastaa: Onko mahdollista , että tällä palstalla olisi yksi Rantaneuvos vähemmän ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408