Mun suosikki on Suvi. Ai, että tuo seksikäs namublondi saa sukat pyörimään jaloissa ja housuissa sykähtelemään.
Aivan ihanat muodot ja prinsessa kasvot kelpaisi miehelle kuin miehelle. NAM!
Suvi on seksikäs namublondi
8
873
Vastaukset
- kyl joo paha ole
mut fakta valitettavasti se että arse on hiukka turhan iso.. johtuu varmaan karkin syömisestä..
- i like candy
Eihän naisen pepun pidäkään olla mikään luinen ja lihaksikas. Pehmeää sen olla pitää, NAM ;)
- hornypentti
i like candy kirjoitti:
Eihän naisen pepun pidäkään olla mikään luinen ja lihaksikas. Pehmeää sen olla pitää, NAM ;)
totta nyt tarvitaan äksöniä! toivottavasti se vetäsis kadin kaa kunnon kuusysärit kännis, niin alkais kotisohvillaki peitot heilumaan ja serlat suhiseen :p
Suvilla on ihanat kasvot, ja pidän hänen nenästäkin kovasti. =)
Ja tottakai blondit rulaa!=)- tehdä jotain
repäiseviä juttuja, olla hauska tai ees jotain. Ei Suvia voi voittaa, ku ei se oo mielenkiintoinen.
- a liikaa
Piti olla Suvi ei voi voittaa, ku ei se oo mielenkiintoinen, ei ees kolmen parhaan joukkoon, seuraavaks sais jo lähtee.
- oplo
a liikaa kirjoitti:
Piti olla Suvi ei voi voittaa, ku ei se oo mielenkiintoinen, ei ees kolmen parhaan joukkoon, seuraavaks sais jo lähtee.
ainakaan suvi ei oo rasittava, kuten esim. niko tai kadi... ja tuotantotiimi sen määrittelee hyvin pitkälle kuka on 'mielenkiintoinen' ja kuka ei.
esim. häätöäänestyksissä toisesta näytetään aina ns. 'parempia' klippejä ja toisesta sit sellasii vähemmän mairittelevia..
- no eihä oo
ei pysty tajuumaan. Ihan törkeen ruma nainen jolla on aivan kammottava tyyli. Tai ehkä se olisi ihan sievä ilman sitä vetyblondikuontaloa ja vaaleanpunaisia vaatteita. ja jos silmässä pilkahtaisi edes äyn hiven...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479