Mistä sais hyvän/halvan pelikoneen VAATIVILLE peleille? Auttakaa. Oon ettin pitkää jo sellast.
auttakaa (kaikki lukee)
4
415
Vastaukset
- zxcvbnm
Siellä sanot että tarvitset koneen vaativille peleille. He osaavat myydä sinulle oikeanlaisen. Varaa kuitenkin paljon rahaa mukaan. Halpaa vaatimukset täyttävää saat etsiä loppuikäsi.
auttaa jo kummasti.
tai jo olet siirtynyt viikkorahoista ansio/pääomatulojen pariin siirryt nettipankkiin ja katsot saldon.
halvalla ei saa hyvää jos ei ole varastettu ja ehkei silloinkaan kun poliisit voi hakea pois.
Jatka etsimistä usein sinnikkyys palkitaan tai sit ei.- xboxelite
Riippuu mitä tiedät tietokoneista ja osaatko kasata itse. Tässä pari neuvoa
1)Mene osoitteeseen mbnet.fi ja sieltä etsi hintaseurannasta hinta-laatusuhteelta hyvät osat ja tilaa ne jostain verkkokaupasta ja kokoa kone itse. 800€ pitäisi riittää huippukoneeseen
2)Mene tietokoneliikkeeseen ja kysy jokin hyvä konepaketti ja pyydä heitä kokoamaan kone (Kokoaminen liikkeessä maksaa noin 50€-80€ lisää
3)Älä osta marketista sillä saat maksaa vastaavan tasoisesta koneesta noin 1300€
PS: Itse kasasin uuden koneen 2viikkoa sitten ja sain 800€ seuraavanlaisen koneen.
-500gb kiintolevy
-4gt ddr II 800mhz
-Intel core 2 duo e6750
-Ati Radeon x1950 pro ultimate
Lisäksi koneessa on huippu poweri, emolevy ja yms.
Tässä pari linkkiä josta kannattaa katsoa:
http://www.jathardware.com/
http://www.mbnet.fi/
http://www23.tomshardware.com/graphics_2007.html
Eiköhän tästä ole apua. Tuli varmaan pisin viesti ikinä. =P- Failure
Mo! Oisin hieman kiinnostunu tuosta sinun kasatusta koneesta, voisitkos laittaa linkkejä noihin sun osiin, jos jaksat, oisin erittäin kiitollinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368