Rattijuoppo ajoi ojaan Suomussalmella
30.10. - 08:59 (Luotu: 08:40)
KS
Rattijuopon kuljettama auto suistui ojaan Suomussalmella maanantain ja tiistain välisenä yönä. Puolelta öin törmäsi ilmeisesti nuoren miehen ohjaama henkilöauto liikenteenjakajaan ja suistui sen jälkeen tieltä Suomussalmen
keskustaajaman ja vanhan kirkonkylän välisellä tiellä. Autossa olleet paikkakuntalaiset 17- ja 22-vuotiaat tytöt ja Pohjois-Karjalasta kotoisin oleva 23-vuotias mies eivät loukkaantuneet onnettomuudessa, mutta auto vaurioitui etuosastaan.
Auton kuljettajaa epäillään liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä rattijuopumuksesta.
Ps, miksei kukaan tee asialle mitään, esimerkiksi nimeälehteen kuvan kanssa tai autoa valtiolle niin että ratista kärähtänyt, itse joutuisi myömään autonsa tuomitsevan yleisön edessä.
Rattijuoppo
4
1170
Vastaukset
- vaan
sanoisin,että entä ne ylinopeutta ajavat nuoretmiehet,jotka kiihyttävät vain nopeutta mittarissaan.kauhuissaan katson ohikiitäviä autoja kävellessäni jalkakäytävällä kulkiessani ja sitten ne ottavat alkoa ja sitten vielä vähän nopeutta.
pyydän poliiseja valvomaan liikennettä,pliis. - ajeleksit
kijannalla, kuka valvoo
- viina viijä
neuvostahi aikonaan , kun rahhaa oli rutosti . Mitä, jos asettusit vitriiniin torille esimerkkinä, ja antasit sieltä rahvaalle neuvoja...
- KIJANNALLA
viina viijä kirjoitti:
neuvostahi aikonaan , kun rahhaa oli rutosti . Mitä, jos asettusit vitriiniin torille esimerkkinä, ja antasit sieltä rahvaalle neuvoja...
ajokortti? Eiköstä jos varroen ja hittaasti ja iliman valoja vähä ajjaa niin onko kysyy onko pakko olla kortti jos ei taho?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051024
- 101888
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 78672
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 43482
- 25475
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460
