Hyvä näyttis?

epätietoinen hämeestä

1. Mikä olisi sellainen suht koht hyvä näyttis jolla pelais tuleviakin pelejä ilman suurempia murheita?

2. 8800GTS on liian kallis, niin onko tulossa GT mallia taikka hinnan alennusta tuohon GTS:ään?

3. Milloin on ns. sesonki aika jolloin kannattaisi ostaa halvalla hyvää? Ei siis sellaista joka kohta on vanhaa teknologiaa.

4. Mitä näyttistä suosittelisitte ostettavaksi nyt ja mikä kannataisi pitää tähtäimessä tulevaisuuden varalle? Näyttiksessä saisi olla HDMI liitäntä ja mahdollisesti OC versio. MAX €=150

5. Asus EN8600GT SILENT/HTDP5/512M hyvä vaihtoehto?

Kiitos ja kumarrus vastauksista!

5

1497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1.resoluution kohotessa sinne 30" näyttöjen resoon ei mikään tämän hetken näytönohjain riitä jos ei niitä ole 2kpl.jos tarkoitus on pelailla max, asetuksin.

      2.GTs liian kallis?320MB version saa 200€
      On tulossa vähintään kerran vuodessa jos et ole huomannut?

      3.Sellaista ei ole jos joku luulee niin se on harhaa.

      4.Nvidia tai Radeon HDMI OC versio.Sen OC:n saa hyvin usein tehtyä itsekin.

      5.Silent viittaa passiivi tuuletukseen mikä ei OC:n kannalta hyvä.Lisäksi 512Mb muisti "halpis" kortissa viittaisi siihen ettei muisti ole kovin nopeaa.
      siis ei ole hyvä vaihtoehto edes verrattuna muihin 8600 näytönohjaimiin jos tarkoitus ei ole hiljaisuus.

    • epätietoinen hämeestä

      Ja mitä prosessoria suosittelisitte tuon kanssa?
      MAX €= alle 200€
      Olisko Intel Core 2 Duo E6750 hyvä?

      Muistia tulossa n. 2-4Gt DDR2 800MHz
      Ja käyttiksenä Vista.

      Tarkoitus olisi että mm. Call of Duty 4 pyörisi niin, että jaksaisi katsella.

      • on hyvä parempi kuin tässä koneessa tuo prossu meinaan.No tilasimpa reteesti Q6600 G0 steppingin prossun niin ollaan samoilla viivoilla.paitti että 4-ydintä on 2 enempi kuin 2.

        Epätietoiselle hämeestä suosittelisin tutustumista hieman pareemmin esim. ylikellotuksen ihmeelliseen maailmaan.

        http://forums.extremeoverclocking.com/

        tai jos lontoo ei onnistu niin sama ihan hämeennmurteella:



        http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/

        Aina oppii jotain..minäkin opin tänään vaikka jo useamman vuoden olen itseäni pitänyt ns. hyvänä kellottelijana toki harrastelija sellainen.Parhaimmilehan jopa maksetaan


      • epätietoinen hämeestä
        pjotr.suomi24 kirjoitti:

        on hyvä parempi kuin tässä koneessa tuo prossu meinaan.No tilasimpa reteesti Q6600 G0 steppingin prossun niin ollaan samoilla viivoilla.paitti että 4-ydintä on 2 enempi kuin 2.

        Epätietoiselle hämeestä suosittelisin tutustumista hieman pareemmin esim. ylikellotuksen ihmeelliseen maailmaan.

        http://forums.extremeoverclocking.com/

        tai jos lontoo ei onnistu niin sama ihan hämeennmurteella:



        http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/

        Aina oppii jotain..minäkin opin tänään vaikka jo useamman vuoden olen itseäni pitänyt ns. hyvänä kellottelijana toki harrastelija sellainen.Parhaimmilehan jopa maksetaan

        ...sit semmoset OK palikat koneeseen. Budjettina 800e.


      • epätietoinen hämeestä kirjoitti:

        ...sit semmoset OK palikat koneeseen. Budjettina 800e.

        Ohjaan sinut kuitenkin tuonne.jutusteluja seuraten ja pikku hiljaa voit jopa jotain kysyä kunhan olet nöyrä.


        http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/
        800€:lla saa keskusyksikön jolla uudetki pelit pyörii leikiten.
        Huom. hinnasta puuttuu näyttö sekä ehkä käyttiskin,Hyvän koneen kuitenkin saa.
        emolevy 100
        näyttis 300
        kovo dvd 100
        kotelo virtal. 100
        muisti 80€
        prossu 100€

        joo helposti pääsee 800€:oon


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1984
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      834
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      701
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      62
      527
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      447
    Aihe