Rattijuoppo ajoi ojaan Suomussalmella
30.10. - 08:59 (Luotu: 08:40)
KS
Rattijuopon kuljettama auto suistui ojaan Suomussalmella maanantain ja tiistain välisenä yönä. Puolelta öin törmäsi ilmeisesti nuoren miehen ohjaama henkilöauto liikenteenjakajaan ja suistui sen jälkeen tieltä Suomussalmen
keskustaajaman ja vanhan kirkonkylän välisellä tiellä. Autossa olleet paikkakuntalaiset 17- ja 22-vuotiaat tytöt ja Pohjois-Karjalasta kotoisin oleva 23-vuotias mies eivät loukkaantuneet onnettomuudessa, mutta auto vaurioitui etuosastaan.
Auton kuljettajaa epäillään liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä rattijuopumuksesta.
Ps, miksei kukaan tee asialle mitään, esimerkiksi nimeälehteen kuvan kanssa tai autoa valtiolle niin että ratista kärähtänyt, itse joutuisi myömään autonsa tuomitsevan yleisön edessä.
Rattijuoppo
4
1083
Vastaukset
- vaan
sanoisin,että entä ne ylinopeutta ajavat nuoretmiehet,jotka kiihyttävät vain nopeutta mittarissaan.kauhuissaan katson ohikiitäviä autoja kävellessäni jalkakäytävällä kulkiessani ja sitten ne ottavat alkoa ja sitten vielä vähän nopeutta.
pyydän poliiseja valvomaan liikennettä,pliis. - ajeleksit
kijannalla, kuka valvoo
- viina viijä
neuvostahi aikonaan , kun rahhaa oli rutosti . Mitä, jos asettusit vitriiniin torille esimerkkinä, ja antasit sieltä rahvaalle neuvoja...
- KIJANNALLA
viina viijä kirjoitti:
neuvostahi aikonaan , kun rahhaa oli rutosti . Mitä, jos asettusit vitriiniin torille esimerkkinä, ja antasit sieltä rahvaalle neuvoja...
ajokortti? Eiköstä jos varroen ja hittaasti ja iliman valoja vähä ajjaa niin onko kysyy onko pakko olla kortti jos ei taho?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319