Löytyyköhän Suomesta yhtään

Retku

kappaletta näitä autoja?

Excalibur
Jensen interceptor FF
Ligier JS 2
Monteverdi
Holden
Ginetta
De Tomaso longchamp
Sbarro

Tuskinpa.

11

1448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bunker

      > Excalibur
      Ehkä

      >Jensen interceptor FF
      Ei FF:ää, mutta Inttiä kolme rekisterissä

      >Monteverdi
      Yksi kai tulollaan tai tullut

      >Holden
      Löytyy

      >De Tomaso Longchamp
      Yksi kuuma oli vissiin Tattarisuon hylkyvarikolla!

      • Retkuilija

        Voi rrrkele tätä DDR ärrää!


      • DTL

        Olen hyvin kiinnostunut tuosta Longchamp / Tattarisuo huhusta.

        Nimim. Ei kuuman Longchampin omistaja


      • Bunker
        DTL kirjoitti:

        Olen hyvin kiinnostunut tuosta Longchamp / Tattarisuo huhusta.

        Nimim. Ei kuuman Longchampin omistaja

        En ole 100 varma huhun paikkaansapitävyydestä, mutta muistaakseni huhu oli jossain autofoorumilla tai Mobilistissa. Kyseessä oli aika, jolloin tuontiauto piti tullata ja verottaa heti satamassa. Tämä oli päässyt jotenkin tullisilmien läpi ja oli "villi" auto, joka oli sittemmin hylätty.

        PS. Onnittelut autovalinnan johdosta. Mullakin on euroauto, jossa on Amerikan V8-moottori.


      • DTL
        Bunker kirjoitti:

        En ole 100 varma huhun paikkaansapitävyydestä, mutta muistaakseni huhu oli jossain autofoorumilla tai Mobilistissa. Kyseessä oli aika, jolloin tuontiauto piti tullata ja verottaa heti satamassa. Tämä oli päässyt jotenkin tullisilmien läpi ja oli "villi" auto, joka oli sittemmin hylätty.

        PS. Onnittelut autovalinnan johdosta. Mullakin on euroauto, jossa on Amerikan V8-moottori.

        Kiitos nopeasta vastauksestasi.

        Vaikuttaa siltä että asiaa on turha yrittää selvitellä enempää, kun on kyse noin vanhasta tapahtumasta( eli auto ei varmaankaan makaile enään tattiksella, jos se koskaan oli olemassakaan).

        Mikäs hybridi sulla on? Nää tuntuu olevan kovin muodikkaita nykyään, tuosta Priuksestakin on kovaa haloota koko ajan. Onkohan siinä Chevyn, Fordin vai Kraisun v8?


      • Bunker
        DTL kirjoitti:

        Kiitos nopeasta vastauksestasi.

        Vaikuttaa siltä että asiaa on turha yrittää selvitellä enempää, kun on kyse noin vanhasta tapahtumasta( eli auto ei varmaankaan makaile enään tattiksella, jos se koskaan oli olemassakaan).

        Mikäs hybridi sulla on? Nää tuntuu olevan kovin muodikkaita nykyään, tuosta Priuksestakin on kovaa haloota koko ajan. Onkohan siinä Chevyn, Fordin vai Kraisun v8?

        Mulla on "gentleman's express", joka koostuu italialaisesta muotoilusta, amerikkalaisesta tekniikasta (Mopar 440, TF-727, Dana) ja brittiläisestä käsityötaidosta vuodelta 1972. Eikä edes ollut pahanhintainen verrattuna Moparin muskeliautoihin 440:llä.


      • Retkuilija
        Bunker kirjoitti:

        Mulla on "gentleman's express", joka koostuu italialaisesta muotoilusta, amerikkalaisesta tekniikasta (Mopar 440, TF-727, Dana) ja brittiläisestä käsityötaidosta vuodelta 1972. Eikä edes ollut pahanhintainen verrattuna Moparin muskeliautoihin 440:llä.

        mikä kärry?


      • DTL
        Bunker kirjoitti:

        Mulla on "gentleman's express", joka koostuu italialaisesta muotoilusta, amerikkalaisesta tekniikasta (Mopar 440, TF-727, Dana) ja brittiläisestä käsityötaidosta vuodelta 1972. Eikä edes ollut pahanhintainen verrattuna Moparin muskeliautoihin 440:llä.

        Kyllähän toi "Torjuntahävittäjä" on lajinsa hienoinpia edustajia. Näin yhden hieman vaiheessa olevan tuolla Triangelen pihalla viime kesänä. Sun pitää muuten liittyä SCCH:n jossa pääset ulkoiluttamaan sitä kaltaistensa seurassa...


      • shitcomecon
        DTL kirjoitti:

        Kyllähän toi "Torjuntahävittäjä" on lajinsa hienoinpia edustajia. Näin yhden hieman vaiheessa olevan tuolla Triangelen pihalla viime kesänä. Sun pitää muuten liittyä SCCH:n jossa pääset ulkoiluttamaan sitä kaltaistensa seurassa...

        Nyt löytyy yksi rutattu Lonkero. Hintapyynti 25000 egeä, mutta lähtee varmaan jollain viidesosalla, mikä on lähempänä todellista arvoa.


      • Dodin Merak
        shitcomecon kirjoitti:

        Nyt löytyy yksi rutattu Lonkero. Hintapyynti 25000 egeä, mutta lähtee varmaan jollain viidesosalla, mikä on lähempänä todellista arvoa.

        No no hra p...a SEV! Ei nyt sentään viidellä tonnilla, mutta kympillä pitäisi tuollainen irrota. Hintapyynnöllä yritetään varmaan uskotella vakuutusyhtiölle, että auto olisi 2,5 kertaa käypää hintaa arvokkaampi.


    • Patonkikuski

      kelpais kyllä mulle, vielä jos Formula Ferguson nelivedolla (Sitä myytiin "irrallaan", ainakin jostain Englantilaisesta harrasteautolehdestä muistan 69 Mustangin ko. järjestelmällä) ja Borrani-pinnavanteilla tietty.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8036
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1866
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe