Hämeenlinnan miehet ovat ihan persiasta!
He eivät osaa pukeutua. Kopeloivat terassilla tuntemattomia naisia.
Haisevat kaljalle, kakalle, hielle ja polttavat niin että oksettaa. Keskustelutaidosta ei ole tietoa. "Lähde mun kanssa meille ku muija ei oo kotona" "mä haluun naida sua"- niin ne sanoo alkurepliikikseen. So what? siinähän haluavat...menisivät nyt itseensä.
KUKAAN MIES ei ensinnäkään osaa ostaa daamille DRINKKIÄ Hämeenlinnassa, vaikka kuinka himoittavana tätä kuuluvatkin pitävän, puhumattakaan että tarjoaisi tuolia. Istutaan kävelykadun terassilla ja arvostellaan kovaan ääneen ohikulkevien helletoppisten naisten tissejä. Tai: "vittu mikä perse" -niin että se oikein peräänsä kuulee. Vaikkakin se tarkoittaa että perä on hekumallinen, niin kai sen vois vaikka vislaamalla osoittaa eikä rumilla sanoilla. (Kierrän Reskan = kävelykadun nykyään, etten joudu meneen terassien ohi). Helsinkiläisiin ja muihinkin(!) miehiin tottuneena nämä ovat ala-arvoisia. Asuuko Hämeenlinnassa edes YHTÄ komeaa ja fiksua miestä - en usko! Katukuvassa olen nähnyt kerran yhden - sekin kai oli turisti.
Kohta täytyy muuttaa stadiin tai jonnekin, missä miehet on miehen kokoisia, näköisiä ja käyttäytyvät kuin naisia arvostavat herrasmiehet.
HÄMEENLINNAN MIEHET
3
323
Vastaukset
- Mies 38
Ei siellä reskalla kukaan enää istu terassilla
näillä keleillä , tuskin stadissakaan.
Aika rauhassa saat kävellä. N 40 ja et ole kokenut tuota ennen ? :=)
missä olet ollut tjn :=)
ei se kylästä ole kiinni :=)- Sylvie
Siis niin totta se mitä kirjoitit! Viime kesänä juuri töissä puhuttiin, että monesti "kiertää" terassit Reskalla esim. pujahtamalla kauppojen kautta, ettei tarvi kuunnella näitä rivoja, ärsyttäviä huuteluita. Komeaa miestä ei näe täällä sitten millään...Meinaakin sitten niskat niksahtaa kun tulee vierailtua muissa kaupungeissa. Täällä on hirveästi semmosia ikuisesti lapsenkasvoisia pullukoita miehiä ns.pullapoikia, joilla on rinnat jotain DD-kokoa. No, onneksi on oma äijä tuotu aikoinaan kotikonnuilta kaukaa kaukaa. Tyttäret alkavat olla vaan seurusteluiässä ja sääliksi käy tämä valikoima!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604656Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352129Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511628- 1741583
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621522Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2731345Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961209- 2031132
- 651084
- 811079