Onko kukaan ollut "kamelisafarilla" Saharassa? Olemme menossa talvella Marokkoon, ja kiinnostaisi kovasti muutaman päivän aavikkoretki. Järjestetäänkö tällaisia? Minkä hintaisia ovat ja kuka niitä järjestää?
Retki Saharaan
2
614
Vastaukset
Itse Safarista minulla ei ole kokemuksia.Uskoisin kuitenkin että Gouliminestä tälläisiä retkiä järjestetään.Tuo kaupunki sijaitsee Saharan reunalla, jonka vuoksi olen kuullut kutsuttavan sitä Saharan portiksi. Sijainti on noin 400-500 km Agadirista etelään. Siellä on lauantaisin kamelimarkkinat.Olen käynyt siellä kerran noilla kamelimarkkinoilla.Vielä syvempänä Saharassa on aavikon kaupunki Laayoune noin 850 km Agadiristä.Viimeksimainittu kaupunki sijaitsee kiistanalaisen Länsi-Saharan alueella.Kuitenkin Marokkoa.Ainakin Agadiristä on bussiyhteys kumpaankin kaupunkiin.HYvää syksyä kalevi
- adnan
minä olen saharasta,tulin agadirista,nyt mä asun suomessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017453
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?835082- 794879
- 1324278
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103068- 522709
- 402616
- 532257
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102231Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850