Olen kiinnostunut noituudesta/taikomisesta/yms

14v

Olen 14 vuotiasta tyttö ja olen jo kauan ollut kiinnostunut kaiken maailman yliluonnollisista asioista. Vasta hiljattain aloin kunnolla etsimään tietoa noituudesta ja tein kokeeksi myös erään toivomusloitsun jossa toivoin näkveäni erään ihmisen tänään. Saa nähdä toimiiko ja en ihmettelisi jollei toimisi, sillä aloittelijahan vielä olen.

Onko mitään turvallisia pienehköjä loitsuja joita voisin näin alkuun kokeilla?

Jotkut loitsut pitää tehä alttarilla? Mistä saan alttarin kotiini? :'D

Voiko toimivia loitsuja myös tehdä itse?

kiitos

4

917

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puoli vuotta

Ensi juhannuksena:
      Mene keskiyöllä alastomana makaamaan neljän tien risteykseen, niin sulhanen tulee.

• harmaavaris

Vanhanajan folkloret ovat yksinkertaisuudessaan niin hauskoja... Turvallisempi juhannustaika olisi kerätä yhdeksän erilaista luonnonkukkaa ja laittaa ne juhannusyönä tyynyn alle, sulhasen näkee sitten unessa. Tai sitten asettaa peili siten, että siitä näkee ovelle, kynttilä peilin kummallekin puolelle, ja sulhasehdokkaan tulisi saapua ovesta keskiyöllä. Toinen variaatio tuosta peilitaiasta on laittaa kaksi peiliä vastakkain ja kaksi kynttilää väliin, jolloin peilien väliin muodostuu 'kynttiläkäytävä', jota pitkin sulhanen ratsastaa valkoisella hevosella.

En usko että mitään tapahtuu, sillä nämä ovat vain vanhan kansan taruja, eikä ne varsinaisesti sisällä mitään maagistakaan.

• Minunkin

tuttavani. Vuosikymmeniä sitten juhannuksena katsoi kahden kynttilän välisestä peilistä "sulhastaan". Näki tulevaisuutensa, väkivaltaisen kauhean kuolemansa!

Ihminen näkee usein sen mikä on alitajunnassa päällimmäisenä. Ei välttämättä sitä mitä haluaa.

Älkää leikkikö.

• Artaud

Tuommoinen lapsellinen pelottelu ei ole tarpeen kun toinen ihan asiallisesti kysyy jotain.

Keskustelun aloittajalle: http://www.wicca.fi ja http://www.varjojenkirja.com ovat hyviä paikkoja saada tietoa, niin aloittelijoille kuin jo asiaan perehtyneillekin.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      55
      3763
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      32
      2179
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2074
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      17
      1721
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1542
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1482
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      79
      1443
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1172
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1133
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1115
    Aihe