kauppa on nyt vuokrauskuntoon laitettuna omistajan toimesta, vuokrasopimuksia ei ole vielä tehtynä kenenkään kanssa ja kiinteistö ei ole myynnissä.
Kiinteistö vuokrataan eteenpäin tarjoisten perusteella ja minä
voin olla yhteys henkilönä Helsinkiin, jos kiinnostusta löytyy.
Ps, terveisin tietoa ottanut neuvos.
Ämmänsaaren entinen Spar
4
1295
Vastaukset
- TUOSSA ON?
Aivan normaali käytäntö.
Ja mitä helkuttia pitää taas avata pälätys
samasta aiheesta. Voi mennä ajassa taaksepäin ja lukee vanhat jorinat.sen myös tein, hoidin vain oman osuuteni, koska minun apuani pyydettiin, minä pistä pisteen omasta puolestani.
Ps, jokainen tästä lähtien selvittää itse tälläiset seikat ja sillä siisti niin ei tarvitse järjestää mitään arvauskilpailuja erikseen.- kerran joutilasta
rantaneuvos1 kirjoitti:
sen myös tein, hoidin vain oman osuuteni, koska minun apuani pyydettiin, minä pistä pisteen omasta puolestani.
Ps, jokainen tästä lähtien selvittää itse tälläiset seikat ja sillä siisti niin ei tarvitse järjestää mitään arvauskilpailuja erikseen.aikaa, niin mene ja selvitä paljonko Kajaani hyötyy ottamalla pakolaisia ihan rahallisessa määrässä. Näkyvät inttävän kovin siellä palstalla. Saatais porukka rauhottumaan eikä sinuakaan enää kututtaisi tyhjän tolohottajaksi eikä nälkälakkoluuseriksi !
kerran joutilasta kirjoitti:
aikaa, niin mene ja selvitä paljonko Kajaani hyötyy ottamalla pakolaisia ihan rahallisessa määrässä. Näkyvät inttävän kovin siellä palstalla. Saatais porukka rauhottumaan eikä sinuakaan enää kututtaisi tyhjän tolohottajaksi eikä nälkälakkoluuseriksi !
mutta kun neuvoa antava neuvos on juuri niin paljon varattu, monen eri asian vuoksi että voisiko joku toinen hoidella Kajaanin murheet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402
