Kun yritän mennä ihan mille vaan tontille, tulee ongelma. Peli toimii muuten hyvin. Eli kun menen tontille, peli lataa ja lataa tonttia, tuloksetta. Kun pistän peli-ikkunan pois näkyvistä (Painan siis näppäimistön oikeassa yläkulmassa olevaa Windows-lippua, vähän niinkuin pienentäisi alas jonkun internet-ikkunan) tulee pieni ruutu näyttöön, jossa sanotaan: "Virhe sovellusta ladattaessa. Sovellus suljetaan".
Minulla ei ole mikään boolProp koodi päällä, tietääkseni ainakaan. Olen koittanut mennä eri naapurustoilla, jos vika olisi vaikka naapurustossa. Mutta ei ole.. ..Missä vika voisi sitten olla?
Ongelma The Sims 2:ssa
Rebekka
4
297
Vastaukset 4
Kuulostaa siltä että sulla ei varmaan ole tarpeeksi RAM-muistia paljonkos sulla on sitä? nimittäis jos omistat yhdenkin lisäosan pitäisi olla muistia vähintään 512.
- Rebekka
Tuosta se taitaakin johtua..Nimittäin ei tällä koneella paljon muistia olekaan..Kiitos paljon!
- Rebekka
Peli toimi jonkin aikaa, mutta nyt taas tapahtuu sama asia kuin ennekin...
Rebekka kirjoitti:
Peli toimi jonkin aikaa, mutta nyt taas tapahtuu sama asia kuin ennekin...
Sun pitää sitten ostaa lisää muistia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va581646Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3651162- 136938
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu14764Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63622- 41598
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90558- 45529
- 45498
- 47475