Tosiaan veritesti oli nega..arvo alle yhden..ja muutkin testit olleet mutta tänään tein advancen testin ja kun sitä tarpeeksi katsoi läheltä ja käänsi vähän sitä niin haamu siellä pilkisti..oikeen haalea haamu..voiko olla siis että minulla erittyy hormonia huonosti tai ovulaatio ollut myöhemmin tai jotain.ja voiko tuota edes haamuksi kuvailla? siinä kyllä oli hailakkaa punaista väriä joten viivanpaikkahan se ei pitäisi ainakaan olla.tosiaan kun läheltä tihrusti ja käänteli niin mieskin siinä sen näki.voiko olla ?
veritesti nega mutta nyt
7
2369
Vastaukset
- veritestiin?
Veritesti kertoo raskaushormoonipitoisuuden luotettavammin, joten luottaisin siihen. Haamut on haamuja. Ikävä kyllä.
- raskaudesta!
varovaisesti onnittelen! >---33
minä jos kuka tiedän tuon että veritesti oli 3 tulos ja kotitestit tosi haalean haaleita haamuja. ja kaksi haamua nukkuu yöunia nyt. =)
toisilla erittyy niin huonosti alussa vereen raskaushormonit ja toisilla taas virtsaan huonosti.
kerrothan jos asia selvenee tai menkat alkaa! - alkuperäisen viestin kirjot...
raskaudesta! kirjoitti:
minä jos kuka tiedän tuon että veritesti oli 3 tulos ja kotitestit tosi haalean haaleita haamuja. ja kaksi haamua nukkuu yöunia nyt. =)
toisilla erittyy niin huonosti alussa vereen raskaushormonit ja toisilla taas virtsaan huonosti.
kerrothan jos asia selvenee tai menkat alkaa!tosiaan mulla kyllä nyt menossa jo kp53(norm.28-32)kuukautiset ovat aina olleet säännölliset.ensimmäisen lapseni testasin plussaksi vasta viidennellä kuulla tosin siihen asti en ollutkan tietoinen olinko raskaana joten en voi verrata myös siihen että erittyykö minulla hormoni huonosti.mutta myös olen lukenut että tälläistä voi tapahtua jos ovulaatio onkin ollut tavallista myöhemmin..itse testaan ylihuomenna ja katson onko siitä plussa vai mitä..
kiitos sinulle joka jo varovaisesti onnittelit.
ilmoittelen kyllä tuloksista.kiva kun jotkut sitten vastailevat asiaan.kummiskin asi aina vaivaa.
se vaan oli niin haalea.muta myös mies tosiaan sen huomasin kun tarkasteli sitä.
mulla tosiaan veritestissä hcg pitoisuus oli alle yhden... - varovainen...
alkuperäisen viestin kirjot... kirjoitti:
tosiaan mulla kyllä nyt menossa jo kp53(norm.28-32)kuukautiset ovat aina olleet säännölliset.ensimmäisen lapseni testasin plussaksi vasta viidennellä kuulla tosin siihen asti en ollutkan tietoinen olinko raskaana joten en voi verrata myös siihen että erittyykö minulla hormoni huonosti.mutta myös olen lukenut että tälläistä voi tapahtua jos ovulaatio onkin ollut tavallista myöhemmin..itse testaan ylihuomenna ja katson onko siitä plussa vai mitä..
kiitos sinulle joka jo varovaisesti onnittelit.
ilmoittelen kyllä tuloksista.kiva kun jotkut sitten vastailevat asiaan.kummiskin asi aina vaivaa.
se vaan oli niin haalea.muta myös mies tosiaan sen huomasin kun tarkasteli sitä.
mulla tosiaan veritestissä hcg pitoisuus oli alle yhden...Älä elättele turhia toiveita. Uskoisin, että seerumista mitattu arvo on kyllä ihan oikein jos kiertopäiväsikin on jo 53. Tuohon aikaan hCG on suurimmillaan. Ja aivoissakin erittyy hieman tuota samaa hormonia... luulisin, että se voisi saada aikaan tuon "haamun", jonka näit.
- tiedetään...
raskaudesta! kirjoitti:
kerrothan jos asia selvenee tai menkat alkaa!juu se riippuu milloin tekee ja jos on naisia joilla tosi epäsäännöllinen kierto niin eihän se raskauden alkaminen mee niinkuin muilla
itse luotan kyllä veritestii kun se tekee 1-2 viikon päästä menkkojen myähästymisestä mutta vaikeaa se on naisilla jotka eivät edes tiedä kuukautiskierrostaa mitään jne...tai jos ei vielä näy, niin onhan se raskaus sitten alkanut myöhemmin mitä oletetaan. ei kun vain labra kiinni jos ei veritestiin ole luottamista enää...
- hoi
vasta kun on kuukautiset myöhässä reilusti (2)viikkoa, tällöin istukkahormonia on erittynyt sen verran että testi on positiivinen jos jotain positiivista tulosta aiheuttavaa kohdussa on..
- katsopa
Raskaustestit mittaavat verestä tai virtsasta istukkahormonin (hCG)pitoisuuksia. Istukkahormonia erittää alkio pian hedelmöityksen jälkeen, ja kun alkion implantaatio kohtuun on tapahtunut, hormonin eritys siirtyy istukan tehtäväksi. Hormonin pitoisuus veressä kaksinkertaistuu noin 48 tunnin välein ja saavuttaa huippunsa 50 - 70 päivän kohdalla.Istukkahormoni on noussut mitattavalle tasolle 11 päivää hedelmöityksen jälkeen 98 prosentilla naisista.
Väärä negatiivinen tulos voidaan saada, jos testi tehdään liian varhain. Vain viidellä prosentilla raskaana olevista naisista on mitattavia istukkahormonin pitoisuuksia veressä kahdeksan päivää hedelmöityksen jälkeen. Muutama päivä kuukautisten poisjäännin jälkeen tehty testi antaa useimmiten luotettavan tuloksen, JOS naisen kuukautiskierto on säännöllinen. Epäiltäessä väärää negatiivista tulosta kannattaa raskaustesti toistaa muutaman päivän kuluttua.
Jos naiselle annetaan hedelmöityshoitojen yhteydessä istukkahormonia pistoksina, raskaustesti voi näyttää väärää positiivista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851778Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201194YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621070- 62946
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74866Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79808Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029806- 57800
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.46800Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.116763