Kyl kait meil tääl o vaik mimmossii jutui ku on niimpal kauja erikoisii...
-Turu linna jase tonttu
-Meiti vanha Turku. Uuremppaa mut vanha on käsityäläismuseos ja viä vanhemppaa o Åboa wetukses.
-Sit meil o Suame joutsen, siis se paatti.
-On meil muksuilki jottai, nimittäi seikkis eli seikkailupuisto. Ei ain tartte olla niimpalkauhjaste kaikkii härvelei, kyl kakaroil riittää luavuut omastaki pääst! Sinne vaa taiteilemaa. :)
-Nii tiätty, ja ommeil tääl semmonenki erikoisuus ku ei muual olkkaa, meil o Föri. Se ajaa tääl joenpenkalt toisel. Se meinaa kulkkee Turu ja Åbo välii.
Om meil tääl vaik kui ja paljo! Tulkkaa tän vaa! :)
Niih, ja hölmöt tampesterilaisetki käy tua meiti puutoril hyppimäs Turku irti Suamset, vaik vitsihä see o!
En vaa tiärä ymmärtääks he sitä itte? ;D
...Joo, kyl mä tiärä, ettei tämä ny iham murteel menny, mut jottai sinnepäi!
X)
Mut sen mä sano viäl, et se tampesterilaiste miälest Turu ainoo hyvä puali o se viitta moottoritiäl ku 10km. Et tiätävät käänty sit pois. Hitto, mä vaan sano! Niimpal o pitkät piuhat et ovat jo melkkee Turus ko ymmärtävät vasta reppanat matkansa suunnan! XD
No joo, huumoria, huumoria!
Meil Turus! :)
tipuliinukka
3
539
Vastaukset
- de Puu Kai
todisteena turkulaiset.
- tiärä
täst jutust mittä. Tarkottikse hylje-elämii vai?
Ja kuink sit toristeena ova turkulaise ol se kumma juttu, mut ku emmä ol seurannu kaikki uutissii!
- MANSE
Kyllä määkinnoon sen turunnähny,mutta tulkaa tampereelle ainakin kuunteleen nääs.Ja syämään tota tapolaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv332917- 1452762
- 1372247
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162183Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131920Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161821479Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu311256Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo961244Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891202Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1361171