Ihania lastenvaatteita

Nimetön

Hei kaikki äiskät.

Huomasin tuossa netissä surffatessani, että on avattu uusi lastenvaatteita myyvä nettikauppa.
Aivan ihania vaatteita ja hintataso ei ole korkea.
kannattaa käydä kurkkaamassa sellainen kun www.minimoda.fi
Itse ostin heti ison kasan vaatteita pojalleni ;)

17

2054

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      ---

    • Nimetön

      Surffailin netissä ja törmäsin ko nettisivuihin ja pidin vaatteista.
      Eikö täällä saa jakaa kokemuksia...
      Minulla ei ole mitään omistusuhdetta kyseiseen firmaan.

      • Suomineito

        Olen törmännyt usein vastaaviin kommentteihin ja miettinyt ja kummastellut asiaa. Keskusteluissa ei missään nimessä saa kehua suomalaista yritystä ei edes mainita nimeä, vaikka kuinka siitä pitäisi. Haukkua niitä kyllä saa, koska se ei ole todellakaan mainostamista. Ulkomaisia yrityksiä saa myös kehua ja suoranaisesti mainostaa, koska niissä tuskin on yrittäjä kirjoittamassa. Tämä ajattelutapa on niin päälaellaan kuin voi olla. Suomi on niin pieni maa ja markkina alue, että mielestäni pitäisi kotimaisuutta juuri mainostaa ja kannustaa. En tietenkään tarkoita, että kauppiaat täyttäisivät nämä keskustelut tuotteidensa mainostamisella. Vaan että kotimaisille yrityksille annettaisiin samat oikeudet kuin ulkomaisille, eikä niistä tehdä tabua jota ei voi foorumeissa mainita. Otan nyt itsekin mainostajan viitan olalleni, vaikka en kyseistä yrittäjää tunnekaan. Oletko Evali käynyt sivuilla http://www.disaint.fi/ ? Siellä on kaipaamiasi erilaisia lastenvaatteita, minä ainakin tykkäsin niistä.


    • Evali

      Aika vähän on valikoimaa, edullista, mutta tätähän saa lindexistäkin. Tykkään ostella netistä. erilaista pitää olla. Kävin just www.kuperkeikka.fi sivuilla - niillä on kilpailukin. olen kerran voittanutkin yhden toisen kaupan kyselyssä.

      • mieltä

        Kyllä minäkin haen nämä tavalliset ja edulliset sieltä Lindexiltä, H&Mltä ym. Väriskaala oli minusta myös se tylsä ja tavallinen: tytöille punaista ja pojille sinistä. Lisäksi hieman ruskeaa ja harmaata. Tuo kuperkeikka oli mulle uusi ja pidin tosi paljon valikoimasta. Ehkä tilaankin jotain, kun muksu saavuttaa suuremmat mitat.

        Kivoja vaatteita olen löytänyt myös sisukkaasta ja punavuoren peikosta :)


      • ...

        Yksi uusi on www.karpalosuomi.fi


    • ROCK_76

      Ite löysin pojalleni vaatteita VEETI & VILIUS nettikaupasta...googlettamalla löytyy jos ei saa osoitetta MAINOSTAA!? :-) Hinta kohdallaan ja luotettava kauppa. Toimitus tuli ajallaan ja silleen.

      • Loklot76

        Niinpä! Hassua jos pidetään mainostamisena, vaikka se oikaisee aika paljon, jos ei tarvitse erikseen googlettaa ja haluaa käydä pikaisesti vilkaisemassa.

        No, joka tapauksessa - - rohkeasti vaan - - www.pikkujuttu.net oli kiva paikka, nopea toimituskin oli. Siellä oli siis tekstipaitoja ja bodeja. Kalliita vähän (20€), mutta toisaalta ei ollut niitä postimaksuja lisäksi. Aika moni firma laskuttaa 5-8€ postikuluja ja sitten tuntuu, että on kerättävä useampia tuotteita että on järkeä tilata.

        Ja sitten on kanssa www.ipanalle.fi, siellä oli muitakin tuotteita.


    • lkjskjd
    • Vieras30

      Törmäsin uuteen kauppaan www.prinsessakammari.com surffaillessani. Kivannäköistä vaatetta.

      • SallaMa

        www.prinsessakammari.com näytti hyvältä, hienosti oli Hello Kitty esillä - kuuminta hottia tässä ihan lähipiirissä. Kävin tuolla www.Pikkujuttu.net-sivustollakin, on jollain ollu vähän hommaa noiden paitatekstien keksimisessä. Hauskoja, mutten jaksanu kaikkea edes käydä läpi. Täytyy tutustua ajan kanssa.

        Onneksi on verkkokaupat, ei jaksais kaikkea lähtee kaupungilta metsästämään. Näiden natiaisten kanssa ainakaan...


      • Tinke_
        SallaMa kirjoitti:

        www.prinsessakammari.com näytti hyvältä, hienosti oli Hello Kitty esillä - kuuminta hottia tässä ihan lähipiirissä. Kävin tuolla www.Pikkujuttu.net-sivustollakin, on jollain ollu vähän hommaa noiden paitatekstien keksimisessä. Hauskoja, mutten jaksanu kaikkea edes käydä läpi. Täytyy tutustua ajan kanssa.

        Onneksi on verkkokaupat, ei jaksais kaikkea lähtee kaupungilta metsästämään. Näiden natiaisten kanssa ainakaan...

        Lapsille ja lapsenmielisille hauskoja mon-tuotteita.
        Kauppa toimii spreadshirt alustalla ja kaikki grafiikat olen itse käsin piirtänyt.

        www.shirtmon.spreadshirt.net

        Uusia moneja syntyy jatkuvasti! :)


      • valtsukka20
        Tinke_ kirjoitti:

        Lapsille ja lapsenmielisille hauskoja mon-tuotteita.
        Kauppa toimii spreadshirt alustalla ja kaikki grafiikat olen itse käsin piirtänyt.

        www.shirtmon.spreadshirt.net

        Uusia moneja syntyy jatkuvasti! :)

        Ihan vain pikku vinkkinä: JOs haluat TODELLA HALPOJA lastenvaateita niin poikkea ihmeessä mannariinin verkkokaupassa. Jonkin sortin ALE tai poistomyynti käynnissä. Liikaa et laatuvaatteesta maksa.


      • valtsukka20
        valtsukka20 kirjoitti:

        Ihan vain pikku vinkkinä: JOs haluat TODELLA HALPOJA lastenvaateita niin poikkea ihmeessä mannariinin verkkokaupassa. Jonkin sortin ALE tai poistomyynti käynnissä. Liikaa et laatuvaatteesta maksa.

        Onks tää nyt mainostamista :(


      • Mira7009
        valtsukka20 kirjoitti:

        Onks tää nyt mainostamista :(

        Kiitto vinkeistä! Hyviä linkkejä - oli mainoksia tai ei...


    • annux80

      tuollaisen nettikaupan. Paljon hauskoja ja hienoja paitoja äideille, isille ja lapsille

      www.paitakone.com

    • netistä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      429
      4692
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1670
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1411
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1319
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1234
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1151
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      960
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      837
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    Aihe