Hei kaikki äiskät.
Huomasin tuossa netissä surffatessani, että on avattu uusi lastenvaatteita myyvä nettikauppa.
Aivan ihania vaatteita ja hintataso ei ole korkea.
kannattaa käydä kurkkaamassa sellainen kun www.minimoda.fi
Itse ostin heti ison kasan vaatteita pojalleni ;)
Ihania lastenvaatteita
17
2124
Vastaukset
- ...
---
- Nimetön
Surffailin netissä ja törmäsin ko nettisivuihin ja pidin vaatteista.
Eikö täällä saa jakaa kokemuksia...
Minulla ei ole mitään omistusuhdetta kyseiseen firmaan.- Suomineito
Olen törmännyt usein vastaaviin kommentteihin ja miettinyt ja kummastellut asiaa. Keskusteluissa ei missään nimessä saa kehua suomalaista yritystä ei edes mainita nimeä, vaikka kuinka siitä pitäisi. Haukkua niitä kyllä saa, koska se ei ole todellakaan mainostamista. Ulkomaisia yrityksiä saa myös kehua ja suoranaisesti mainostaa, koska niissä tuskin on yrittäjä kirjoittamassa. Tämä ajattelutapa on niin päälaellaan kuin voi olla. Suomi on niin pieni maa ja markkina alue, että mielestäni pitäisi kotimaisuutta juuri mainostaa ja kannustaa. En tietenkään tarkoita, että kauppiaat täyttäisivät nämä keskustelut tuotteidensa mainostamisella. Vaan että kotimaisille yrityksille annettaisiin samat oikeudet kuin ulkomaisille, eikä niistä tehdä tabua jota ei voi foorumeissa mainita. Otan nyt itsekin mainostajan viitan olalleni, vaikka en kyseistä yrittäjää tunnekaan. Oletko Evali käynyt sivuilla http://www.disaint.fi/ ? Siellä on kaipaamiasi erilaisia lastenvaatteita, minä ainakin tykkäsin niistä.
- Evali
Aika vähän on valikoimaa, edullista, mutta tätähän saa lindexistäkin. Tykkään ostella netistä. erilaista pitää olla. Kävin just www.kuperkeikka.fi sivuilla - niillä on kilpailukin. olen kerran voittanutkin yhden toisen kaupan kyselyssä.
- mieltä
Kyllä minäkin haen nämä tavalliset ja edulliset sieltä Lindexiltä, H&Mltä ym. Väriskaala oli minusta myös se tylsä ja tavallinen: tytöille punaista ja pojille sinistä. Lisäksi hieman ruskeaa ja harmaata. Tuo kuperkeikka oli mulle uusi ja pidin tosi paljon valikoimasta. Ehkä tilaankin jotain, kun muksu saavuttaa suuremmat mitat.
Kivoja vaatteita olen löytänyt myös sisukkaasta ja punavuoren peikosta :) - ...
Yksi uusi on www.karpalosuomi.fi
- ROCK_76
Ite löysin pojalleni vaatteita VEETI & VILIUS nettikaupasta...googlettamalla löytyy jos ei saa osoitetta MAINOSTAA!? :-) Hinta kohdallaan ja luotettava kauppa. Toimitus tuli ajallaan ja silleen.
- Loklot76
Niinpä! Hassua jos pidetään mainostamisena, vaikka se oikaisee aika paljon, jos ei tarvitse erikseen googlettaa ja haluaa käydä pikaisesti vilkaisemassa.
No, joka tapauksessa - - rohkeasti vaan - - www.pikkujuttu.net oli kiva paikka, nopea toimituskin oli. Siellä oli siis tekstipaitoja ja bodeja. Kalliita vähän (20€), mutta toisaalta ei ollut niitä postimaksuja lisäksi. Aika moni firma laskuttaa 5-8€ postikuluja ja sitten tuntuu, että on kerättävä useampia tuotteita että on järkeä tilata.
Ja sitten on kanssa www.ipanalle.fi, siellä oli muitakin tuotteita.
- lkjskjd
- Vieras30
Törmäsin uuteen kauppaan www.prinsessakammari.com surffaillessani. Kivannäköistä vaatetta.
- SallaMa
www.prinsessakammari.com näytti hyvältä, hienosti oli Hello Kitty esillä - kuuminta hottia tässä ihan lähipiirissä. Kävin tuolla www.Pikkujuttu.net-sivustollakin, on jollain ollu vähän hommaa noiden paitatekstien keksimisessä. Hauskoja, mutten jaksanu kaikkea edes käydä läpi. Täytyy tutustua ajan kanssa.
Onneksi on verkkokaupat, ei jaksais kaikkea lähtee kaupungilta metsästämään. Näiden natiaisten kanssa ainakaan... - Tinke_
SallaMa kirjoitti:
www.prinsessakammari.com näytti hyvältä, hienosti oli Hello Kitty esillä - kuuminta hottia tässä ihan lähipiirissä. Kävin tuolla www.Pikkujuttu.net-sivustollakin, on jollain ollu vähän hommaa noiden paitatekstien keksimisessä. Hauskoja, mutten jaksanu kaikkea edes käydä läpi. Täytyy tutustua ajan kanssa.
Onneksi on verkkokaupat, ei jaksais kaikkea lähtee kaupungilta metsästämään. Näiden natiaisten kanssa ainakaan...Lapsille ja lapsenmielisille hauskoja mon-tuotteita.
Kauppa toimii spreadshirt alustalla ja kaikki grafiikat olen itse käsin piirtänyt.
www.shirtmon.spreadshirt.net
Uusia moneja syntyy jatkuvasti! :) - valtsukka20
Tinke_ kirjoitti:
Lapsille ja lapsenmielisille hauskoja mon-tuotteita.
Kauppa toimii spreadshirt alustalla ja kaikki grafiikat olen itse käsin piirtänyt.
www.shirtmon.spreadshirt.net
Uusia moneja syntyy jatkuvasti! :)Ihan vain pikku vinkkinä: JOs haluat TODELLA HALPOJA lastenvaateita niin poikkea ihmeessä mannariinin verkkokaupassa. Jonkin sortin ALE tai poistomyynti käynnissä. Liikaa et laatuvaatteesta maksa.
- valtsukka20
valtsukka20 kirjoitti:
Ihan vain pikku vinkkinä: JOs haluat TODELLA HALPOJA lastenvaateita niin poikkea ihmeessä mannariinin verkkokaupassa. Jonkin sortin ALE tai poistomyynti käynnissä. Liikaa et laatuvaatteesta maksa.
Onks tää nyt mainostamista :(
- Mira7009
valtsukka20 kirjoitti:
Onks tää nyt mainostamista :(
Kiitto vinkeistä! Hyviä linkkejä - oli mainoksia tai ei...
- annux80
tuollaisen nettikaupan. Paljon hauskoja ja hienoja paitoja äideille, isille ja lapsille
www.paitakone.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831449Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041009Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134936Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78791