kauppa on nyt vuokrauskuntoon laitettuna omistajan toimesta, vuokrasopimuksia ei ole vielä tehtynä kenenkään kanssa ja kiinteistö ei ole myynnissä.
Kiinteistö vuokrataan eteenpäin tarjoisten perusteella ja minä
voin olla yhteys henkilönä Helsinkiin, jos kiinnostusta löytyy.
Ps, terveisin tietoa ottanut neuvos.
Ämmänsaaren entinen Spar
4
1278
Vastaukset
- TUOSSA ON?
Aivan normaali käytäntö.
Ja mitä helkuttia pitää taas avata pälätys
samasta aiheesta. Voi mennä ajassa taaksepäin ja lukee vanhat jorinat.sen myös tein, hoidin vain oman osuuteni, koska minun apuani pyydettiin, minä pistä pisteen omasta puolestani.
Ps, jokainen tästä lähtien selvittää itse tälläiset seikat ja sillä siisti niin ei tarvitse järjestää mitään arvauskilpailuja erikseen.- kerran joutilasta
rantaneuvos1 kirjoitti:
sen myös tein, hoidin vain oman osuuteni, koska minun apuani pyydettiin, minä pistä pisteen omasta puolestani.
Ps, jokainen tästä lähtien selvittää itse tälläiset seikat ja sillä siisti niin ei tarvitse järjestää mitään arvauskilpailuja erikseen.aikaa, niin mene ja selvitä paljonko Kajaani hyötyy ottamalla pakolaisia ihan rahallisessa määrässä. Näkyvät inttävän kovin siellä palstalla. Saatais porukka rauhottumaan eikä sinuakaan enää kututtaisi tyhjän tolohottajaksi eikä nälkälakkoluuseriksi !
kerran joutilasta kirjoitti:
aikaa, niin mene ja selvitä paljonko Kajaani hyötyy ottamalla pakolaisia ihan rahallisessa määrässä. Näkyvät inttävän kovin siellä palstalla. Saatais porukka rauhottumaan eikä sinuakaan enää kututtaisi tyhjän tolohottajaksi eikä nälkälakkoluuseriksi !
mutta kun neuvoa antava neuvos on juuri niin paljon varattu, monen eri asian vuoksi että voisiko joku toinen hoidella Kajaanin murheet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760