Ainakin kun eilen illalla katsoin lähetystä, tuli mieleen, et onkohan sillä oikeesti jotain mielenterveyteen liittyviä juttuja?
Se huutelee ja ääntelee itsekseen ja kiljuu omaa nimeään yms.yms sekoilua.
Kun oli itse äänestyksessä otti heti itseensä ja sanoi eilen, että luuli, että hänestä ei tykätä!
Kehuu itseään ja on olevinaan huumorimies!!
Siis missä se huumori???
Oksettaa katsoa.
Haukkuu kaikkia muita pk-huoneessa, mutta olevinaan kaikkien kaveri.
Todella epämiellyttävä tyyppi!
Farbod ei täysillä
26
2469
Vastaukset
- tapaus.....
jos einari oli omituinen niin ei paljo heitä toi fabun touhukaan siitä.
- hyvin_on_testattu_pää
Einari ei ollut noin sekaisin. Farbod on harhainen.
- kyyninen
Kyllähän Fabe kurvailee vain ykkösellä ja pakilla mutta hauskempaa tuota sekoilua on katsoa kuin vaikkapa erään blondin aivotonta kikatusta ja erään asukkaan negatiivista nyrpeilyä.
- kun muut ovat
ystävällisiä tuolle alienille, ja mitä hän antaa takaisin, haukkuu kaikki pk-huoneessa, yrittää vaikuttaa kaikkiin ulkomaalaisiin äänestäjiin että äänestäisivät häntä, kun niin reteesti haukkuu suomalaiset kanssakilpalijat.
Mitta on täys sitä ääliötä, siinä sen taas näkee miten ulkomaalaiselle kauan annetaan anteeks sellasta käytöstä mitä muille ei, esim. Riitan haukkumista. - possunperä
tasan samaa mieltä.
- possunperä
possunperä kirjoitti:
tasan samaa mieltä.
Pakko tulla vielä tarkentamaan, että olen samaa mieltä tämän kyynisen loisteliaan mielipiteen kanssa siis, enkä sen että ulkomaalaisille annettaisiin enemän anteeksi jne, vaan:
"Kyllähän Fabe kurvailee vain ykkösellä ja pakilla mutta hauskempaa tuota sekoilua on katsoa kuin vaikkapa erään blondin aivotonta kikatusta ja erään asukkaan negatiivista nyrpeilyä."
:-D
"Kurvailee vain ykkösellä ja pakilla" :-D
- kansi piukkaan
kiinni. Mikä ihme tarve oli keksiä joku leipäkoritarina, että ihan jäätelöautokin oli ohi ajanut. Kumpikaan likoista ei uskonu tarinaa, mutta kumpikaan ei arvannu sitä ääneen sanoa.
Ja miten se puhuu Riitasta, siinä näkee miten ajattelee vanhemmista naisista, niillä ei Fartbortin mielestä ilmeisesti sais olla enää elämää. Ja on huomannu että saadakseen pil..
on Suomessa kuitenkin oltava kiltti nuoremmille tytöille. Sen verran yrittää tsempata.
Kulttuuriero tulee just tollasissa asioissa niin selvästi esiin.
Pois se äijä sieltä talosta, näyttääkin 45-vuotiaalta vaikka on nuori sälli.- Oolofi
45 vuotiashan on vielä nuori! Prkl
- _apina_
Kaiken huippu on tuo rihkamakaupan D&G vyö. Voi oksennus!
- Oolofi
Muutenkin Farbodissa on stailia. Suomalaiset rasistit on vaan kateellisia. Oon itse ihan suomalainen, mutta mie pidän Faarbudista. Ja kunnioitan sitä että äijä osaa pitää hauskaa ilman viinaa.
- poikkeavaa
Oolofi kirjoitti:
Muutenkin Farbodissa on stailia. Suomalaiset rasistit on vaan kateellisia. Oon itse ihan suomalainen, mutta mie pidän Faarbudista. Ja kunnioitan sitä että äijä osaa pitää hauskaa ilman viinaa.
käytöstä on sinullakin. kirjoittaudut nimimerkkinä suuntaan mies mutta muijahan se sieltä paljastuu.. eikä sinusta miestä saa edes viinalla. Vinkki ,vinkki ei faaaaaaaaarrrbuuuuuuuuuuuuuuudd ole absolutisti, jos vaikka et ole huomannut kaveri ei osaa olla kristitty (haukkuu toisia koko ajan selän takana) eikä muslimi (mm. viinaa ja muutamaa muuta tuotetta joita nauttinut). ÄLLÖTTÄVÄÄ nuoleskelua joka ei toimi kuin suomenruotsalaisiin ja niihinkin vain hölmöimpiin, kuten tv:stä olemme sunnuntaisin nähneet...
- ottais jos
Oolofi kirjoitti:
uskaltaisi, enkä oo nähny kyllä hänellä olevan kovin hauskaakaan. Aina sama puolinukuksissa oleva ilme.
- mikä-
ottais jos kirjoitti:
uskaltaisi, enkä oo nähny kyllä hänellä olevan kovin hauskaakaan. Aina sama puolinukuksissa oleva ilme.
pilvipää..näkihän tuosta sen kaveristaki et oli tullu nautittua jotaki-muuta ku viinaa.
Hetihän se meni vessaan ku tuli taloon. Meni varmasti pierasemaan perseessään salakuljettamat pilvensä pois-nauttii sitä sit syömällä.
- rasistinen
farbod ulos!!!
Jätkän piti olla hauska "stand up"-komiikkaa harrastava jne jne
Mitä hauskaa se on tuol sanonu/tehny?? Muut talon asukkaat kattoo aina ihmeissään niitä sen surkeita esityksiä.. *myötähäpeää varmaan tuntevat..
Kehtaa alkaa morkkaan uutta asukasta-ei jaksa tutustua enää, hohhoijaa.. EI JAKSA KATTOA FARBODIA ENÄÄ. - sanois jarkosta
että kiva kun se saadaan huonoon valoon ja ei ole sit uhkana nousis iso haloo.
tai joku muu valehtelis ja mielistelis.
naisasukkaat pitää sitä kilttinä mutta pojille se puhuu naisjuttuja pahemmin kuin kukaan.- sillä
oikeasti ees sitä tyttökaveria?..en ainakaan usko enää mihinkään mitä sen suusta pääsee.. JOS on totta et on niin kyl täytyy olla joko helvetin tyhmä muija tai sitten on kuuro-mykkä..
Jätkä on niin NOLO!!
- tänään kamerat
näyttää jotain muutakin, kun tuon Faben sekoilua ja valehtelua.
Kertaakaan en oo vielä ketään äänestänyt, mut nyt Fabe saa miinusta------------, jos nyt yleensä on tän viikon nimeämisessä.- viihde = hulluttelua
Muistutetaan taas
Täähän on viihdeohjelama.
Kuka talon asukkaista teidän mittapuunne mukaan on valopää? Kuka ei ole jotenkin ERIKOINEN tai OMIITUINEN?
Jokaista joku väittää mielenterveyspotilaaksi! - VilperiVee
viihde = hulluttelua kirjoitti:
Muistutetaan taas
Täähän on viihdeohjelama.
Kuka talon asukkaista teidän mittapuunne mukaan on valopää? Kuka ei ole jotenkin ERIKOINEN tai OMIITUINEN?
Jokaista joku väittää mielenterveyspotilaaksi!Omituisia ja erikoisia on ollut monia, oli Einari, oli Timo, on Niko ja on kai tämä Riittakin - mukavan oloisia ihmisä kaikki. Ei siitä ole kyse. Vastenmielistä Farbodissa on, että hän on epäaito, epärehellinen ja suvaitsematon.
- VilperiVee
Minäkin aion antaa hänelle miinuksia, kun miehen todellinen epämiellyttävä luonne on nyt paljastunut. Homofobeille ja ikärasisteille ei ole paikka bb-talossa.
Minusta on hyvä että tulee vähän tommosta selkäänpuukotusta ja säpinää. Tuo BB on kuitenkin loppujen lopuksi peliä, eikä mitään muuta ja tuntuu että Farbod pelaa ainoastaan sitä rehellisesti.
Sauli ja Jarkko pelaavat myöskin sitä pelinä, mutta ne eivät sano suoraan sitä, mutta kaikkihan sen näkee kun he mielistelee kaikkia sen minkä kerkiee.- Voi perkelle.
Ja varmasti ihmiset ovat katsoneet kieroon, kun Farbod ja sen tuttuja käppäilee jossain pelkästään, mistä on tullut!!!!
Pitäähän sitä hieman säikähtää, jos joku kaatuilee kynttilöiden päälle ja örveltää, kun vain voivat.
- ET KYLLÄ!
Täysillä käy. Ei sellainen, jos puhuu yksikseen tee mielenterveyshäiriöistä. Taiat olla joka uhitteleva penikka. Ihan hienoa että big brother talo sai suomijunttien keskelle pientä sivistystä, kun Farbod on talossa. Oikeesti big bother on pienemmissä piireissä todella naurettava ohjelma, jota eivät katso kuin teinit ja trendijuntit.
- oletttttttt
trendijuntti. On trendikästä puolustella ulkomaalaisia,ja olla niiiin globaaaali yms paskaa. Jos Fabe ois suomalaissyntyinen, oisit haukkunu cp-vammaseksi juntiksi.
- ^_LOL_^
oletttttttt kirjoitti:
trendijuntti. On trendikästä puolustella ulkomaalaisia,ja olla niiiin globaaaali yms paskaa. Jos Fabe ois suomalaissyntyinen, oisit haukkunu cp-vammaseksi juntiksi.
Mistäs tiedät?
Tosi ahdasmielistä tekstiä, mutta mitä muutakaan voi odottaa Big Brother fanilta?
- oli pahinta!!
Kunnon ääliö!!! Se taitaa elää ihan omassa mielikuvitus maailmassaan.. Ehkä taloon ei saanut tuoda lääkkeitä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491