Löytyyköhän Suomesta yhtään

Retku

kappaletta näitä autoja?

Excalibur
Jensen interceptor FF
Ligier JS 2
Monteverdi
Holden
Ginetta
De Tomaso longchamp
Sbarro

Tuskinpa.

11

1489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bunker

> Excalibur
      Ehkä

>Jensen interceptor FF
      Ei FF:ää, mutta Inttiä kolme rekisterissä

>Monteverdi
      Yksi kai tulollaan tai tullut

>Holden
      Löytyy

>De Tomaso Longchamp
      Yksi kuuma oli vissiin Tattarisuon hylkyvarikolla!

• Retkuilija

Voi rrrkele tätä DDR ärrää!

• DTL

Olen hyvin kiinnostunut tuosta Longchamp / Tattarisuo huhusta.

Nimim. Ei kuuman Longchampin omistaja

• Bunker
        DTL kirjoitti:

Olen hyvin kiinnostunut tuosta Longchamp / Tattarisuo huhusta.

Nimim. Ei kuuman Longchampin omistaja

En ole 100 varma huhun paikkaansapitävyydestä, mutta muistaakseni huhu oli jossain autofoorumilla tai Mobilistissa. Kyseessä oli aika, jolloin tuontiauto piti tullata ja verottaa heti satamassa. Tämä oli päässyt jotenkin tullisilmien läpi ja oli "villi" auto, joka oli sittemmin hylätty.

PS. Onnittelut autovalinnan johdosta. Mullakin on euroauto, jossa on Amerikan V8-moottori.

• DTL
        Bunker kirjoitti:

En ole 100 varma huhun paikkaansapitävyydestä, mutta muistaakseni huhu oli jossain autofoorumilla tai Mobilistissa. Kyseessä oli aika, jolloin tuontiauto piti tullata ja verottaa heti satamassa. Tämä oli päässyt jotenkin tullisilmien läpi ja oli "villi" auto, joka oli sittemmin hylätty.

PS. Onnittelut autovalinnan johdosta. Mullakin on euroauto, jossa on Amerikan V8-moottori.

Kiitos nopeasta vastauksestasi.

Vaikuttaa siltä että asiaa on turha yrittää selvitellä enempää, kun on kyse noin vanhasta tapahtumasta( eli auto ei varmaankaan makaile enään tattiksella, jos se koskaan oli olemassakaan).

Mikäs hybridi sulla on? Nää tuntuu olevan kovin muodikkaita nykyään, tuosta Priuksestakin on kovaa haloota koko ajan. Onkohan siinä Chevyn, Fordin vai Kraisun v8?

• Bunker
        DTL kirjoitti:

Kiitos nopeasta vastauksestasi.

Vaikuttaa siltä että asiaa on turha yrittää selvitellä enempää, kun on kyse noin vanhasta tapahtumasta( eli auto ei varmaankaan makaile enään tattiksella, jos se koskaan oli olemassakaan).

Mikäs hybridi sulla on? Nää tuntuu olevan kovin muodikkaita nykyään, tuosta Priuksestakin on kovaa haloota koko ajan. Onkohan siinä Chevyn, Fordin vai Kraisun v8?

Mulla on "gentleman's express", joka koostuu italialaisesta muotoilusta, amerikkalaisesta tekniikasta (Mopar 440, TF-727, Dana) ja brittiläisestä käsityötaidosta vuodelta 1972. Eikä edes ollut pahanhintainen verrattuna Moparin muskeliautoihin 440:llä.

• Retkuilija
        Bunker kirjoitti:

Mulla on "gentleman's express", joka koostuu italialaisesta muotoilusta, amerikkalaisesta tekniikasta (Mopar 440, TF-727, Dana) ja brittiläisestä käsityötaidosta vuodelta 1972. Eikä edes ollut pahanhintainen verrattuna Moparin muskeliautoihin 440:llä.

mikä kärry?

• DTL
        Bunker kirjoitti:

Kyllähän toi "Torjuntahävittäjä" on lajinsa hienoinpia edustajia. Näin yhden hieman vaiheessa olevan tuolla Triangelen pihalla viime kesänä. Sun pitää muuten liittyä SCCH:n jossa pääset ulkoiluttamaan sitä kaltaistensa seurassa...

• shitcomecon
        DTL kirjoitti:

Kyllähän toi "Torjuntahävittäjä" on lajinsa hienoinpia edustajia. Näin yhden hieman vaiheessa olevan tuolla Triangelen pihalla viime kesänä. Sun pitää muuten liittyä SCCH:n jossa pääset ulkoiluttamaan sitä kaltaistensa seurassa...

Nyt löytyy yksi rutattu Lonkero. Hintapyynti 25000 egeä, mutta lähtee varmaan jollain viidesosalla, mikä on lähempänä todellista arvoa.

• Dodin Merak
        shitcomecon kirjoitti:

Nyt löytyy yksi rutattu Lonkero. Hintapyynti 25000 egeä, mutta lähtee varmaan jollain viidesosalla, mikä on lähempänä todellista arvoa.

No no hra p...a SEV! Ei nyt sentään viidellä tonnilla, mutta kympillä pitäisi tuollainen irrota. Hintapyynnöllä yritetään varmaan uskotella vakuutusyhtiölle, että auto olisi 2,5 kertaa käypää hintaa arvokkaampi.

• Patonkikuski

kelpais kyllä mulle, vielä jos Formula Ferguson nelivedolla (Sitä myytiin "irrallaan", ainakin jostain Englantilaisesta harrasteautolehdestä muistan 69 Mustangin ko. järjestelmällä) ja Borrani-pinnavanteilla tietty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1508
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      963
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      841
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      806
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      750
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe