8v tyttö "Äiti sisko nipisti mua sen jälkeen kun mä olin lyönyt sitä"
naurewttiin systerin kanssa että hienoa kun likka ite tunnusti;>
Tytär soitti itkien mummilta ja sanoi että haluaa tulla kotiin.
Puhuin äitini kanssa ja tyttö oli ottanut ittensä siitä kun mumminsa oli halunnut katsoa nenäpäivä-ohjelmaa eikä ollut antanut tytön katsoa mitä ois halunnut.
Olivat puhuneet ja sopineet asian.
Puhuin likalle kun mentiin ja sanoin että pikkasen hölmöstä asiasta suuttui kun ei kotonakaan aina saa katsoa sitä mitä haluaa.
Naurettiin systerin kans että hohhoijaa noitten penskojen kanssa ;))
Aina kun vanhin tytär sanoo tai tekee jotain hölmöä niin sanoo "Kenenköhän geenit mulla oikein on?Keneltäköhän mä oon kaiken perinyt?"
Nauran aina ja sanon että "Älä yhtään kato mua päinkään!!" ;O>
tunnustus
blondi-72hki
2
955
Vastaukset
- vaikka että...
"Postinkantajan geenit."
- blondi-72hki
kiitti sanonpa seuraavaksi;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511915Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s271523- 821163
Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma401124Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.151030- 561029
- 481005
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40958Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.122921Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38906