Ollaan menossa Triton Empire hotelliin puolihoidolla. Millainen ruokapaikka tuossa hotellissa on ja millaista ruokaa siellä tarjoillaan? Ja millainen on aamupala? Tässä samalla kysyisin vielä, että ovatko hotellihuoneet miten viileitä yöaikaan (tarvitaanko lämmintä vaatetta?). Matkan ajankohta on tammikuun loppupuolella. Kiitos jo ennakkoon mahdollisista vastauksista.
Triton Empiren ruoka yms.
5
869
Vastaukset
Itse olen ollut ko. hotellissa vuonna 2005 tammikuun puolessa välissa. Hyvin tarkeni huoneissa yöllä, ravintola on asiallinen, seisovasta pöydästä löytää kyllä aina syötävää ja samoin aamupala on hyvä, tosin Egyptiläinen kahvi ei ole minun mieleen. Ulkona on iltaisin viileää, että kannattaa ottaa pitempi hihaista paitaa päälle kun lähtee illalla ulos. Päivisin tarkenee ulkonakin, lämpötila on siinä 25-30 asteen välillä.
- yks vaan
Mikä päivä tammikuuta lähtösi on, itse olen kanssa lähdössä tammikuun lopulla samaan hotelliin, olen ollut aiemminkin ko. hotellissa, ruoka siellä on ihan ok, aamupalalla saa hyvin vatsan täyteen.
- .....
22.1. mennään Tritoniin. Mukavaa matkan odotusta sinulle! Ja hyvää matkaa, kun sen aika koittaa. Milloin olet itse menossa?
- yks vaan
..... kirjoitti:
22.1. mennään Tritoniin. Mukavaa matkan odotusta sinulle! Ja hyvää matkaa, kun sen aika koittaa. Milloin olet itse menossa?
29.1 ollaan menossa. Hauskaa matkaa teillekkin.
- mimmi064
yks vaan kirjoitti:
29.1 ollaan menossa. Hauskaa matkaa teillekkin.
yksi 29.1.08 lähdössä Hurghadaan. Majoitun Empire Inn:iin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1217065Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam594803Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk743754Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,272854Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni362515Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221946Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei2091475Martinan prinsessahäät peruuntui
Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.3191264Vakavasti psyykkisesti sairas on pakkohoidossa - Ja asuu silti kotona
Miten käy, kun vakavasti psyykkisesti sairas "hoidetaan" kotona? Norjassa psyykkisesti sairaiden vuodepaikkojen määrä on421075Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella
Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/162921