Onko kukaan ollut "kamelisafarilla" Saharassa? Olemme menossa talvella Marokkoon, ja kiinnostaisi kovasti muutaman päivän aavikkoretki. Järjestetäänkö tällaisia? Minkä hintaisia ovat ja kuka niitä järjestää?
Vastaukset 2
Itse Safarista minulla ei ole kokemuksia.Uskoisin kuitenkin että Gouliminestä tälläisiä retkiä järjestetään.Tuo kaupunki sijaitsee Saharan reunalla, jonka vuoksi olen kuullut kutsuttavan sitä Saharan portiksi. Sijainti on noin 400-500 km Agadirista etelään. Siellä on lauantaisin kamelimarkkinat.Olen käynyt siellä kerran noilla kamelimarkkinoilla.Vielä syvempänä Saharassa on aavikon kaupunki Laayoune noin 850 km Agadiristä.Viimeksimainittu kaupunki sijaitsee kiistanalaisen Länsi-Saharan alueella.Kuitenkin Marokkoa.Ainakin Agadiristä on bussiyhteys kumpaankin kaupunkiin.HYvää syksyä kalevi
- adnan
minä olen saharasta,tulin agadirista,nyt mä asun suomessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411917Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101322- 1021076
- 102918
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88914- 66771
- 33662
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.71537Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13528- 78511