miten syöttää goortinaatit

tuju

minulla on tuollainen garmin 60c ja olen aloittelemassa kätköily harrastusta miten siihen voi syöttää suoraan goortinaatit vai onko ne nyt napakoordinaatteja (ilman tietsikkaa) jos sais sellaiset ohjeet että tyhmempikin tajuaa kiitos aloitin tänään eka löyty vaikuttaa kivalta puuhalta

3

848

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Geo Kätköilijä

Garminissa on vähän kömpelösti toteutettu tuo koordinaattien syöttäminen. Ei ole olemassa valintaa tyyliin 'Uusi reittipiste annettuun paikkaan' tai 'Syötä koordinaatti'.

Pitää ensin luoda reittipiste (tai ottaa olemassaoleva muokattavaksi) ja sitten korjata koordinaatit sellaisiksi kuin haluat.

Eli:
      Paina Mark, jolla luot reittipisteen nykyiseen sijaintipaikkaasi. Avautuvalla ruudulla liiku keinuvipunapilla niin että koordinaatit aktivoituvat ja paina enter. Avautuu numeronäppäimet joilla voi korjata koordinaatit.

Kannattaa antaa luomallesi reittipisteelle myös parempi nimi kuin olestus 001.

Jos sinulla on jo syötettynä valmiita reittipisteitaä, niin voit myös ottaa jonkun niistä pohjaksi ja muuttaa koordinaatit haluamisisi. Muuten kuten yllä mutta aloitat Mark-napin sijaan Find-napilla ja valitset listalta haluamsi pisteen. HUOMAA että tässä vaihtoehdossa tuo pohjaksi ottamasi reittipiste menetetään, eli se korvaantuu uudella versiolla. (vaikka ohjekirja väittää toista)

GPS:n käytöstä on aika vaikea löytää tietoa, mutta kirjastosta saattaa löytyä Samuli Miettisen aihetta ksäittelevä kirja (GPS paikannus tai jotakin sen tyylistä on opuksen nimi ja siitä on kolme erilaista versiota. Kannattaa tietty etsiä uusin).

• tuju

kiitos huomasin tuon myös itse aattelin onko jotain helpompaa

• Garministi

Syötä ne gootinaatit vaikka lusikalla, mutta koordinaatit voi syöttää tuohon laitteeseen helpoimmin tietsikalla...

Datapiuha on hyvä homma!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      776
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      728
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      680
    Aihe