Tehyläiset!

Remuelkku

Kuinka moni Savonlinnalainen Tehyläinen on valmis irtisanoutumaan ja menettämään työpaikkansa ja saavuttamansa edut ehkä jopa pysyvästi??

Nimilistoja irtisanoutumis halukkuudesta on uutisten mukaan kerätty jo täälläkin.

Ja kaikki tämä vain jo tarjotun palkankorotuksen vuoksi. Enempää kun ei tulevissa neuvotteluissa ole luvassa.

10

719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ien (IP-rekistöröity)

      Nyt on aika nousta sorron yöstä.

      • tehyläisten

        kiireen vilkkaa pyytää anteeksi tökeröä uhoamistaan ja tyytyä siihen mitä on jo luvattu. Ette te ole sen kummempia kuin muutkaan vastaavantasoisen koulutuksen saaneet. Ja eikös se ollut kutsumusammatti kun alalle lähditte. Saatte toteuttaa hoivaamisviettiänne. Olen kyllä teitä tehyläisiä muutaman hoidellut ja hoivannut. Aivan perheellisiäkin on joukkoon sattunut.


    • jakke-

      Tehyläiset ovat jo hävinneet pelin. Uhoilu on alkanut laantua. Nyt yritetään pelastaa, mitä kaiken jälkeen on pelastettavissa.

      • tilta--

        Paniikin vallassa ollaan jo.


      • Lumbaalinen
        tilta-- kirjoitti:

        Paniikin vallassa ollaan jo.

        Moni on jo jättänyt uppoavanlaivan.
        On mielessä jälkiseuraumukset.
        On syytäkin pelätä...., ahneet.


    • Kukaan ei liene voi kieltää että arvokasta työtä tekevät.

      Palkankorotukset kuuluvat tosiaan asiaan mutten hyväksyä tapoja joilla korotuksia haetaan. Itseasiassa ensimmäinen ehdotus palkankorotukseen oli mielestäni riittävä muttei se TEHYlle kelvannut.

      Uhkailulla ja kiristämisellä ihmisten terveyden vaarantamalla ei päästä ikinä haluttavaan lopputulokseen.

      TEHY lähti hakemaan korotuksiaan väärin keinoin. Rahaa ei tule enempää tippumaan joten kannattaisi pitää turpa kiinni, ottaa jo luvattu korotus ja palata töihin hoivaamaan pipiä.

      • Lumbaalipunktio

        Muutama vuosi sitten lääkärit järjestivät aivan samanlaisen selkkauksen. Saivat jo muutenkin korkeisiin palkkoihinsa 15% lisää. Kukaan ei silloin syyllistänyt lekureita. Nyt Tehyläisiä lyödään joka suunnalta!


      • asianlaista

        loppu vammaisen hoidettavan suunsoittoa.


      • kuis täs käy

        Eipä oo asiallista nimitellä ketään, kun sanoo asiat
        niinku ne on.
        Rules taitaa olla oikeessa, et nyt jää loppupelis heikot
        vielä heikommalle eli vakavasti sairaat menehtyy.
        Jos tehyn eukot ottaa lopputilin työstään, niin
        tullee venäjältä hoitsut tilalle.


      • Lumbaalinen
        kuis täs käy kirjoitti:

        Eipä oo asiallista nimitellä ketään, kun sanoo asiat
        niinku ne on.
        Rules taitaa olla oikeessa, et nyt jää loppupelis heikot
        vielä heikommalle eli vakavasti sairaat menehtyy.
        Jos tehyn eukot ottaa lopputilin työstään, niin
        tullee venäjältä hoitsut tilalle.

        Käteen, ja funtsitaan vähän tilannetta.
        Eivät ikinä saa havittelemiaan korotuksia.
        Koska niitä ei ole kukaan luvannutkaan, kertahei-tolla. Elikkä muistelkaahan mitä Katainen lupasi.
        Hoitsut paskovat omiinhousuihinsa, kun on tarkoi-tus paskoa hallituksenhousuihin. Ja työnantajan.
        Kyllä naru jää vetäjänkäteen. Tai kaulaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe