"Facebook on erittäin voimakkaasti laajeneva yhteisösivusto.
Facebookin mukaan 200 000 ihmistä kirjautuu ohjelmaan päivittäin. Sillä on jo yli 40 miljoonaa jäsentä, kun määrä vielä tämän vuoden alkupuolella oli runsaat 17 miljoonaa." (Iltalehti 29.10.2007)
Ja Suomi24:stä ei löydy facebook keskustelupalstaa!!! Voisiko asialle tehdä jotain??
12
3282
Vastaukset
- awerer
Käyä googlee, maailma pullollaa facebook keskustelufoorumeja. Täällä siellä tuskin niin paljon viestiä tulis.
- feissari
Ainakaan googlettamalla ei löytynyt yhtään suomenkielistä facebook-aiheista keskustelupalstaa. Tuollainen tarvitaan suomi24:seen. Itselläni olisi vaikka, kuinka paljon kysyttävää tuon käytöstä, mutta oikein missään ei voi kysyä.
- olen etsinyt turvatietoa...
Ennen kuin laitan nettiin e-mail-osoitteen, nimen ja syntymäaikani (mitä pyydetään)...
olen todella kaivannut tietoa kokemuksista facebookin käytöstä!
Olen kuullut identiteettivarkauksista, joku voi avata pankkitilin nimelläni - ja käyttää sitä ties mihin hämäräbisnekseen.
Kyllä facebook-palstaa tarvittaisiin infon saamiseksi. - _Javi_
olen etsinyt turvatietoa... kirjoitti:
Ennen kuin laitan nettiin e-mail-osoitteen, nimen ja syntymäaikani (mitä pyydetään)...
olen todella kaivannut tietoa kokemuksista facebookin käytöstä!
Olen kuullut identiteettivarkauksista, joku voi avata pankkitilin nimelläni - ja käyttää sitä ties mihin hämäräbisnekseen.
Kyllä facebook-palstaa tarvittaisiin infon saamiseksi.Profiilikuvien rajaus on nuorien aliarvioimista. Joka ikinen nuori osaa käyttää photoshoppia taikka microsoftin ilmaisia ohjelmia (Paint, photo editor) kuvien rajaamiseen. Miksi siis Facebookin miljoonakäyttäjineen pitää alentua joka ikisen profiilikuvan vaihtamisen yhteydessa sortua "kuvan rajaamiseen". Turhaa hommaa, rasittaa palvelinta, tekee yleistä mielipahennusta ja väärinymmärystä jos vahingossa on joku väärä paikka tulee rajattua kuvasta profiilikuvaksi. Ja kuinka paljon facebook käyttäjät vaihtavat profiilikuvia, kysyn vain.
- Bookface
Facebookissa on taas tehty huonompaan suuntaan meneviä päivityksiä. Tälläkertaa kaikkia käyttäjiä halutaan avaamaan tietojaan kaikille. Mihin yksityisyydensuoja katosi? Oliko sitä edes koskaan? Mitkä ovat Facebookin todelliset tarkoitusperät?
http://www.digitoday.fi/tietoturva/2009/12/10/facebookin-uudet-asetukset-julkistavat-entista-enemman/200925341/66- ähvpee
löytyykö fb palstaa?
- impossible?
Mikähän sen ryhmän perustamisessa voi olla niin vaikeaa? Nyt "Netin aarteet" palsta täyttyy FB-tauhkasta -- vuosien varrella on kaikenlaista joutavanpäiväistä ryhmää kyllä syntynyt. Kieltääkö joku universaali laki facebookista keskustelun facebookin ulkopuolella???
- feisbuuk
Niinpä ja netin aarteet osiossa kukaan ei edes vastaa niihin kun tietäjät eivät löydä koko palstaa.
Mut sen siaan esim. tv-sarat osastolta löytyy popstars palsta jossa ei kukaan ole käynnyt herran vuosiin. - Kannattaja.
Kannatan.
Hei,
Sosiaalinen media -keskustelupalsta löytyy tästä osoitteesta: http://keskustelu.suomi24.fi/debate/6217
Terveisin,
Piia
Suomi24
- Lue heti!
"Viisi keinoa, joilla Facebook huijaa sinua paljastamaan enemmän"
http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288494826295.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563151Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242709Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810