Eka kerta miesten kesken

Zjon

Mä oon aina tienny, että olen naisten mielestä hyvännäkönen. Musta on aika imartelevaa huomata, että naiset luo muhun tietynlaisia katseita. Mä oon aina valmis pieneen silmäpeliin, ja täytyy myöntää, että sillon tällön se johtaa siitä pitemmällekin. Mun mielestä mulla on aika terve seksielämä.

Mä oon nyt 26. Vielä kaksikymppisenä mulle ei tullu mieleenkään, että voisin joskus kokeilla homoseksiä. Sitten muutama vuosi sitten mulle sattu pari sellasta tapausta, että homo yritti iskeä mua. En tietenkään lähteny niitten matkaan, mutta jotenkin niitten tapausten jälkeen aloin aatella sitäkin mahollisuutta.

Aloin huomaamaan, että ei pelkästään naiset kattoneet mua sillä silmällä. Kun asiaan kiinnitti huomiota, niin yllättävän moni mieskin oli selvästi kiinnostunu musta. Se tuntu toisaalta hämmentävältä, mutta toisaalta se homojenkin kiinnostus jotenkin imarteli. Ei mua miehet kiinnosta sinänsä, en koskaan kato, että onpa tossa hyvännäkönen kundi, tai kiihotu jonkun miehen aattelemisesta. Mutta kun joku vanhempi kaveri tuijottaa kuntosalilla, niin saatan jälkeenpäin kuvitella, että kun se menee kotiin ja ajattelee mua, sillä alkaa seisoa, ja sitten se ehkä runkkaa itteään mua muistellen. Ja se, täytyy myöntää, on aika kiihottava ajatus.

Viime talvena sitten tapahtu jotain. Mulla oli mun kaverin kanssa vakinainen sulkapallovuoro palloiluhallilla. Samaan aikaan viereisellä kentällä kävi yhtä säänöllisesti kaks sellasta viiskymppistä äjää. Huomasin melkein heti, että ne vilkuili meihin päin epäilyttävän usein, ja arvasin, että ne oli molemmat homoja.

Sitten huomasin, että ne homot piti joka kerta tarkasti huolta, että ne lopetti vuoronsa meidän kanssa yhtä aikaa, niin että osuttiin pukuhuoneeseen ja suihkuun samanaikaisesti. Toinen niistä, sellanen muakin isompi ikäsekseen hyväkuntosen olonen äijä, ei paljoo ujostellu, vaan katteli melko avoimesti, kun mä heitin pelivehkeet pois ja menin alasti suihkuun. Ei se oikeastaan mua häirinny, päinvastoin, se toi sellasta mukavaa jännitettä siihen tilanteeseen. Aloin ihan tahallani härnäämään sitä kaveria sillä lailla, että pidin huolen, että se varmasti näki mun riisuvan, enkä ujostellu kekkaloida alastomana sen tuijottaessa. Ajattelin, että se äijä varmaan näki märkiä unia musta aina sen pelipäivän jälkeisenä yönä.

Muutaman viikon jälkeen alettiin sitten jo tervehtimään niitä homoja, ja saatettiin vaihtaa jokunen sanakin ennen vuoron alkua tai sen jälkeen. Sitten yhtenä viikkona se mua tuijottanu iso äijä sano, että ne oli menossa kaljalle treenin jälkeen ja ehotti, että me lähettäis mukaan. Mun kaveri kieltäyty, se ei ollu yhtään mielissään, kun olin kertonu, että epäilin niitä äijiä homoiksi, eikä se missään tapauksessa halunnu olla niitten kanssa missään tekemisissä. Mulla ei ollu mitään sen kummempaa menoa, ja hetken mielijohteesta suostuin ehotukseen. Se mun kaveri loi muhun kummastuneita katseita, mutta mä en välittäny. Jotenkin kiinnosti nähä, mitä sitten tapahtuisi.

Ne homot ei muuten olleet hassumpaa seuraa. Meillä oli suorastaan ihan mukavaa, kun rupateltiin parin tuopin ääressä. Ne ei yhtään peitelleet sitä, että ne oli homoja, ja kävi ilmi, että ne oli ihan virallinen pari. Mä sanoin olevani hetero, mutta se ei estäny sitä isoa kaveria siitä huolimatta vihjailemasta, että olis mukavaa, jos voitais tutustua lähemmin. Se katteli mua niin ilmiselvästi himoissaan, että mullekin tuli sellanen eroottisesti latautunu olo, ja tulin varmaan antaneeksi sille merkkejä, että voisin olla valmis leikkiin. Ainakin sen ilme oli tosi pettyny, kun kuitenkin parin tuopin jälkeen ilmotin, että lähtisin kotiin.

Se iso äijä pyysi mua oottamaan, ja se raapusti paperinpalalle puhelinnumeronsa. Se työnsi sen mun kouraan, ja kähisi korvaan, että soittasin rohkeesti, jos kuitenkin joskus haluisin tulla niitten luona käymään.

Täytyy myöntää, että koko seuraavan viikon se paperinpala poltteli mun taskussa. Vähän väliä ajatukset käänty siihen, mitä niitten homojen luona ois tapahtunu, jos olisin lähteny niitten matkaan. Niin kuin jo sanoin, niin en mä niitä äijiä sinänsä millään lailla himoinnu, mutta jos aattelin, mitä ne ehkä keskenään teki, tai mitä ne olis halunnu mulle tehä, niin johan alko haaroissa paine kasvaa. Olin aika ymmällä koko asian suhteen.

Seuraavalla viikolla ne homot oli siellä pelaamassa entiseen tapaan, ja jos mahollista, ne tuijotti mua vielä enemmän häpeemättä. Mulla oli keskittyminen siihen pelaamiseen vähän hakusessa, kun koko ajan tunsin niitten homojen katseet selässäni. Ne yritti taas ehottaa kaljojen ottamista, mutta sillä kertaa mä kieltäydyin. Ne näytti taas pettyneiltä. Lähin sen mun kaverini kanssa pois, mutta kesken kaiken mä muutin mieleni. Erosin siitä kaveristani jollain tekosyyllä, kaivoin lompakosta esiin sen äijän antaman puhelinnumeron – ja soitin sille. Ne olikin menneet suoraan kotiinsa, ja se kutsu mut sinne ääni jännityksestä käheenä.

Ne ei hetkeekään teeskennelleet, että siinä olis ollu kyse jostain sosiaalisesta kyläilyreissusta. Se iso äijä avas oven, ja kaappas mut melkein suoraan kynnyksen yli syliinsä. Se rutisti mua itteensä vastaan ja toivotti tervetulleeksi, ja kun mä en mitenkään pyristelly vastaan, se yritti suudella mua. Sitä sentään yritin ensin välttää, mutta se äijä oli määrätietoinen ja käänsi mun pään itteään kohti, ja sitten se paino suunsa mun suulle. Jotenkin se äijän himokkuus tuntu musta kiihottavalta, ja lopetin estelemästä sitä. Kohta tunsin jo, miten sen äijän iso käsi kouri mun haaroja, joissa väkisin alko tuntua painetta.

Tuu kattoon kuka tuli, se äijä huuteli sille kaverilleen, joka oli sellanen pienempi ja vähän pulleampi perusäijä. Kohta ne oli molemmat mun kimpussa hipelöimässä, ja sitten ne vasta riemastu, kun ne huomas, että mun farkkujen etumuksessa alko pullottaa. Ne tutki sitä ilmiötä hartaalla antaumuksella, kunnes ne kärsimättöminä alko riipiä multa vaatteita päältä.

Mä tunsin olevani joku ihan tahdoton sätkynukke niitten kiimasten homojen käsissä. Annoin niitten riisua mut ja sitten ne kähmi ja puristeli mua ja tunki huohottaen iholle ja samalla ne ohjas mua kohti makkaria. Mulla oli ihan epätodellinen olo, en voinu uskoo, että mä olin todella tekemässä jotain sellasta, ja sitäkin oli vaikee käsittää, että mulla kanki jökötti tanassa ja olin ihan kiimassa. Ne äijät kaato mut leveään petiinsä ja pikavauhtia nekin oli heittäny vaatteet päältään. Kieriskeltiin kolme alastonta miestä siinä toistemme kimpussa. Mä olin kasan alimpana.

Sitte se iso äijä huohotti mun korvaan jotain sellasta, että se sen kaveri haluais mun patukkaa perseeseensä. Siinä se pulleempi kaveri sitten tarjos mulle läskistä takapuoltaan ja loi muhun himokkaita katseita, jotka oli kai tarkoitettu viekotteliviksi. Musta se näytti lähinnä irvokkaalta, mutta samalla jotenkin perverssin kiihottavalta. Mikäs siinä, mä aattelin. Pannaan homoa perseeseen niin että se muistaa sen loppuikänsä.

Äijät halus välttämättä kierittää kondomin mun kullin päälle, ja sitten mä pääsin tosi toimiin. Ei kun silmät kiinni ja kankea sisään! Mukavan tiukkaahan siellä oli, mutta yllättävän helposti sain kullin sisälle ja aloin nauttia siitä. Se isompi äijä kähmi mua koko ajan takaapäin, ja just kun alko tuntua tosi hyvältä, se huohotti mun korvaan ja käski odottaa vähän. Se halus tehä junan.

Multa meni hetki aikaa, ennen kuin tajusin mitä se touhus, ja millaseen asentoon se halus mut, mutta sitten ei jäänyt kyllä mitään epäselvää, mitä se teki. Tunsin perseessäni helvetinmoista painetta ja kipua, kun se iso äijä alko tunkea muhkeaa kaluaan meikäläisen sisälle. Ensin tuntu, että nyt kyllä tuli seinä vastaan ja yritin kiemurrella irti sen äijän otteesta ja vetää oma kanki ulos sen toisen perseestä. Mutta se iso äijä oli helvetin määrätietoinen, eikä siinä auttanu paljoa pyristellä. Ja ihme kyllä, kun se äijä sai tungettua kyrpänsä mun suoleen, niin kipu hellitti ja se alko päinvastoin tuntua todella perverssin kiihottavalta.

Se iso äijä alko pumpata kaluaan mun sisällä, ja mun oli pakko mukautua sen rytmiin. Koko alapää oli ihan tulessa, sekä perse sen äijän käsittelyssä että kulli sen toisen sisällä. Nautintoon yhty myös kipua, mikä sai sen tuntumaan vaan paremmalta. Huohotin ja vingahtelin kivusta. Sitä hinkkausta en kauaa kestäny. Tuntu että tulee hetkellä millä hyvänsä – ja sitten jo tulikin.

Tunsin miten mun spermat purkautu sen pullean äijän perseessä ihanasti sykkien ja kun se iso äijä jatko pumppausta, niin tuntu, että se nautintokin jatku tavallista pitempään. Mutta sitten se syke viimein loppu ja olisin halunnu jo vetäytyä sieltä sen homon perseestä, mutta eihän se iso äijä antanu. Se jatko ja jatko, ja kipu niin perseessä kun kyrvässäkin alko tuntua jo sietämättömältä. Aloin anella, että se lopettais jo, mutta eihän se lopettanu, se paino kun henkensä hädässä, ja mä parahtelin ja anelin armoa. Mutta jollain oudolla tavalla sekin vaan tuntu kiihottavalta. Mua pantiin kuin jotain lutkaa!

Viimein se iso äijä jähmetty paikoilleen mun perseessä ja se alko korahdella nautinnosta. Vihdoin ja viimein se kipu ja rynkytys oli ohi!

Mä kellahdin aivan lopen uupuneena selälleni siihen sängylle. Pohdiskelin, mahtoko alapäässä ees kaikki paikat olla ehjänä, ja tuntu, että en olis jaksanu evääni heilauttaa siinä. Se iso äijä romahti mun päälle, siitäkin tuntu olevan kaikki veto poissa.

Sitten jossain vaiheessa musta alko tuntua, että ehkä just ja just olis mahollista kammeta ittensä jaloilleen. Mutisin jotain sellasta, että mun pitäs varmaan lähtee. Se iso äijä tiukensi vähän otettaan musta, eikä päästäny mua mihinkään. Se kähisi mun korvaan, että ei kai mulla mitään kiirettä ollu. Nautittaisiin nyt kerrankin kunnolla, se ehdotteli. Kun kerrankin ollaan saatu noin komea poka sänkyyn, se perusteli.

Eikä mulla oikein ollu voimia vastustella. Homoillaan nyt sitten kunnolla, kun kerran alotettiin, mä aattelin. Jäin koko yöksi.

19

14847

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • homous olisi hauskaa

      Ahh oliko tuo tosi tarina ? ;) olen itse 25 mies ja alko tuntuu että haluisin patukkaa perseeseen tuon jutun jälkeen. aina olen inhonnut homoutta mutta en tämän tarinan jälkeen. pakko lähteä vetämään käteen !

      • kerrankin

        Onpas hienoa kun joku on laittanut noin positiivisen sävyisen kommentin. Yleensä kun näissä keskusteluissa vain mollataan ja nälvitään muita. Ihan tulin hyvälle mielelle tuosta kommentista, vaikka itsellä ei ihan samanlaisia tuntemuksia olekaan.


      • lesbot

        Täällä neljä _täysin_ lesboa tyttöä luki mehut valuen sohville. Nyt oikeasti on maailman absurdein fiilis - haluamme patukkaa perseeseen. Kiitos tästä.


      • Anonyymi

        ensimmäisen kerran siihen ihastuu täysin


      • Anonyymi

        älä runkkaa tuu tänne niin imen tyhjäks vois peppuunkin ottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ensimmäisen kerran siihen ihastuu täysin

        kun osaavat miehet takana heitä voi olla vaikka kuinka monta


    • zenadra

      tosi hyvin kirjoitettu tarina, kyllä syntyi sykettä alapäähän;) jatka valitsemallasi tiellä..

    • Tepi23

      Luettiin tarina tyttöystävän kanssa ja se kävi ihan kuumana. Täytyy myöntää että itteäkin jäi kiinnostamaan sen verran että piti tulla lukemaan uudestaan. Pitäsköhän joskus kokeilla jotain vastaavaa?

      • Anonyymi

        kokeile peppusi on yksi herkimmistä paikoista


    • andy24(m)

      tämä tarina saa minut entistä enemmän kokeilemaan miltä tuntus kyrpä pepussa... haluisitko tulla kokeilemaan uudestaan ;)

    • Mä tätä lukies aloin uudelle tutulle kenen tiesin olevan Bi-curious niin kerroin että kiihotun kun mietin toisen jätkän kaa hommailua ja kerroin et suihkus oon alkanu runkkaa ajatukselle et joku panis mua, tilannetta et oisin jonku jätkän ees täysin alasti sit alkaisin sitä kattoes kiihottuun ja se huomais mun kovana olevan molon...
      5 minsaa myöhemmin olin sen munaa imemäs, samalla runkaten. Fantasia aina tilanteesta kiihottanu mut nyt kun se on tapahtumassa niin en saa lauettua, vaikka sen ottaes suihin multa ni olin varma et laukesin ainaki kolmesti, niin hyvältä se tuntui verrattuna omaan käteen ;D mut sitä ei oikeesti sit tapahtunu ees, päätin aikani runkattua turhaan että kokeiltav selvinpäin uudestaan tätä :D

      • Anonyymi

        jos saa komeen kullin suuhun haluu sen myös peppuunsa joskus tullut vastaan niin iso että epäillyt mutta hitaasti onnistui voi juma mikä anaali-orkku


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mä pidän kanssa saamastani huomiosta. Kun homot himoitseen mua ja tyhjentävät pussinsa mun anukseen niin siinä on jotain.
      Itse löysin seurani squash kentältä. Aina pelin jälkeen saan suihkussa sisään ja syvälle.

    • Anonyymi

      samanlaista mutta vaimo ehdotti että kokeilisin miltä tuntuu hommas 2kaveria ja lopulta minä olin eka joka laukes jatkettiin yön ja vielä nykyäänkin

    • Anonyymi

      melkonen yö mahtoi olla mulla vaimo käski kokeilla hommas 3miestä mukaan sain niin monta kertaa sekosin laskuissa isoja kaluja pitkin sänkyä vieläkö otat kysyi yx tottakai mutta alko tuntuu jo kipeeltä vaimo hoiti loppuun

    • Anonyymi

      niin minäkin luulin kunnes sain suurta pepun täydeltä hitaasti sisään kivun jälkeen suuri nautinto joka vedolla

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe