KOMUKAT ULOS! KADI RULES!

Eli KOMUKAT jarkko ja Sauli ulos!!

Ne on semmosia perseennuolijoita ettei ole pahempaa nähtykkään!

KADI VOITTAA! KADI IS BESTEST! KADI ON AIDOIN ASUKAS! KADI ON SATAKERTAA PAREMPI KUIN PERTTU!

22

1126

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tota sun profiilia

en kyllä yhtään ihmettele kantaasi.. maistuuko sullekin suuvesi jos ei viinaa ole tarjolla, ja mites se sekakäyttö, harrastatko??

• Tietystinhän minä käytän alkoholipitoista suuvettä. Suuvesi puhistaa hampaat ja suun hyvin, eikä haise ja alkoholipitoinen puhistaa vieläparemmin.=) Ja kadilta oli kyllä hyvä idea ruveta juomaan sitä suuvettä, puhdistaapahan suolistonkin hyvin. Kyl mäkin saatan juoda sitä että suolisto puhdistuu, mutta pääasiassa lämpimällä teellä putsaan sen.
        En käytä sekakäyttöä, mutta itse olet tainnut karata mielisairaalasta?

• perusteella minä
        Legacy_of_Kain kirjoitti:

Tietystinhän minä käytän alkoholipitoista suuvettä. Suuvesi puhistaa hampaat ja suun hyvin, eikä haise ja alkoholipitoinen puhistaa vieläparemmin.=) Ja kadilta oli kyllä hyvä idea ruveta juomaan sitä suuvettä, puhdistaapahan suolistonkin hyvin. Kyl mäkin saatan juoda sitä että suolisto puhdistuu, mutta pääasiassa lämpimällä teellä putsaan sen.
        En käytä sekakäyttöä, mutta itse olet tainnut karata mielisairaalasta?

olen karannut mielisairaalasta?? luettelin vain asioita joita Kadi on tehnyt..

• perusteella minä kirjoitti:

olen karannut mielisairaalasta?? luettelin vain asioita joita Kadi on tehnyt..

Koska sä KOMUKKA kokoajan tuot esille tota mun profiiliasi ja sä vaikutat muutenkin idiootilta.

• oli kasattu

ja käsitelty monesta eri osiosta, sai siitä sitten kuvan, että Kadi vain juo ja juo suuvesiä!

Jotka eivät osaa yhdistellä osioita, saavat väärän kuvan sitten asioiden kulusta!

"Juutubessa" voidaan yhdistellä mitä vain, jos osaa!

• mutta erehdyit

Koska sä KOMUKKA kokoajan tuot esille tota mun profiiliasi ja sä vaikutat muutenkin idiootilta.

henkilöstä!

Se olen minä, joka haukun sun gaygalleria-sivua!

ps. En ole komukka (vaikka niin haluaisit)!

• mutta erehdyit kirjoitti:

henkilöstä!

Se olen minä, joka haukun sun gaygalleria-sivua!

ps. En ole komukka (vaikka niin haluaisit)!

Tiedän tarkalleen kuka sä oot, ja sä oot se sama peelo mikä yrittää trollittaa kokoajan kun sä olet kateellinen minun hyvälle ulkonäölle ja minun viisaudelleni. Ja hienoa, olet tosi "hyvä" yrittämään saada mun sähköposti osoitteita että saisit spämmätä kaikenmaailman mainoksia sinne. Noh, eipä minulta oikeeta sähkisosoitetta tule saamaan kuin varmat ihmiset, ja mä olen nytten kyllästynyt sun samaan virrensoittoon kun et keksi edes uusia juttuja, vaan tommosia henkilökohtaisuuksiin meneviin herjoihin. Suosittelen sinua pitämään varasi herjaustesi suhteen ettet mene liian pitkälle. Mutta anyways mä pystyn sun viestit tunnistamaan...

Ja viimeisenä eikä vähäisempänä mä oon päättänyt pistää sinut mustalle listalle joten en vastaa enää sinun viesteihin. Keksi uusia juttuja tai painu koloon.

• on tippuu

Sauli on muiden perseennuolija ja homppelipoika, joka ei voita. Ihme olisi, jos voittaisi.

• käkättää

profiilissas lukee että äänestäkää vain perussuolaisia...hmmmm...sitten vielä yrität manipuloida kaikki heikot äänestämään kadia.?!
      mikähän sä oot naisias.

• Jos kattoisisit silmilläsi etkä persreijälläsi niin näkisisit että siinä lukee selkeästi Perussuomalaiset! DILLE!

Ja mä ny en tajua mitä sä ny meinaat? Miten niin mä yritän manipuloida kaikkia heikkoja äänestämään Kadia? Kadihan on vahva,fiksu ja aidoin kilpailija mitä tuolla BB-talossa on. Ja Sauli on taas ihqu teiniraksupoksu tyttöjen feivöritti kun se on sellainen homppelipoika minkä pöksyihin ne luulee pääsevänsä.

• että sinä kehtaakin

olla tuollainen lesbian, yäks.

• Koska a.)He ovat keskimäärin nopeampia kuin heterot. B.)He ovat keskimäärin vahvempia kuin hetero naiset. C.)He ovat viisaampia kuin heteronaiset. D.)He ovat keskimäärin kauniimpia kuin heteronaiset...Jne.. on minulla monia muitakin todisteita lesbojen ylivoimasuudesta.

WE LOVE LESBIANS!!

• sekasin.....

Koska a.)He ovat keskimäärin nopeampia kuin heterot. B.)He ovat keskimäärin vahvempia kuin hetero naiset. C.)He ovat viisaampia kuin heteronaiset. D.)He ovat keskimäärin kauniimpia kuin heteronaiset...Jne.. on minulla monia muitakin todisteita lesbojen ylivoimasuudesta.

WE LOVE LESBIANS!!

µµµ

• jos lesbot

Koska a.)He ovat keskimäärin nopeampia kuin heterot. B.)He ovat keskimäärin vahvempia kuin hetero naiset. C.)He ovat viisaampia kuin heteronaiset. D.)He ovat keskimäärin kauniimpia kuin heteronaiset...Jne.. on minulla monia muitakin todisteita lesbojen ylivoimasuudesta.

WE LOVE LESBIANS!!

ovat herrarotua, nii sä kuulut jonkin koirarodun edustajiin (esim. suolenajokoiriin)!

• sekasin..... kirjoitti:

µµµ

NIIN MUTTA en niin pahasti kuin sinä. Minä olen valaistunut. Valaistunut lesbouden täydellisyydestä ja jumaluudesta.

• ViruValgee

Kadi on aidoin.. real thing. Kadi ei peittele heikkouksiaan, eikä nuoleskele katsojien häränsilmää. Kadi voittoon!

• toohottto

Kadi? Aito? missä maailmassa sä elät jossai teletappi - wonderlandissä! Kadi yhtä aito kuin Laihialta ostettu sormus! Voin kertoo että sä ja sun kadis ei tuu pärjäämään jarkolle ja tuskin ees saulille eli taksilla kotiin

• dgggfg

Ihmettelen mikä siinä aitoudessa on niin ihailtavaa. Jos joku henkilö olisi vaikka vittumainen paskanpuhuja ja varasteleva piereskelijä, niin minusta olisi parempi jos hän peittelisi niitä ominaisuuksiaan minun kotonani.

Aitous ei saa olla tekosyy sille että on huono ihminen! (ottamatta Kadi-asiaan kantaa, mutta näin yleisesti. Kadi on mielestämni ihan jees)

• dgggfg kirjoitti:

Ihmettelen mikä siinä aitoudessa on niin ihailtavaa. Jos joku henkilö olisi vaikka vittumainen paskanpuhuja ja varasteleva piereskelijä, niin minusta olisi parempi jos hän peittelisi niitä ominaisuuksiaan minun kotonani.

Aitous ei saa olla tekosyy sille että on huono ihminen! (ottamatta Kadi-asiaan kantaa, mutta näin yleisesti. Kadi on mielestämni ihan jees)

Näinpä, eihän se aitous tietenkään ole pääsyy, mutta onhan se plussaa. Tärkeintä on että on viihdyttävä ihminen ja Kadi on niistä asukkaista viihdyttävin aitouden lisäksi.

Jarkko ja Sauli ovat kaikkein ärsyttävimmät ja pelaavat vain omaan pussiin, niissä ei ole aitoutta eikä myöskään viihdearvoa. Eli ne ovat ihan turhia. Farbodikin on paljon parempi kuin he yhteensä.

• minttusekäville

Mikä ihme on komukka?

• Noh, kysy isiltä ja äidiltä, ne osaavat vastata siihen. :) eikai tollaiset nappulat ymmärrä maailmanmenosta ja politiikasta mitään.

• sillä tarkoteta

Noh, kysy isiltä ja äidiltä, ne osaavat vastata siihen. :) eikai tollaiset nappulat ymmärrä maailmanmenosta ja politiikasta mitään.

tollaista keskisuomalaista jyväjemmaria, jolla on gaygalleriasivu?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      75
      756
    2. Mies, kumman ottaisit mieluummin

176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?
      Sinkut
      143
      743
    3. Kauan mökötetään toisillemme?

Loppuelämäkö? Vai oisko jo pussailutreffit?
      Ikävä
      57
      666
    4. Anteeksi mies

En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.
      Ikävä
      47
      644
    5. Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."

Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y
      Tanssii tähtien kanssa
      25
      643
    6. Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi

Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.
      Ikävä
      46
      624
    7. Eikö olisi mukavaa

Jakaa arki yhdessä mies. Tämmöisin aatoksin.
      Ikävä
      42
      580
    8. Laittaisit viestin suoraan!!

Haluaisin...
      Ikävä
      31
      521
    9. Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla

Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä
      Lapua
      27
      511
    10. Oot komea

etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n
      Ikävä
      20
      493
    11. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      27
      486
    12. Jonkun mussukka ajanu rallia

S- Marketilla. Vautsi vau.
      Hyrynsalmi
      6
      466
    13. Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan

Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee
      Maailman menoa
      401
      448
    14. Se oli molemminpuolinen limerenssi

Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭
      Ikävä
      76
      431
    15. Rydman, herätys!

"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 3
      Maailman menoa
      63
      420
    16. Onko kaivattusi

Hoikistunut?
      Ikävä
      30
      406
    17. Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä

Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole
      Tanssii tähtien kanssa
      3
      390
    18. Mikä on toinen nimesi?

😊
      Ikävä
      28
      384
    19. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      35
      378
    20. En laita sulle viestiä

Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii
      Ikävä
      34
      372
    Aihe