Moikka! varmaan monilla täällä on ollut tet-työharjoittelu ja itselläni myös kaksi viikkoa eräässä kaupassa. Nyt olen kuitenkin kipeänä ja vain 4 kymmenestä päivästä suoritettu. En tiedä voinko enää mennä tällä viikolla töihin, sillä minulla on kamala flunssa. Tietääkö joku miten korvataan tämä TET-jakson poissaolot sitetn? Kiitos!
TET työharjoittelu, kipeänä,!
4
5002
Vastaukset
- auttava persoona XD
Moi!
No, miten yleensä korvaat normaalin koulupäivän, kun olet sairaana? Soitat vain koululle (tässä tapauksessa työpaikalle), ja ilmoitat sairaudestasi. Tässä työharjoittelutapauksessa sinulla tosin on hiukan vaativammat säännöt, koska tällä hetkellä se kauppa määrää tekemisesi. Eli siis soitto sinne kauppaan, yhteyshenkilöllesi, ja ilmoitus sairaudestasi. Asia on yleensä sillä selvä.- -OpE
TET jaksolla olijat ovat samalla myös koulussa, eli TET päivät ovat koulupäiviä, joten kouluun on ilmoitettava myös omalle luokanvalvojalle.
- Anonyymi
Joo mäkin kipeänä viikon Tet:issä ja yks pv suoritettu…
- Anonyymi
Sain ekat menkat juuri tetin ensimmäisenä päivänä ja olen nyt missannut 2päivää ja ollut puolet päivästä paikalla sillä olen hirveissä kivuissa koko ajan ja särkylääkkeet ei toimi. Joutuuko suorittamaan uudelleen vai mitä teen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924005
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.563311Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1603022Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,652973SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.772474Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52296Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a251984Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s621961Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1701952- 931348