Käsissäni pieni kristallipallo säihkyvä, kirkas
Hohkaa se outoa hehkua
Hampaissa jäinen ja kirskuva
Kokoonsa nähden mahti suuri
Voittaisi se jopa kiinan muurin
Vain minun
Silmät pyöreinä maahan sen lasken
Odottavani hetkeä
Hetkeä jolloin voin tuhota sen
Se päivä ei ole tänään eikä huomenna
Heikot äänet toruu
Niiden vaieta käsken
Ei niiden aika vielä ole
Vain minun
p.s. Toi nyt oli aika paskaa.. Lähetin teidän kiusaks
Vain minun
Indriel
2
226
Vastaukset
Eivätpä nämä sinun raapustuksesi yhtään huonompia kyllä olleet... Vaikka inhoankin tämänkaltaisia lässynlässynlässytyksiä, kuvasit tapahtumia erittäin taitavasti, ja vangitsit näin lukijan tiukkaan otteeseen...
Rakkaus, Kaipaus ja Punaiset Pisarat olivat mielestäni noita lässynlässyjä, mutta Unien Valtakunta ja Vain Minun toivat elävästi mieleeni erään omista runoistani ja David Bowien Labyrintti -elokuvasta... upeita tekeleitä...- Indriel
Tiedän että ovat hieman lässynlässyjä.. Päässäni ei ole enempää ajatuksia :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662149
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142092- 1091542
- 1221461
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4671293- 761068
- 52898
- 49891
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä229809Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa356795