Minkä kauden tunnari on mielestänne paras?
BB 2005, 2006 vai 2007?
Mun mielestä 2006:ssa on paras musiikki. 2005:ssä on parhaat grafiikat. 2007 on ihan huono. Pohjanoteeraus. Toivottavasti näemme jonkun paremman tunnarin BB 2008:ssa sitten joskus. Adressin vois vaikka perustaa :D
05 tunnari katsottavissa täällä:
http://www.youtube.com/watch?v=tof5LQd-Huk
06 tunnari katsottavissa täällä:
http://www.youtube.com/watch?v=ZMbTywOza6I&NR=1
BB Tunnari
...
7
3757
Vastaukset
- hertta-anelma
Tunnari vuodelta 2006 on ehdottomasti paras ihan musiikkinsa vuoksi. 2005 tunnari menetteli myös, mutta tämä nykyinen ei oo mistään kotoisin.
- Ämmä
No ei kyl on 2007 tunnari paras. Viime vuoden BB tunnari alkoi jo ärsyttää, nykyinen on hauska ja voisi jäädä joka vuodeksi...
- ,,,
Toivottavasti ei!!
- tämän vuotista
,,, kirjoitti:
Toivottavasti ei!!
...tunnaria.
- ...
tämän vuotista kirjoitti:
...tunnaria.
Miks pitäis O__o ? Kaikkihan sen on nähny. Tänäkin iltana näkyy klo 22.00.
- ...
... kirjoitti:
Miks pitäis O__o ? Kaikkihan sen on nähny. Tänäkin iltana näkyy klo 22.00.
Mikään ei näkynyt :S
- Anonyymi
JOKU PÄIVÄ KUUNTELEN ALL EYES ON YOU BIISIÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313914- 412629
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412607Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82385- 292228
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3042113- 381839
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461508- 1411477