Mitä mieltä rakkausloitsuista?

TheBookOfShadows

Ovatko teidän mielestänne sopivia käyttää? Saako sellaisiin asioihin koskea?

8

1268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harmaavaris

      Mikäli rakkaustaika ei edellytä kenenkään vapaaseen tahtoon puuttumista, niin siitä vain. :)

      • TheBookOfShadows

        Jos tekee sellaisen loitsun joka saa toisen ihmisen rakastumaan itseeni..Millaisen loitsun voisi tehdä ettei puutu vapaaseen tahtoon?


    • niinpää

      Tehä ns rakkausloitsu joka lumoaa ihmisen hetkellisesti esim vaikka viikoksi loitsun lukijaan?

      • niinpää

        Loitsu joka saisi ihmisen pyytämään loitsun lukijaa treffeille yms?


      • harmaavaris
        niinpää kirjoitti:

        Loitsu joka saisi ihmisen pyytämään loitsun lukijaa treffeille yms?

        Huomaatte asian ytimen jos kiepsautatte asian ympäri; mitä jos vanha kaljamahainen ukko tekisi vastaavan loitsun koskemaan teitä?

        Ei kannata mennä pelleilemään loitsuilla jos on päivänselvää ettei tyyppi ole vähänkään kiinnostunut. Kannattaa tutustua ihan juttelemalla, eiköhän ne mahikset siitä selviä muutenkin.

        Jos jotakuta pitää taivutella magian avulla treffiseuraksi, niin kyllä se vika on silloin omassa itsessä, ei muissa.


      • pilkata!
        harmaavaris kirjoitti:

        Huomaatte asian ytimen jos kiepsautatte asian ympäri; mitä jos vanha kaljamahainen ukko tekisi vastaavan loitsun koskemaan teitä?

        Ei kannata mennä pelleilemään loitsuilla jos on päivänselvää ettei tyyppi ole vähänkään kiinnostunut. Kannattaa tutustua ihan juttelemalla, eiköhän ne mahikset siitä selviä muutenkin.

        Jos jotakuta pitää taivutella magian avulla treffiseuraksi, niin kyllä se vika on silloin omassa itsessä, ei muissa.

        Eipäs pilkata meitä vanhoja kaljamahaisia ukkoja!
        ... tai lähden tästä kostoksi keittelemään sellaisia troppeja että harmaavaris sekoaa just!
        "Kiehu pata kiehu, höyry kattoon liehu..."


      • Kicca-Wicca
        harmaavaris kirjoitti:

        Huomaatte asian ytimen jos kiepsautatte asian ympäri; mitä jos vanha kaljamahainen ukko tekisi vastaavan loitsun koskemaan teitä?

        Ei kannata mennä pelleilemään loitsuilla jos on päivänselvää ettei tyyppi ole vähänkään kiinnostunut. Kannattaa tutustua ihan juttelemalla, eiköhän ne mahikset siitä selviä muutenkin.

        Jos jotakuta pitää taivutella magian avulla treffiseuraksi, niin kyllä se vika on silloin omassa itsessä, ei muissa.

        Näyttääpä olevan melkein mikä asia tahansa, niin tuo taikuushommeli on joka tapauksessa turha. Jos ei ko. asia onnistu, niin vika on kuitenkin itsessä ja silloin taika ei auta. Ja jos vielä kyselee jossain, että miten tämmöinen taiotaan, niin silloin on selvästi jo väärässä, kun joutuu kyselemään.


    • Johanna1234

      Jos vapaaseen tahtoon ei puututa, niin siitä vain!

      Jokaisella meillä on oikeus tavoitella unelmiamme! Ja siinä ehkä toteutamme vastakappaleemme unelman kans! :D

      Mutta vapaa tahto - jos kohdistat rakkaustaian johonkin tiettyyn henkilöön, niin EI EI. Kaikki hyvässä ja pahassa tulee takaisin, kolminkertaisena. Jos teet taian johonkin tiettyyn henkilöön, niin saat varautua kärsimään siitä. Kolminkertaisesti.

      Voit tehdä taian toivomalla TODELLISTA rakkautta tai/ja sitä oikeaa. Mutta sinulla itselläsi täytyy olla ne ominaisuudet, joita toivot - tai sinun tulee pyrkiä mahdollisimman hyvin ne täyttämään. Et voi saada rehellistä, jos et itse ole. Kilttiä, jos et itse, lapsirakasta jne.


      ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~
      EI EI! VAARALLISTA!:

      Ei missään nimessä taikaa tiettyyn henkilöön, mutta kuten minä, joka olen varma että olen oikean tavannut, mutta tiemme erkani:

      Voit haaveilla niin paljon kuin haluat tietystä henkilöstä, pyytää ja rukoilla, että jos se on tarkoitettu, niin tulkoon hän luokseni. Ja: jos vain sallit, niin voisiko tiemme kohdata.

      Pyynnön täytyy tulla puhtaasti sydämestä - korostan - puhdas toive - ei kostoa, ei mustasukkaisuutta, omistushalua jne. - vaan kahden rakastavaisen yhtyminen. Teiden kohtaaminen.

      Haaveilla, laulaa, kuunnella ihania rakkauskappaleita, miettiä yöllä, aamulla, kattaa vaikka hänelle lautasen... tämä kaikki on tavallaan taikaa - se viestittää universumille, että olet valmis rakkauteen. Ja universumi antaa minkä tarvitset - kohtalon ja tarkoituksen mukaan. Saatat säästyä paljolta, jos tämä ihastuksen kohde ei tulekaan, vaan joku muu. Saatat huomata sen jälkeenpäin.

      Mutta kun rakastat, olet avoin ja valmis rakastamaan, niin saat mitä tarvitset. Rakasta ystäviäsi, lähimmäisiäsi, eläimiä, lintuja, aurinkoa, rantaa, elämää ja viestität että olet valmis!

      Jos sanot : "En ikinä löydä miestä" - universumi toteuttaa tämän "toiveesi". Jos sanot, "Kaikki hyvät miehet ovat varattuja" - saat huomata, että universumi ei muunlaisia eteesi tuokkaan.

      Yritä sanoa vaikka "Minä löydän rakkaani", "Maailma on täynä ihania miehiä/naisia", "Olen valmis parisuhteeseen ja se tulee kohdalleni" etc. Niin USKO POIS SE TULEE! Ja tämä koskee myös rahaa, terveyttä jne jne!


      ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~

      Onnellista elämää teille kaikille! Tehkää itsenne onnelliseksi ja nauttikaa elämästä! Pyytäkää rakkauden enkeliä avuksenne ja Afroditea, kaikki nautinnon teot ovat Afroditen palvomista - mitään uhrilahjaa ei tarvitse, se on lahja kun olet onnellinen, syödessäsi vaikka suklaata! :D

      ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~

      Kaikki muut eläimet - paitsi ihminen - tietää että elämän tarkoitus on NAUTTIA SIITÄ!

      Rakkaudella,
      Johanna, Shamaani, indigo etc. :D

      Kirjoitin myös: http://keskustelu.plaza.fi/ellit/kristallipallo/keskustelu/t1418936

      Indigo-penikka ;)

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10100
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      415
      4422
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      91
      3036
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2865
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2674
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1722
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1630
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1433
    Aihe