Paikallisessa hirviporukassa

Pekka walden

oli karhu noussut koiranohjaajan eteen ja tehnyt valehyökkäyksen mutta mies kertoi, että heittäytyminen maahan ja kuolleeksi esiintyminen pelasti pahemmilta tapahtumilta.

Siinä oli muillekin metsästäjille esimerkkiä kuinka pitää toimia rohkean metsämiehen.

4

787

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uhrilammas..

      Minulta saa lyyjyä aivoihinsa.

      • köpö

        olen kanssasi aivan samaa mieltä.ei muuta kun reikää nahkaan vaan.hulluhan se on joka aseen kans leikkii kuollutta sitä varten on panokset aseissa.


      • varmasti
        köpö kirjoitti:

        olen kanssasi aivan samaa mieltä.ei muuta kun reikää nahkaan vaan.hulluhan se on joka aseen kans leikkii kuollutta sitä varten on panokset aseissa.

        En myöskään jäisi oottaan onko vale vai oikea hyökkäys, on vain yksi henki, yritän sitä säästää.

        Liikkumalla luonossa eri syistä, sieltä saapi terveyttä ja mielenvirkeyttä, ase voi olla mukana, ilmanki oon vielä käyny.


    • v a r m a

      et voi olla minkään eläimen tai ihmisen käyttäytymisestä. Mikä pätee yhteen karhuun ei päde seuraavaan. Ihmiset sun muut elukat ovat jokainen yksilöitä, KOROSTAN YKSILÖITÄ, eikä kahta samanlaista ole.

      Eräs mies hääti karhun täysillä huutamalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2695
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2282
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2030
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1759
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe