BB-tuhoaa työurani !

huolestunutIhminen

Pomo sai minut tänään kiinni BB 24/7 katsomisesta töissä ja nyt sitten joudun ison pomon juttusille huomenna... VOI Vitttttttt jos tuo paska tuhoaa urani !

58

31168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinulla on

varmaankin sitten aikaa vaikka osallistua tuohon ohjelmaan. Pääset seuraamaan meininkiä todella 24/7 ja vielä 3d.

• possunperä

Minua hämmästyttää, että siellä on vaikka kuinka monta osaallistujaa jotka valehtelevat sujuvasti, että itse eivät sitä ole seuranneet ja sen yhden uloslentäneen miesystäväkin oli jossain valehdellut, ettei seurannut lainkaan ohjelmaa, vaikka oma nainen telkkarissa.

Itse luultavasti jättäisin tyypin, jos häntä todella kiinnostaisi minä noin vähän.

Toisaalta tuotantoyhtiö ilmeisesti pyrkii sinne valitsemaan tuollaisia aika yksinkertaisi atapauksia, jotka eivät täysin miellä asioita, että he uskaltavat sekoilla siellä talossa ja saavat aikaan keskustelua, kuten tämänkin palstan.

Tuotantoyhtiölle kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta ja lisämainosta ohjelmalle, ihmisistä viis, tajuavat oman parhaansa tai eivät.

Toisaalta ihmisten muistikin on niin lyhyt. Viime vuonna luin kaiken koskien sitä seksuaalista häirintää minkä käsiini sain ja silti en tunnistaisi kumpaakaan osapuolta, että ei kai tuollainen mitään kovin vakavaa haittaa saa aikaan pitemmällä aikavälillä ihmisten maineelle.

• lmao

Sinulle aivan oikein jos saisit potkut töistäsi!Tuskin työnantajasi maksaa tommoselle vässykälle mitään joka kyttää BB:a työajalla!

• oman urasi

Olet itse vastuussa BB 24/ 7 katsomisesta työajalla ja tuhoat itse oman "urasi". Ihmettelen, millainen ura yleensä voi olla ihmisellä, joka tuijottaa tuollaista sontaa ja vielä työajalla. Ei taida paljon työsi ja sen kehittäminen sinua kiinnostaa.

• en ymmärrä miks edes ihmiset kattoo tollast sontaa ku bb. se on mun mielestä pelkkää täyte ohjelmaa ku muutakaan tuotantoyhtiöt ei enään keksi. ansaitsetkin potkut jos katot tollast p.askaa ja vielä työ aikana.

• TYÖNTEKOA

Onko sulla käsitystä, mitä työssä tehdää??? Ei meillä ainakaan tv:tä töllötetä. Ja toinen ongelma on, että hirveän moni henkilö chattäilee työaikana monia tunteja. Pomot seuraamaan vähän!!

• perär.
        TYÖNTEKOA kirjoitti:

Onko sulla käsitystä, mitä työssä tehdää??? Ei meillä ainakaan tv:tä töllötetä. Ja toinen ongelma on, että hirveän moni henkilö chattäilee työaikana monia tunteja. Pomot seuraamaan vähän!!

näköjään kun nettiviestin kellonaikaa katsoo. Vai oletko menossa yövuoroon?

• op950

Vittu se on oikein sulle,kenkää vaan!!!!

• perär.

siis ehkä et ole töissä lainkaan? Vai olisiko iltavuoro tulossa?

• kylma_tila

Nyt voi kysyä, kannattiko? Oliko se sen arvoista, että saatat saada potkut duunista? Ehkä saat, ehkä et se riippuu pomostasi ja monesta muusta. Pidä se BB:n seuraaminen vapaa-ajalla ja työpaikalla ollessa teet niitä TÖITÄ!

Mikä teitä Big Brotherissa kiehtoo? Tällä kaudella on ollut niin tylsiä kilpailijoita etten ole viitsinyt vaivautua katsomaan. Aikaisempia kausia kyllä seurasin, kohtuuden rajoissa.

Joillekin on helppoa jäädä niin pahasti koukkuun että siitä ohjelmasta tulee koko elämä 3kk:n ajaksi kun on mahdollisuus katsoa vuorokauden ympäri sitä ja kun siitä uutisoidaan kokoajan ja jokapuolella.

Erään tuttuni työpaikalla oli tilattu yhteistuumin kokoushuoneeseen pyörimään 24/7. Siellä oli sitten käyty katsomassa sopivin väliajoin valkokankaalta talon tapahtumia.

• oikein juups

et silleen...

• Jasu

Eli näin!

• mikä ura?

Mikä ura se sellainen on, jossa roikutaan netissä töllöttämässä kun toisilla on tylsää suljetussa paikassa???

• lapin äijä

Onpa lapsellinen työnantaja sulla.Minä saan katsoa ,jos haluan.Ei kai se työnteko ole tärkeintä tässä elämässä.Ihmettelen miksi yleensä ihmisten pitäisi tehdä jotakin työtä.Viisas elää muutenkin.Pitäis vaan elää,eikä hukata elämäänsä työntekoon.

• Nimetön

Työnteko ei todellakaan ole tärkeintä maailmassa. Tälle palstalle tuntuu pesiytyneen ihmisiä, joilla ei elämässään ole muuta, kuin työ, työ työssä, työ kotona. Itse, kun saan lainat pois, niin jään myös työ elämästä pois, mitäs siihen sanotte? Oravanpyörä ei vaan ole mun juttu, mutta en silti ole laiska.

• SAK puolustaa

SAK kyllä puolustaa sinua pomoportaalta, joka riistää oikeuksiasi.

• metallimies

Oletko tosiaan niin pöljä, että katot töissä moista roskaa? Toiset ei kato kotonakaan. Hanki elämä!

• iceQB

tähän mielipiteeseen, HANKI ELÄMÄ! Provosoidun pelkästään siitäkin tosiasiasta että joku edes viitsii katsoa jaksoakaan moista sontaa! SONTAA SANON MINÄ! SONTAA!....perkele

• hennnnnnn-

Kyllä sinä ihan itse tuhoat urasi tavitseeko katsella työn uhalla bb 24/7 kyl se on kuule iha oma syysi ku menet katsomaan työ aikana... oikein vaan jos tuhoutuuu..

• saat

potkut. Yhteiskunta ei tarvitse uusavuttomien palveluksia. Sittenhän sulle jää aikaa seurata tuota laatuohjelmaa enemmänkin....

• n**sijat

mitä se teille kuuluu mitä kukin tekee työpaikallaan!!
        hankkikaa ite elämä! samperin vinisijät

• neito,

Olipa ilkeitä kommentteja ihmisillä. Kumma että pitää toisia aina "ruoskia", onko se suomalainen tapa? Toivottavasti ei. Varmaan oli inhimillinen lipsahdus bb:n puolelle.

Sanot vaan että pahoittelet asiaa, ja ei tule enää toistumaan, ym. Jos ei iso pomo ymmärrä, niin se olkoon hänen ongelmansa. Älä ole huolissasi. Halaus sinulle.

• kannalta

asia ei välttämättä ole niin yksiselitteinen, että otetaan puhutteluun ja vähän nuhdellaan. Jos minun työntekijöistäni joku käyttäisi TYÖAIKAANSA moisen potaskan katseluun, niin kyseenalaistaisin työntekijässäni vähän muutakin kuin tällaisen kertalipsahduksen luonteisen käsitteen. Ensinnäkin, kuinka usein tällaista on tapahtunut ja tärkeämpänä kakkosena, miten se on vaikuttanut yritykseni numeroihin paperilla?

• zvs
        kannalta kirjoitti:

asia ei välttämättä ole niin yksiselitteinen, että otetaan puhutteluun ja vähän nuhdellaan. Jos minun työntekijöistäni joku käyttäisi TYÖAIKAANSA moisen potaskan katseluun, niin kyseenalaistaisin työntekijässäni vähän muutakin kuin tällaisen kertalipsahduksen luonteisen käsitteen. Ensinnäkin, kuinka usein tällaista on tapahtunut ja tärkeämpänä kakkosena, miten se on vaikuttanut yritykseni numeroihin paperilla?

Sehän voi olla että isopomo tykkää BB:stä ja haluu sut mukaan kattoo.Jos joku haluu koneen tekemään työtä, voi olla että se vaikuttaa numeroihin kielteisesti?

• gdfgtdfyg
        zvs kirjoitti:

Sehän voi olla että isopomo tykkää BB:stä ja haluu sut mukaan kattoo.Jos joku haluu koneen tekemään työtä, voi olla että se vaikuttaa numeroihin kielteisesti?

kaippa se on joku hoitsu

• hehheheheee

Katsoitteko ison pomon kanssa yhdessä kaksneljäseiskaa? ;)

• Jansku`

asia on vakava

• tuata

ohjelmaa syytä vaan ittiäs..ittehän oot sen ohojelman päälle laittanu. sun pitäs lyärä omaa päätä seinään eikä ohjelmaa haukkua.

• sajdjalskda

Oma pomoni katsoo itse BB:tä ja sen takia työpisteeseemme hankittiin firman kustannuksella viime vuonna digiboksi, kun BB alkoi (tuli sub tv:ltä, joten ei näkynyt normikanavilta). Teen reaaliaikaista toimistotyötä ja välillä on todella kiirettä, mutta välillä saattaa kulua tunti tai pari ilman mitään kiirettä. Se riippuu siis siis sattumasta, kuten eri resursseista, sääoloista, viikon päivästä yms. Oletteko tosissanne sitä mieltä, ettei näinä "väliaikoina" saa puuhastella omia juttujaan, vaan pitäisi istua tuolissa kuin patsas ja tuijottaa suoraan eteensä. Paremminhan sitä jaksaa taas keskittyä äkillisiin työtehtäviin, kun niitä sitten yhtäkkiä ilmaantuu 100, jotka pitäisi kaikki tehdä mahdollisimman nopeasti. Huom! Tämänkin tekstin kirjoitan työajallani. Silti jokaikinen työasia on hoidossa ja osaan ulkoa kaikki työhön liittyvät tämän hetkiset asiat.

Meillä on siis televisio, nettiyhteys, radio ja puhelin 24 h käytössä. Myös lehtiä tai kirjoja saa lukea. Näitä saa siis tehdä silloin, kun työasiat ovat hoidossa, eli ne ovat tietenkin ykkösasia. Myös työ on siis ympärivuorokautista.

Tuntuu, että aina halutaan kyykyttää tavallista työntekijää. Luuletteko, että isopalkkaiset herrat/rouvat tekevät joka minuutti orjan työtä ilman että voivat sekuntiakaan työpäivästä edes hengähtää?! Säälin kaupan kassoja, joilla on nyky-yhteiskunnan mittapuun mukaan sietämättömät 12 minuutin tauot. 7 tuntiseen päivään mahtuu 2 x 12 minuutin tauko. Pitää siis valita kummalla tauolla käy vessassa ja kummalla syö esim. yhden voileivän. Samalla kertaa ei yleensä ehdi, koska kassalta kävely taukohuoneeseen vie noin 5 minuuttia yhteen suuntaan. Myöskään appelsiinia ei voi syödä, ellei ole valmiiksi kuorinut sitä kotona. Tosi nuorena olin töissä kaupan kassalla ja onneksi ei koskaan tarvitse palata. Kaikki kunnia kassahenkilökunnalle, joka jaksaa raataa.

Niin ja kyllä, olen katsonut joskus BB:n päälähetystä töissä jopa pomoni ja kollegojen kanssa naureskellen. Yleensä katson kuitenkin vain elokuvia, sillä niissä pysyy silti vielä kärryillä, vaikka väliin tulisikin roppakaupalla työasioita. Kaikki ovat tyytyväisiä järjestelyihin ja firma porskuttaa eteen päin.

• ashdajlda

Oma pomoni katsoo itse BB:tä ja sen takia työpisteeseemme hankittiin firman kustannuksella viime vuonna digiboksi, kun BB alkoi (tuli sub tv:ltä, joten ei näkynyt normikanavilta). Teen reaaliaikaista toimistotyötä ja välillä on todella kiirettä, mutta välillä saattaa kulua tunti tai pari ilman mitään kiirettä. Se riippuu siis siis sattumasta, kuten eri resursseista, sääoloista, viikon päivästä yms. Oletteko tosissanne sitä mieltä, ettei näinä "väliaikoina" saa puuhastella omia juttujaan, vaan pitäisi istua tuolissa kuin patsas ja tuijottaa suoraan eteensä. Paremminhan sitä jaksaa taas keskittyä äkillisiin työtehtäviin, kun niitä sitten yhtäkkiä ilmaantuu 100, jotka pitäisi kaikki tehdä mahdollisimman nopeasti. Huom! Tämänkin tekstin kirjoitan työajallani. Silti jokaikinen työasia on hoidossa ja osaan ulkoa kaikki työhön liittyvät tämän hetkiset asiat.

Meillä on siis televisio, nettiyhteys, radio ja puhelin 24 h käytössä. Myös lehtiä tai kirjoja saa lukea. Näitä saa siis tehdä silloin, kun työasiat ovat hoidossa, eli ne ovat tietenkin ykkösasia. Myös työ on siis ympärivuorokautista.

Tuntuu, että aina halutaan kyykyttää tavallista työntekijää. Luuletteko, että isopalkkaiset herrat/rouvat tekevät joka minuutti orjan työtä ilman että voivat sekuntiakaan työpäivästä edes hengähtää?! Säälin kaupan kassoja, joilla on nyky-yhteiskunnan mittapuun mukaan sietämättömät 12 minuutin tauot. 7 tuntiseen päivään mahtuu 2 x 12 minuutin tauko. Pitää siis valita kummalla tauolla käy vessassa ja kummalla syö esim. yhden voileivän. Samalla kertaa ei yleensä ehdi, koska kassalta kävely taukohuoneeseen vie noin 5 minuuttia yhteen suuntaan. Myöskään appelsiinia ei voi syödä, ellei ole valmiiksi kuorinut sitä kotona. Tosi nuorena olin töissä kaupan kassalla ja onneksi ei koskaan tarvitse palata. Kaikki kunnia kassahenkilökunnalle, joka jaksaa raataa.

Niin ja kyllä, olen katsonut joskus BB:n päälähetystä töissä jopa pomoni ja kollegojen kanssa naureskellen. Yleensä katson kuitenkin vain elokuvia, sillä niissä pysyy silti vielä kärryillä, vaikka väliin tulisikin roppakaupalla työasioita. Kaikki ovat tyytyväisiä järjestelyihin ja firma porskuttaa eteen päin.

• IHQ-BEIBI

kun ollaan töissä niin ei silloin mitään bb:tä katota ensin työ sitten hupi!!!

• armotta

Ei se ohjelma uraasi tuhoa, sillä tuskin kukaan on pakottanut sinua sitä katsomaan työaikana.
      Itse töpeksit, itse kärsit. That's how it goes...

• Kercantti

Voihan se olla että sinut ylennetään organisaatiossa kansalaisrohkeuden perusteella !

• Bb!!!

Mitä kattot Bb:tä töissä... Ei se sen vika ole jos saat huurot tai potkut!!! Oma syy saatana

• on oikeus runkata työaikana.

• heebo123

on sinulle ihan oikein. Tyhmästä päästä kärsii koko idiootti!!

• Nimetön

koko ruumis... eikö ihmisillä ole mitään muuta tekemistä kuin seurata bb:tä.. aika köyhää...

• Katsojatar

Hmm.....miten pitkään? Kahvitauolla?
      Et tee noin enää ja sillä sipuli.

• vapaa72

Avovaimo lähti,kun katsoin bb:tä ja kehuin eri kilpailijoita ja kuka saisi voittaa,mustasukkainenko ? ei lainkaan !

• 764xfg

jos bb kiinnostaa enemmän kuin oma puoliso niin ei ihme että eukkos pakkasi tavaransa. ala katsomaan voittopottia tai salkkareita jotka on vähintäänkin yhtä laadukkaita ohjelmia bb:n kanssa niin eiköhän se sieltä takaisin tule.

• vapaa72
        764xfg kirjoitti:

jos bb kiinnostaa enemmän kuin oma puoliso niin ei ihme että eukkos pakkasi tavaransa. ala katsomaan voittopottia tai salkkareita jotka on vähintäänkin yhtä laadukkaita ohjelmia bb:n kanssa niin eiköhän se sieltä takaisin tule.

kiitos kivasta viestistä,mutta hän oli koukussa, ja minä olen katsonut "laatuohjelmaa 5-6 kertaa ja en ikinä yli 15min kerralla.Toivottavasti ei edes ota yhteyttä , sairaalloinen mustasukkaisuuskin on sairaus , mutta telkkarissa oleville pöhköille...no kaikkea hyvää sinulle.

• diudau

siis täytyykö sun olla niin tyhmä et seuraat tollasta paskaa!!!varsinkin siis työaikana vielä...ihan ittees saat syyttää :D

• pitkämatikkalainen

jää usein läksyt tekemättä...;(

• **jonna**

Otappas nyt itseäsi niskasta kii ja jätä BB:eet väliin...Minäkin pärjään ilman, eihän sielltä mitän järkevää nää edes... Nyt vaan oot vahvana etkä katso BB:tä kuin korkeintaan viikonloppuna, eikä silloinkaan, jos minä voisin määrätä;)
        Koulu on nyt tärkeintä sun elämäs, älä anna BB:n pilata sitä...T.Jonna

• ikkunakala

Yksinkertaista: Onko sinun pakko katsoa sitä?! Ihan oikein siulle. Mahdatko olla Porvoosta kotoisin?

• lila

Mitäs katselet paskaa, siitä tulee aina näppy silmään. tee töitäs

• -minä vaan-

Ihanko oikeesti seuraat kyseistä ohjelmaa??? Aika huonosti on asiat, jos ei oo muuta tekemistä kun katsoa big brotheria...säälittäväääää!!!

• OOT

Oot täysi tollo kun noin on käynyt...
      Tyhmästä Päästä Kärsii Koko Roppa!

• muita

itse sinä urasi tuhoat, ei kukaan muu. Työaikana tehdään töitä.

• Tuomokuula

Kaikki meni... vaimo lähti ku vahtasin koko ajan 24/7. Rahat loppu ku ei oo töihin päässy ku on pitäny kattoo 24/7. Mutta onnex on 24/7 :)

• Nimetön

Eihän sitäkään herkkua enää kauaa kestä. Mitäs sitten kun tän vuoden BB:t on ohi? Alat seuraamaan tallennettuja jaksoja alusta? :DDD

• japetsoona

Mene itse ison pomon juttusille ennen aikojaan...

• jeeslisko

HAHAHA idiootti..

• Pirskatti 1

Eiks työpaikka kiinnosta kun pitää siellä BB-tä kyylätä et sais ajan kuluu....potkut vaan tommosille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• mielivaltainen

Kuka tota oikeesti kattoo lololololollolololololololol 4- säälittäväääää. hhahhahhaa ihan oikein sulle

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      5040
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      47
      3482
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3335
    4. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2521
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2503
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      25
      2109
    7. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      2059
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1799
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1689
    10. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      182
      1668
    Aihe