onko kukaan ostanu itse paikan päältä mauritiuksella hotellista all inclusivea vaikka matkan muuten oisikin tilannu finnmatkojen tai jonkun muun matkatoimiston kautta? miten toimi? pitikö ottaa koko matkan ajaksi vai saiko ottaa vaan tietyille päiville? ajattelin hotelli mauriciasta jos paikan päältä ostan kun häämatkalaiset sais puoleen hintaan mutta miten todistan että olen häämatkalla? joku englanninkielinen paperi mukaan vai??? help me
ostaa all inclusive paikan päältä hotel mauriciasta?kokemuksia?
4
3211
Vastaukset
- homma...
Menette Finnmatkojen matkalla.
Perillä sitten varaatte itsellenne toisenkin
huoneen ja kerrotte olevanne häämatkalla jolloin
saatte sen all inclusiven puoleen hintaan
maksamalla siis täyden hinnan siitä toisesta
huoneesta.
Et kai kuvittele että niitä noin vain muuten
lahjoiteltaisiin puoleen hintaan?- sini****
no eihän tossa mitä sanot ole mitään järkeä että maksais paikan päällä vielä toisesta huoneesta,sillonhan finnmatkojen kautta kannattas vaan ottaa se all inclusive niin tulis paljon halvemmaksi,huh huh... Mutta olen hotellin omilta sivuilta katsonut että häämatkalaiset saa tilata all inclusiven sieltä puoleen hintaan eli onko kellään kokemusta että olisi mennyt matkatoimiston kautt amatkalle ja tilannut vain all inclusiven paikan päältä puoleen hintaan kokska on häämatkalla??
- ihmeessä
sini**** kirjoitti:
no eihän tossa mitä sanot ole mitään järkeä että maksais paikan päällä vielä toisesta huoneesta,sillonhan finnmatkojen kautta kannattas vaan ottaa se all inclusive niin tulis paljon halvemmaksi,huh huh... Mutta olen hotellin omilta sivuilta katsonut että häämatkalaiset saa tilata all inclusiven sieltä puoleen hintaan eli onko kellään kokemusta että olisi mennyt matkatoimiston kautt amatkalle ja tilannut vain all inclusiven paikan päältä puoleen hintaan kokska on häämatkalla??
yhteyttä sinne kyseiseen hotelliin etukäteen ja varaa sieltä suoraan (luulisi olevan mahdollista), sitten otat pelkät lennot Finnmatkoilta tai muulta vastaavalta.
- miksi niin kauas
Halooo!!!! jos olette menossa todella häämatkalle, niin kannattaako penniä venyttää. Jos rahat vähissä, miksi menossa tuollaiselle matkalle!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897