etelä-Espoossa: missä halpaa vaihdattaa?

aloittelija222

Eka auto alla ja ensimmäinen renkaidenvaihtokin. Muuten vaihtaisin itse mutta pitäisi saada talvikumit vanteille joilla kesäkumit vielä ovat. Eli vaatii työnä kesäkumien irroituksen, talvikumien asentamisen peltivanteille, tasapainotuksen sekä vielä asentamisen autoon. Asun itse Matinkylässä, missä etelä-Espoossa olisi halpa liike joka hoitaisi? Hintaerot ovat aika suuria mitä olen parin liikkeen sivuilla ollut, 40 eurosta 65 euroon noilla töillä. Suositelkaa liikettä?

Tekevätkö työt odottaessa?

4

516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässäpä

      Tähän aikaann vuodesta en renkaiden vanteille laitto odottaessa onnistu tai onnistuu jos olet valmis maksamaan hunajaa, alle 4 kympin tuskin löydät paikkoja mistään. Ainakin rengasmaailmaa voin suositella .

    • 32 ekua niin onnistuu tuo homma huittisis :D hinta on siellä päin huomattavasti kovempi kuin täällä :)

    • oli rengastyöt

      30€ pari viikkoa sitten vielä. Ilman allelaittoa.

    • Maxima98

      ostaa toiset peltivanteet talvirenkaille, varsinkin jos aiot pitää kotteroa useamman vuoden, tulee muuten kohtalaisen kalliiksi vaihdot ja tasapainoitukset kaksi kertaa vuodessa sesonkiaikaan. Euromasterilla Suomenojalla ainakin tarkka tasapainoitus joka ei kaikissa paikoissa ole itsestäänselvyys ja jonka korjailuun menee aikaa ja euroja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      352
      3211
    2. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      4
      2359
    3. Minkälainen ihminen

      kaivattusi on?
      Ikävä
      131
      2100
    4. Kohuttu Iida Vainio mursi hiljaisuuden -Näin raskaus vaikutti Farmi-kuvauksissa: "Saattoi ruveta..."

      Ihanaa odotusta, tsemppiä ja voimia Iida! Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen asuvat yhdessä Helsingissä ja o
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1977
    5. Sullahan oli ihan valtavat t...., nainen

      Aivan suunnattomat ja hyvin muodostuneet. Luulisi että olisit uskaltanut tehdä selvän aloitteen jos jotain haluat. Miksi
      Ikävä
      69
      1669
    6. Minkä ikäinen

      Kaivattusi on?.
      Ikävä
      95
      1664
    7. Minkä näköinen

      Kaivattunne on?
      Ikävä
      70
      1457
    8. Avoin kirje sinulle

      Rakas, Kirjoitan sinulle nyt, vaikka sanat tuntuvat niin vaatimattomilta siihen, mitä sydämeni on kantanut sisällään ni
      Ikävä
      41
      1442
    9. Mitä haluaisit sanoa

      kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      60
      1118
    10. Miten sulla meni niin tunteisiin yksi mies?

      Hyvässä ja pahassa? Tähän voit tilittää, jos aavistat kuka minä olen.
      Ikävä
      90
      1093
    Aihe