Hei!
Seeprapeippo uros etsisi uutta kotia. Mielellään kotia, jossa olisi valmiiksi jo kokemusta seeprapeipoista! Tai mahdollisesti kaveri valmiina odottamassa peippoani?
Peipon antaisin ilmatteeksi, mutta jos haluaa häkin ja tarvikkeet mukana, niin niistä veloittaisin, koska ne ovat olleet melko kalliit itse hankkia!
Jos haluat tietää lisää, kerron mielelläni sähköpostitse, tarvittaessa voin lähettää myös kuvan peipostani.
[email protected]
Seeprapeippo uros etsii uutta kotia...
hyvään kotia...
2
592
Vastaukset
- ...,
Se piti vielä laittaa, että peippo asustelee Tampereella päin!
- apua..kiire
Elikkä, minulla seeprapeippo tyttö juuri menettänyt puolisonsa! ja nyt olisi mies hakusessa! Asun pori lähettyvillä. Asialla olisi kiire! p.050-3025763
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422532Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423022162- 241920
- 241635
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471546Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251499- 441386
- 1001359
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391315- 361096