Kyl kait meil tääl o vaik mimmossii jutui ku on niimpal kauja erikoisii...
-Turu linna jase tonttu
-Meiti vanha Turku. Uuremppaa mut vanha on käsityäläismuseos ja viä vanhemppaa o Åboa wetukses.
-Sit meil o Suame joutsen, siis se paatti.
-On meil muksuilki jottai, nimittäi seikkis eli seikkailupuisto. Ei ain tartte olla niimpalkauhjaste kaikkii härvelei, kyl kakaroil riittää luavuut omastaki pääst! Sinne vaa taiteilemaa. :)
-Nii tiätty, ja ommeil tääl semmonenki erikoisuus ku ei muual olkkaa, meil o Föri. Se ajaa tääl joenpenkalt toisel. Se meinaa kulkkee Turu ja Åbo välii.
Om meil tääl vaik kui ja paljo! Tulkkaa tän vaa! :)
Niih, ja hölmöt tampesterilaisetki käy tua meiti puutoril hyppimäs Turku irti Suamset, vaik vitsihä see o!
En vaa tiärä ymmärtääks he sitä itte? ;D
...Joo, kyl mä tiärä, ettei tämä ny iham murteel menny, mut jottai sinnepäi!
X)
Mut sen mä sano viäl, et se tampesterilaiste miälest Turu ainoo hyvä puali o se viitta moottoritiäl ku 10km. Et tiätävät käänty sit pois. Hitto, mä vaan sano! Niimpal o pitkät piuhat et ovat jo melkkee Turus ko ymmärtävät vasta reppanat matkansa suunnan! XD
No joo, huumoria, huumoria!
Meil Turus! :)
tipuliinukka
3
543
Vastaukset
- de Puu Kai
todisteena turkulaiset.
- tiärä
täst jutust mittä. Tarkottikse hylje-elämii vai?
Ja kuink sit toristeena ova turkulaise ol se kumma juttu, mut ku emmä ol seurannu kaikki uutissii!
- MANSE
Kyllä määkinnoon sen turunnähny,mutta tulkaa tampereelle ainakin kuunteleen nääs.Ja syämään tota tapolaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!8511798Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla988956Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.884753Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka364085- 1004044
Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti63896Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j93680Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle263509Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.433289Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei503042