Olen kiinnostunut noituudesta/taikomisesta/yms

14v

Olen 14 vuotiasta tyttö ja olen jo kauan ollut kiinnostunut kaiken maailman yliluonnollisista asioista. Vasta hiljattain aloin kunnolla etsimään tietoa noituudesta ja tein kokeeksi myös erään toivomusloitsun jossa toivoin näkveäni erään ihmisen tänään. Saa nähdä toimiiko ja en ihmettelisi jollei toimisi, sillä aloittelijahan vielä olen.

Onko mitään turvallisia pienehköjä loitsuja joita voisin näin alkuun kokeilla?

Jotkut loitsut pitää tehä alttarilla? Mistä saan alttarin kotiini? :'D

Voiko toimivia loitsuja myös tehdä itse?

kiitos

4

871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puoli vuotta

      Ensi juhannuksena:
      Mene keskiyöllä alastomana makaamaan neljän tien risteykseen, niin sulhanen tulee.

      • harmaavaris

        Vanhanajan folkloret ovat yksinkertaisuudessaan niin hauskoja... Turvallisempi juhannustaika olisi kerätä yhdeksän erilaista luonnonkukkaa ja laittaa ne juhannusyönä tyynyn alle, sulhasen näkee sitten unessa. Tai sitten asettaa peili siten, että siitä näkee ovelle, kynttilä peilin kummallekin puolelle, ja sulhasehdokkaan tulisi saapua ovesta keskiyöllä. Toinen variaatio tuosta peilitaiasta on laittaa kaksi peiliä vastakkain ja kaksi kynttilää väliin, jolloin peilien väliin muodostuu 'kynttiläkäytävä', jota pitkin sulhanen ratsastaa valkoisella hevosella.

        En usko että mitään tapahtuu, sillä nämä ovat vain vanhan kansan taruja, eikä ne varsinaisesti sisällä mitään maagistakaan.


    • Minunkin

      tuttavani. Vuosikymmeniä sitten juhannuksena katsoi kahden kynttilän välisestä peilistä "sulhastaan". Näki tulevaisuutensa, väkivaltaisen kauhean kuolemansa!

      Ihminen näkee usein sen mikä on alitajunnassa päällimmäisenä. Ei välttämättä sitä mitä haluaa.

      Älkää leikkikö.

      • Artaud

        Tuommoinen lapsellinen pelottelu ei ole tarpeen kun toinen ihan asiallisesti kysyy jotain.

        Keskustelun aloittajalle: http://www.wicca.fi ja http://www.varjojenkirja.com ovat hyviä paikkoja saada tietoa, niin aloittelijoille kuin jo asiaan perehtyneillekin.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2545
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1907
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1568
    8. 75
      1479
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      111
      1396
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe