ostaa all inclusive paikan päältä hotel mauriciasta?kokemuksia?

sini****

onko kukaan ostanu itse paikan päältä mauritiuksella hotellista all inclusivea vaikka matkan muuten oisikin tilannu finnmatkojen tai jonkun muun matkatoimiston kautta? miten toimi? pitikö ottaa koko matkan ajaksi vai saiko ottaa vaan tietyille päiville? ajattelin hotelli mauriciasta jos paikan päältä ostan kun häämatkalaiset sais puoleen hintaan mutta miten todistan että olen häämatkalla? joku englanninkielinen paperi mukaan vai??? help me

4

3264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • homma...

Menette Finnmatkojen matkalla.
      Perillä sitten varaatte itsellenne toisenkin
      huoneen ja kerrotte olevanne häämatkalla jolloin
      saatte sen all inclusiven puoleen hintaan
      maksamalla siis täyden hinnan siitä toisesta
      huoneesta.

Et kai kuvittele että niitä noin vain muuten
      lahjoiteltaisiin puoleen hintaan?

• sini****

no eihän tossa mitä sanot ole mitään järkeä että maksais paikan päällä vielä toisesta huoneesta,sillonhan finnmatkojen kautta kannattas vaan ottaa se all inclusive niin tulis paljon halvemmaksi,huh huh... Mutta olen hotellin omilta sivuilta katsonut että häämatkalaiset saa tilata all inclusiven sieltä puoleen hintaan eli onko kellään kokemusta että olisi mennyt matkatoimiston kautt amatkalle ja tilannut vain all inclusiven paikan päältä puoleen hintaan kokska on häämatkalla??

• ihmeessä
        sini**** kirjoitti:

no eihän tossa mitä sanot ole mitään järkeä että maksais paikan päällä vielä toisesta huoneesta,sillonhan finnmatkojen kautta kannattas vaan ottaa se all inclusive niin tulis paljon halvemmaksi,huh huh... Mutta olen hotellin omilta sivuilta katsonut että häämatkalaiset saa tilata all inclusiven sieltä puoleen hintaan eli onko kellään kokemusta että olisi mennyt matkatoimiston kautt amatkalle ja tilannut vain all inclusiven paikan päältä puoleen hintaan kokska on häämatkalla??

yhteyttä sinne kyseiseen hotelliin etukäteen ja varaa sieltä suoraan (luulisi olevan mahdollista), sitten otat pelkät lennot Finnmatkoilta tai muulta vastaavalta.

• miksi niin kauas

Halooo!!!! jos olette menossa todella häämatkalle, niin kannattaako penniä venyttää. Jos rahat vähissä, miksi menossa tuollaiselle matkalle!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5347
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      42
      3561
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      58
      2932
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      37
      2145
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1916
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      286
      1696
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1596
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1402
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1376
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      7
      1205
    Aihe