kauppa on nyt vuokrauskuntoon laitettuna omistajan toimesta, vuokrasopimuksia ei ole vielä tehtynä kenenkään kanssa ja kiinteistö ei ole myynnissä.
Kiinteistö vuokrataan eteenpäin tarjoisten perusteella ja minä
voin olla yhteys henkilönä Helsinkiin, jos kiinnostusta löytyy.
Ps, terveisin tietoa ottanut neuvos.
Ämmänsaaren entinen Spar
4
1206
Vastaukset
- TUOSSA ON?
Aivan normaali käytäntö.
Ja mitä helkuttia pitää taas avata pälätys
samasta aiheesta. Voi mennä ajassa taaksepäin ja lukee vanhat jorinat.sen myös tein, hoidin vain oman osuuteni, koska minun apuani pyydettiin, minä pistä pisteen omasta puolestani.
Ps, jokainen tästä lähtien selvittää itse tälläiset seikat ja sillä siisti niin ei tarvitse järjestää mitään arvauskilpailuja erikseen.- kerran joutilasta
rantaneuvos1 kirjoitti:
sen myös tein, hoidin vain oman osuuteni, koska minun apuani pyydettiin, minä pistä pisteen omasta puolestani.
Ps, jokainen tästä lähtien selvittää itse tälläiset seikat ja sillä siisti niin ei tarvitse järjestää mitään arvauskilpailuja erikseen.aikaa, niin mene ja selvitä paljonko Kajaani hyötyy ottamalla pakolaisia ihan rahallisessa määrässä. Näkyvät inttävän kovin siellä palstalla. Saatais porukka rauhottumaan eikä sinuakaan enää kututtaisi tyhjän tolohottajaksi eikä nälkälakkoluuseriksi !
kerran joutilasta kirjoitti:
aikaa, niin mene ja selvitä paljonko Kajaani hyötyy ottamalla pakolaisia ihan rahallisessa määrässä. Näkyvät inttävän kovin siellä palstalla. Saatais porukka rauhottumaan eikä sinuakaan enää kututtaisi tyhjän tolohottajaksi eikä nälkälakkoluuseriksi !
mutta kun neuvoa antava neuvos on juuri niin paljon varattu, monen eri asian vuoksi että voisiko joku toinen hoidella Kajaanin murheet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481