Facebook

naamakirja

"Facebook on erittäin voimakkaasti laajeneva yhteisösivusto.
Facebookin mukaan 200 000 ihmistä kirjautuu ohjelmaan päivittäin. Sillä on jo yli 40 miljoonaa jäsentä, kun määrä vielä tämän vuoden alkupuolella oli runsaat 17 miljoonaa." (Iltalehti 29.10.2007)

Ja Suomi24:stä ei löydy facebook keskustelupalstaa!!! Voisiko asialle tehdä jotain??

12

3299

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • awerer

Käyä googlee, maailma pullollaa facebook keskustelufoorumeja. Täällä siellä tuskin niin paljon viestiä tulis.

• feissari

Ainakaan googlettamalla ei löytynyt yhtään suomenkielistä facebook-aiheista keskustelupalstaa. Tuollainen tarvitaan suomi24:seen. Itselläni olisi vaikka, kuinka paljon kysyttävää tuon käytöstä, mutta oikein missään ei voi kysyä.

• olen etsinyt turvatietoa...

Ennen kuin laitan nettiin e-mail-osoitteen, nimen ja syntymäaikani (mitä pyydetään)...
        olen todella kaivannut tietoa kokemuksista facebookin käytöstä!

Olen kuullut identiteettivarkauksista, joku voi avata pankkitilin nimelläni - ja käyttää sitä ties mihin hämäräbisnekseen.

Kyllä facebook-palstaa tarvittaisiin infon saamiseksi.

• _Javi_
        olen etsinyt turvatietoa... kirjoitti:

Ennen kuin laitan nettiin e-mail-osoitteen, nimen ja syntymäaikani (mitä pyydetään)...
        olen todella kaivannut tietoa kokemuksista facebookin käytöstä!

Olen kuullut identiteettivarkauksista, joku voi avata pankkitilin nimelläni - ja käyttää sitä ties mihin hämäräbisnekseen.

Kyllä facebook-palstaa tarvittaisiin infon saamiseksi.

Profiilikuvien rajaus on nuorien aliarvioimista. Joka ikinen nuori osaa käyttää photoshoppia taikka microsoftin ilmaisia ohjelmia (Paint, photo editor) kuvien rajaamiseen. Miksi siis Facebookin miljoonakäyttäjineen pitää alentua joka ikisen profiilikuvan vaihtamisen yhteydessa sortua "kuvan rajaamiseen". Turhaa hommaa, rasittaa palvelinta, tekee yleistä mielipahennusta ja väärinymmärystä jos vahingossa on joku väärä paikka tulee rajattua kuvasta profiilikuvaksi. Ja kuinka paljon facebook käyttäjät vaihtavat profiilikuvia, kysyn vain.

• Bookface
      • ähvpee

löytyykö fb palstaa?

• impossible?

Mikähän sen ryhmän perustamisessa voi olla niin vaikeaa? Nyt "Netin aarteet" palsta täyttyy FB-tauhkasta -- vuosien varrella on kaikenlaista joutavanpäiväistä ryhmää kyllä syntynyt. Kieltääkö joku universaali laki facebookista keskustelun facebookin ulkopuolella???

• feisbuuk

Niinpä ja netin aarteet osiossa kukaan ei edes vastaa niihin kun tietäjät eivät löydä koko palstaa.

Mut sen siaan esim. tv-sarat osastolta löytyy popstars palsta jossa ei kukaan ole käynnyt herran vuosiin.

• Kannattaja.

Kannatan.

• Lue heti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1440
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      95
      1137
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      256
      958
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe