Kun yritän mennä ihan mille vaan tontille, tulee ongelma. Peli toimii muuten hyvin. Eli kun menen tontille, peli lataa ja lataa tonttia, tuloksetta. Kun pistän peli-ikkunan pois näkyvistä (Painan siis näppäimistön oikeassa yläkulmassa olevaa Windows-lippua, vähän niinkuin pienentäisi alas jonkun internet-ikkunan) tulee pieni ruutu näyttöön, jossa sanotaan: "Virhe sovellusta ladattaessa. Sovellus suljetaan".
Minulla ei ole mikään boolProp koodi päällä, tietääkseni ainakaan. Olen koittanut mennä eri naapurustoilla, jos vika olisi vaikka naapurustossa. Mutta ei ole.. ..Missä vika voisi sitten olla?
Ongelma The Sims 2:ssa
Rebekka
4
258
Vastaukset
Kuulostaa siltä että sulla ei varmaan ole tarpeeksi RAM-muistia paljonkos sulla on sitä? nimittäis jos omistat yhdenkin lisäosan pitäisi olla muistia vähintään 512.
- Rebekka
Tuosta se taitaakin johtua..Nimittäin ei tällä koneella paljon muistia olekaan..Kiitos paljon!
- Rebekka
Peli toimi jonkin aikaa, mutta nyt taas tapahtuu sama asia kuin ennekin...
Rebekka kirjoitti:
Peli toimi jonkin aikaa, mutta nyt taas tapahtuu sama asia kuin ennekin...
Sun pitää sitten ostaa lisää muistia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1982918- 1202023
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611672Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791562- 1711509
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1831430- 521278
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751231- 591208
- 1191121