Mitä mieltä rakkausloitsuista?

TheBookOfShadows

Ovatko teidän mielestänne sopivia käyttää? Saako sellaisiin asioihin koskea?

8

1285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harmaavaris

Mikäli rakkaustaika ei edellytä kenenkään vapaaseen tahtoon puuttumista, niin siitä vain. :)

• TheBookOfShadows

Jos tekee sellaisen loitsun joka saa toisen ihmisen rakastumaan itseeni..Millaisen loitsun voisi tehdä ettei puutu vapaaseen tahtoon?

• niinpää

Tehä ns rakkausloitsu joka lumoaa ihmisen hetkellisesti esim vaikka viikoksi loitsun lukijaan?

• niinpää

Loitsu joka saisi ihmisen pyytämään loitsun lukijaa treffeille yms?

• harmaavaris
        niinpää kirjoitti:

Loitsu joka saisi ihmisen pyytämään loitsun lukijaa treffeille yms?

Huomaatte asian ytimen jos kiepsautatte asian ympäri; mitä jos vanha kaljamahainen ukko tekisi vastaavan loitsun koskemaan teitä?

Ei kannata mennä pelleilemään loitsuilla jos on päivänselvää ettei tyyppi ole vähänkään kiinnostunut. Kannattaa tutustua ihan juttelemalla, eiköhän ne mahikset siitä selviä muutenkin.

Jos jotakuta pitää taivutella magian avulla treffiseuraksi, niin kyllä se vika on silloin omassa itsessä, ei muissa.

• pilkata!
        harmaavaris kirjoitti:

Huomaatte asian ytimen jos kiepsautatte asian ympäri; mitä jos vanha kaljamahainen ukko tekisi vastaavan loitsun koskemaan teitä?

Ei kannata mennä pelleilemään loitsuilla jos on päivänselvää ettei tyyppi ole vähänkään kiinnostunut. Kannattaa tutustua ihan juttelemalla, eiköhän ne mahikset siitä selviä muutenkin.

Jos jotakuta pitää taivutella magian avulla treffiseuraksi, niin kyllä se vika on silloin omassa itsessä, ei muissa.

Eipäs pilkata meitä vanhoja kaljamahaisia ukkoja!
        ... tai lähden tästä kostoksi keittelemään sellaisia troppeja että harmaavaris sekoaa just!
        "Kiehu pata kiehu, höyry kattoon liehu..."

• Kicca-Wicca
        harmaavaris kirjoitti:

Näyttääpä olevan melkein mikä asia tahansa, niin tuo taikuushommeli on joka tapauksessa turha. Jos ei ko. asia onnistu, niin vika on kuitenkin itsessä ja silloin taika ei auta. Ja jos vielä kyselee jossain, että miten tämmöinen taiotaan, niin silloin on selvästi jo väärässä, kun joutuu kyselemään.

• Johanna1234

Jos vapaaseen tahtoon ei puututa, niin siitä vain!

Jokaisella meillä on oikeus tavoitella unelmiamme! Ja siinä ehkä toteutamme vastakappaleemme unelman kans! :D

Mutta vapaa tahto - jos kohdistat rakkaustaian johonkin tiettyyn henkilöön, niin EI EI. Kaikki hyvässä ja pahassa tulee takaisin, kolminkertaisena. Jos teet taian johonkin tiettyyn henkilöön, niin saat varautua kärsimään siitä. Kolminkertaisesti.

Voit tehdä taian toivomalla TODELLISTA rakkautta tai/ja sitä oikeaa. Mutta sinulla itselläsi täytyy olla ne ominaisuudet, joita toivot - tai sinun tulee pyrkiä mahdollisimman hyvin ne täyttämään. Et voi saada rehellistä, jos et itse ole. Kilttiä, jos et itse, lapsirakasta jne.

~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~
      EI EI! VAARALLISTA!:

Ei missään nimessä taikaa tiettyyn henkilöön, mutta kuten minä, joka olen varma että olen oikean tavannut, mutta tiemme erkani:

Voit haaveilla niin paljon kuin haluat tietystä henkilöstä, pyytää ja rukoilla, että jos se on tarkoitettu, niin tulkoon hän luokseni. Ja: jos vain sallit, niin voisiko tiemme kohdata.

Pyynnön täytyy tulla puhtaasti sydämestä - korostan - puhdas toive - ei kostoa, ei mustasukkaisuutta, omistushalua jne. - vaan kahden rakastavaisen yhtyminen. Teiden kohtaaminen.

Haaveilla, laulaa, kuunnella ihania rakkauskappaleita, miettiä yöllä, aamulla, kattaa vaikka hänelle lautasen... tämä kaikki on tavallaan taikaa - se viestittää universumille, että olet valmis rakkauteen. Ja universumi antaa minkä tarvitset - kohtalon ja tarkoituksen mukaan. Saatat säästyä paljolta, jos tämä ihastuksen kohde ei tulekaan, vaan joku muu. Saatat huomata sen jälkeenpäin.

Mutta kun rakastat, olet avoin ja valmis rakastamaan, niin saat mitä tarvitset. Rakasta ystäviäsi, lähimmäisiäsi, eläimiä, lintuja, aurinkoa, rantaa, elämää ja viestität että olet valmis!

Jos sanot : "En ikinä löydä miestä" - universumi toteuttaa tämän "toiveesi". Jos sanot, "Kaikki hyvät miehet ovat varattuja" - saat huomata, että universumi ei muunlaisia eteesi tuokkaan.

Yritä sanoa vaikka "Minä löydän rakkaani", "Maailma on täynä ihania miehiä/naisia", "Olen valmis parisuhteeseen ja se tulee kohdalleni" etc. Niin USKO POIS SE TULEE! Ja tämä koskee myös rahaa, terveyttä jne jne!

Onnellista elämää teille kaikille! Tehkää itsenne onnelliseksi ja nauttikaa elämästä! Pyytäkää rakkauden enkeliä avuksenne ja Afroditea, kaikki nautinnon teot ovat Afroditen palvomista - mitään uhrilahjaa ei tarvitse, se on lahja kun olet onnellinen, syödessäsi vaikka suklaata! :D

Kaikki muut eläimet - paitsi ihminen - tietää että elämän tarkoitus on NAUTTIA SIITÄ!

Rakkaudella,
      Johanna, Shamaani, indigo etc. :D

Kirjoitin myös: http://keskustelu.plaza.fi/ellit/kristallipallo/keskustelu/t1418936

Indigo-penikka ;)

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      146
      1970
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      303
      1177
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      989
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      888
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      829
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      53
      799
    7. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      756
    8. 71
      754
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      709
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      701
    Aihe