En olisi halunnut tästä tehdä uutta aloitusta, mutta voisiko joku taas auttaa. Kyselin tätä jo pirpanan aloituksessa. Eli miten saan firefoxin selaimesta muutettua tuon punaisen alleviivauksen joka tulee kaikkiin sanoihin kun kirjoitan tänne. Olen lukenut ohjetta, mutta minun aivoni eivät riitä sen ymmärtämiseen, että mistä pitää etsiä ja mitä.
Apuva
19
1204
Vastaukset
- automaattinen
tekstintarkastus päällä ja siinä valittuna jokin muu kieli kuin suomi, tai sit on vaan niin paljon virheitä ;)
että on automaattinen tarkistus ja se on ehkä englannin kielelle tarkoitettu, kun tämä oli aluksi sillä kielellä, mutta miten saan sen pois.
- on siinä
Nittaminax kirjoitti:
että on automaattinen tarkistus ja se on ehkä englannin kielelle tarkoitettu, kun tämä oli aluksi sillä kielellä, mutta miten saan sen pois.
google-palkissa teksti oikeinkirjoituksen tarkistus, niin klikkaa sitä ja vaihda kieli
on siinä kirjoitti:
google-palkissa teksti oikeinkirjoituksen tarkistus, niin klikkaa sitä ja vaihda kieli
ei ole sellaista palkkia edes. IE:ssä se näkyikin mutta nyt pitäis kait se löytyä tuolta foxin omasta työkaluriviltä. Olen jo niin monessa paikassa käynyt että olen ihan sekasin. Ja sielläkin ne jotkut ovan englanniksi jota en ymmärrä kokonaan. :(
- ihan ylhäältä
Nittaminax kirjoitti:
ei ole sellaista palkkia edes. IE:ssä se näkyikin mutta nyt pitäis kait se löytyä tuolta foxin omasta työkaluriviltä. Olen jo niin monessa paikassa käynyt että olen ihan sekasin. Ja sielläkin ne jotkut ovan englanniksi jota en ymmärrä kokonaan. :(
kohta näytä ja sieltätyökalurivit, klikkaa googlepalkki aktiiviseksi
ihan ylhäältä kirjoitti:
nämä mitkä sopisisivat ehdotukseesi.
Työkalupalkit joista pääsee Navigointipalkkiin ja kirjanmerkkipalkkiin. Alempana sitten on tilarivi mikä on ruksattu. Guuklea ei sieltä suoraan löydy.ihan ylhäältä kirjoitti:
kuitenkin kun yritit auttaa.
- jiwe
tietäisit kuinka moneen sanaan se mulle tulee :=)
mut en wälitä tjn
nääs mää olemas täyellinen :=)- Jamnapur
Nittaminax kirjoitti:
mutta kun mua ärsyttää ku tää ohjelma väittää mun olevan täysin epätäyellinen.
sulle ei käy kuin mulle.
sonaralle soitin, valittaakseni laajakaistasta ja herttaisesti mies sieltä sanoi, että kuulkaa rouva, vika on siellä teidän päässänne..... Jamnapur kirjoitti:
sulle ei käy kuin mulle.
sonaralle soitin, valittaakseni laajakaistasta ja herttaisesti mies sieltä sanoi, että kuulkaa rouva, vika on siellä teidän päässänne.....mitä rouva vastasi herttaiselle miehelle? :D
Jamnapur kirjoitti:
sulle ei käy kuin mulle.
sonaralle soitin, valittaakseni laajakaistasta ja herttaisesti mies sieltä sanoi, että kuulkaa rouva, vika on siellä teidän päässänne.....No mun vika korjaantu uudestaan asennuksella. Olisi kait pitänyt tää pääkin asentaa samalla uusiksi. :)
- Jamnapur
TaikisN kirjoitti:
mitä rouva vastasi herttaiselle miehelle? :D
sanottua, että.....ööööö....
Nittaminax kirjoitti:
mutta kun mua ärsyttää ku tää ohjelma väittää mun olevan täysin epätäyellinen.
siis oikeesti kerro mikä ei sua ärsyttäis :=)
Jamnapur kirjoitti:
sulle ei käy kuin mulle.
sonaralle soitin, valittaakseni laajakaistasta ja herttaisesti mies sieltä sanoi, että kuulkaa rouva, vika on siellä teidän päässänne.....on usein oikeassa :=)
mitä olet sen jälkeen tehnyt lääk eiku piuhoille :=)Nittaminax kirjoitti:
No mun vika korjaantu uudestaan asennuksella. Olisi kait pitänyt tää pääkin asentaa samalla uusiksi. :)
en kommentoi tota jälkimmäistä :=)
ite sanoit tjn :=)A.DONIS kirjoitti:
siis oikeesti kerro mikä ei sua ärsyttäis :=)
sinua tuntuu ainakin nyt joku ärsyttävän ja turha laittaa viestisi sisältöä hymiöiden taakse piiloon. :DDDDDDDDDDD
- Tools__
Nittaminax kirjoitti:
sinua tuntuu ainakin nyt joku ärsyttävän ja turha laittaa viestisi sisältöä hymiöiden taakse piiloon. :DDDDDDDDDDD
Sieltä Options, sitten Advanced(rattaan kuva), välilehti General ja ruksi pois ruudusta:
Check My spelling as I type
Ei tuu punaista alleviivausta. Onneksi se ei nytkään sulla korjannut, huomautteli vaan. Tools__ kirjoitti:
Sieltä Options, sitten Advanced(rattaan kuva), välilehti General ja ruksi pois ruudusta:
Check My spelling as I type
Ei tuu punaista alleviivausta. Onneksi se ei nytkään sulla korjannut, huomautteli vaan.mutta korjasin asian poistamalla koko firefoxin ja asentamalla sen uudestaan eri lähteestä saamani ohjelman avulla. Liian pitkä tarina kerrottavaksi. :)
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604666Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362149Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511648- 1741593
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1631523Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2741354Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961209- 2041136
- 851106
- 651084