pojat kertoi että tuolla tähtäimellä osuu hyvin. Lentoradat on pilkkuineen kohdillaan ja tornissa? on säätönaksut lämpötilojen mukaan. Tiedän kyllä asioista paljon mutta haluaisin lisäinfoa ko. tähtäimestä. Älkää neuvomaan alkako kuitenkaan sillä aika guru olen jo. Olen kuullut mm. termin BC joka käsittääkseni tarkoittaa iskuenergiaa?
Ja luodin kosteudella on myös vaikutusta eli paukkuja ei saa pudotella taskusta. Lähtönopeuskin saattaa ääritilanteissa vaikuttaa asiaan.
Meopta Tactical
Haluan ostaa
3
755
Vastaukset
- aion.
ostaa ehkä haulikon.
- juubajuu
välillä tuli mieleen että onko se tosissaan. kun muka tietää asioista ja tuomosta kirjoittaa. mutta vitsinäkin tuo on huono.
Jo on ihmepeli!!! BC on ilmanvastuskerroin,mitä pienempi luku, sitä suurempi ilmanvastus luodilla on ja päinvastoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385104
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253376Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132684- 472358
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611791Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471729- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201546- 281520
- 191281