paikallinen kuuluisuus, kun on päässyt ihan tietosanakirjaan saakka... ;)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Suomussalmi#Tunnettuja_paikkakuntalaisia
Rantaneuvos
6
543
Vastaukset
- olla
melekonen paikka, jos tuo on parasta mitä tarjota? mitä enemmän kuhisee pöntössä pääsöö edustamaan alueen tasoa.
- Myönnetään
Miekkonen pyrkii väen väkisin esille kirjoittamalla, vaikka lahjoja ja osaamista vaikuttaa olevan jossakin ihan muilla elämänaloilla!
Läpi harmaan kiven? - Wiki
Tuo wikipediahan on lukijoiden vapaasti muokattavissa, että onhan neuvos itse itsensä voinut sinne lisätä. En itse ainakaan rantaneuvosta julkimoksi tunnusta.
Mistä tuo "keksijä" -lisänimi oikein tulee?- sinunkin
tutustua neuvoksen kotisivuihin, eiköhän sieltä
arvoituksesi ratkea. ja kokoajan teen uusia keksintöjäni kirjoittamisen ohella, www.rantaneuvos.com
Rantaneuvos tittelillä erottuu, muista paikkakunnalla olevista Eero Seppäsistä.
toimii hienosti, jonka sain juuri tänään valmiiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905157
- 534046
- 252169
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271837Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271227Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980