Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Astraalimatkailu

Hese

Jos vain mahdollista niin linkkejä ja ja kirjojen nimiä kaipaisin. Mistään suuresta netistä ei pieni ihminen ole nyt mitään järkevää löytänyt.
Kyllästyttää kun jokaisen tekstin parissa vietän 10min ja se kuulostaa hyvältä, sitten jossain lukee että se liittyy roolipeliin, dah. Roolipelit on kivoja, mutta tähän tilanteeseen ne ei sovi =)

Eli..kiitos vastanneille. Saa niitä neuvoja ja ohjeita suoraankin antaa, mutta oletan että mielummin luetatte minulla sen läjän tekstejä.
David Bowie - Starman
Tykkään tuosta kapaleesta.

16

977

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wiccaksi isona

      kokeileppas tätä, www.astralprojection.ws.

      En itse halua matkustaa, kaveriani se kiinnostaa.
      Tuolla sivulla on 8 viikon kurssi, siitä voi olla hyötyä..
      Sivusto on englanniksi, niinkuin kaikki mielenkiintoiset... ;-)

      Blessed be

      • Hese

        Asioista oon englanniksi lukenut niin kauan ku jaksaa muistaa... Eilen taas luin jonku sivun ja se vaikutti järkevältä, sitten se tapahtui; "säännöistä voidaan sopia PJn kanssa erikseen" *huokaus*


      • Wiccaksi isona
        Hese kirjoitti:

        Asioista oon englanniksi lukenut niin kauan ku jaksaa muistaa... Eilen taas luin jonku sivun ja se vaikutti järkevältä, sitten se tapahtui; "säännöistä voidaan sopia PJn kanssa erikseen" *huokaus*

        pientä!!! :-(

        Ilkiöitä ovat..

        Mut mun kaveri teki sopimuksen matkailusta, jollain nettisivulla, mut en muista mikä se sivu oli... ;-) (sama pää, juu sii...)
        Se oli kirjoitettu ihan sopimuksen muotoon ja se piti allekirjoittaa, ja kaikki, ja nyt kaverini odottaa lentolippujaan... :-)
        Mä en muista tarkkaan, missä se sopimus piti tehdä, mut matkailusta se oli, sen muistan..
        Voin kysyä kaveriltani sitä sivuu ja palata astialle huomenna... ;-)

        Blessed be


    • sukuvika

      http://www.angelfire.com/emo/varjojenkirja/astraali.htm

      milestäni hyvät ohjeet, melkein samanlaiset kuin itse meinasin jo alkaa kirjoittamaan. Kun en tiedä onko sinulla jo ruumiista irtautumiskokemuksia, niin kehoittaisin kuitenkin ensin hankkimaan ne ennenkuin lähdet astraalimatkalle. Sillä jos liaan nopeasti joudut palaamaan kehoosi, se ei tunnu niin kauhean mukavalta.

      • Hese

        Tuo onkin jo. Mut tack.


      • sukuvika
        Hese kirjoitti:

        Tuo onkin jo. Mut tack.

        lisätietoa olisit aiheesta halunnut saada?


      • Hese
        sukuvika kirjoitti:

        lisätietoa olisit aiheesta halunnut saada?

        Lähinnä omia tapoja saada se toimimaan. Nyt on tullu luettua paljon aiheesta ja sen vierestä, mutta keinot joita on neuvottu jossain opuksissa ei kyllä ole toiminut. Lähinnä se oman tavan kartoitus, jos nyt sitten minulta onnistuu ollenkaan. Eli niitä omia tapoja jos sais..


      • sukuvika
        Hese kirjoitti:

        Lähinnä omia tapoja saada se toimimaan. Nyt on tullu luettua paljon aiheesta ja sen vierestä, mutta keinot joita on neuvottu jossain opuksissa ei kyllä ole toiminut. Lähinnä se oman tavan kartoitus, jos nyt sitten minulta onnistuu ollenkaan. Eli niitä omia tapoja jos sais..

        löytyy sitten joskus. kaikista vaikeintahan tuossa on juuri sen irtautumistunteen tunnistaminen ja sen oppiminen. Itse osaan "pysäyttää" nukahtamisen tiettyyn pisteeseen (eli juuri siihen oikeanlaiseen rentoutumisasteesees) ja vähän aikaa siinä tilassa keikkuessa, homma onnistuu. Mutta tuokin taito on tullut vasta harjoittelun tuloksena. Eli kärsivällisyyttä vain peliin. kokeile vain edelleen niitä tapoja, mutta valitse nyt sellainen tapa, jonka koet itsellesi helpoimmaksi suorittaa ja alat vain harjoitella jokapäiväsiesti. Kannattaa siis vain opetella löytämään "se" tunne ja sitten alkaa aktiivisesti harjoitella esim. "istumaan nousua" tai vaikka vain leijumista 3 senttiä ylempänä kuin fyysinen keho. Se on aluksi niin outo tunne, että itse ainakin muistan ensimmäisellä kerrallal säikähtäneeni niin paljon, etten edes ehtinyt tajuamaan mistä oli kyse. Toisen kerran jälkeen vasta tajusin, että olihan minulla jo yksi ri-kokemus, tällaistako tää on.. ja vasta sen jälkeen vasta kannatta akäydä matkailemaan, kun on oppinut miten palata takaisin.


      • kerro
        sukuvika kirjoitti:

        löytyy sitten joskus. kaikista vaikeintahan tuossa on juuri sen irtautumistunteen tunnistaminen ja sen oppiminen. Itse osaan "pysäyttää" nukahtamisen tiettyyn pisteeseen (eli juuri siihen oikeanlaiseen rentoutumisasteesees) ja vähän aikaa siinä tilassa keikkuessa, homma onnistuu. Mutta tuokin taito on tullut vasta harjoittelun tuloksena. Eli kärsivällisyyttä vain peliin. kokeile vain edelleen niitä tapoja, mutta valitse nyt sellainen tapa, jonka koet itsellesi helpoimmaksi suorittaa ja alat vain harjoitella jokapäiväsiesti. Kannattaa siis vain opetella löytämään "se" tunne ja sitten alkaa aktiivisesti harjoitella esim. "istumaan nousua" tai vaikka vain leijumista 3 senttiä ylempänä kuin fyysinen keho. Se on aluksi niin outo tunne, että itse ainakin muistan ensimmäisellä kerrallal säikähtäneeni niin paljon, etten edes ehtinyt tajuamaan mistä oli kyse. Toisen kerran jälkeen vasta tajusin, että olihan minulla jo yksi ri-kokemus, tällaistako tää on.. ja vasta sen jälkeen vasta kannatta akäydä matkailemaan, kun on oppinut miten palata takaisin.

        kerro miten palaaminen onnistuu.


      • sv.
        kerro kirjoitti:

        kerro miten palaaminen onnistuu.

        onnistuu yksinkertaisesti vain ajattelemalla palaamista tai päättämällä palata, mutta se on hieman hankalampaa kun ensimmäisiä kertoja matkailee. Tärkeintä kuitnekin on se, ettei kannata hätääntyä. jos taas on jossian kauempana niin palaaamiseenkin menee tietysi "enemmän" aikaa. (paluumatka kans).


      • watcher

        Taitaakin "sukuvika" olla ketamiinin väärinkäyttäjä. Hyihyi sinua.

        Kannattaa varoa poliisia noiden "kehosta irtautumistesi" aikana.

        Ja varo sitten ketamiinin liikakäyttöä: vaarallista.


      • watcher
        sv. kirjoitti:

        onnistuu yksinkertaisesti vain ajattelemalla palaamista tai päättämällä palata, mutta se on hieman hankalampaa kun ensimmäisiä kertoja matkailee. Tärkeintä kuitnekin on se, ettei kannata hätääntyä. jos taas on jossian kauempana niin palaaamiseenkin menee tietysi "enemmän" aikaa. (paluumatka kans).

        käväisee vaikka kuussa kavereita moikkaamassa niin kuinka pitkään matkaan menee?

        Entä voiko käyttää astraalista "turbo-buustia" jos on oikein kiire että matka sujuu nopeammin?


      • sv.
        watcher kirjoitti:

        käväisee vaikka kuussa kavereita moikkaamassa niin kuinka pitkään matkaan menee?

        Entä voiko käyttää astraalista "turbo-buustia" jos on oikein kiire että matka sujuu nopeammin?

        enpä tiedä. Pistä sängynpäähän kunnon turbobuusti, niin varmaan pääset nopeimmin perille (tai jos käyt lainaamassa ritari ässän KITT:iä, niin eihän sun tartte tehdä muuta kuin istua pelkääjän paikalla).


      • sv.
        watcher kirjoitti:

        Taitaakin "sukuvika" olla ketamiinin väärinkäyttäjä. Hyihyi sinua.

        Kannattaa varoa poliisia noiden "kehosta irtautumistesi" aikana.

        Ja varo sitten ketamiinin liikakäyttöä: vaarallista.

        soittakaa vaan piipaa auto. Ei, ketamiinin sijasta käytän ihan tavallisia antihistamiineja,ajavat saman asian. Typerää leikkiä ketamiinin kaltaisilla aineilla. (ei sunkaan kannata yrittää, juo vaan lasi vettä päivässä nin pääset elämässäsi vielä pitkälle)


      • watcher
        sv. kirjoitti:

        soittakaa vaan piipaa auto. Ei, ketamiinin sijasta käytän ihan tavallisia antihistamiineja,ajavat saman asian. Typerää leikkiä ketamiinin kaltaisilla aineilla. (ei sunkaan kannata yrittää, juo vaan lasi vettä päivässä nin pääset elämässäsi vielä pitkälle)

        ei antihistamiinit samaa asiaa aja. Vahemman polven antihistamiinit tosin saattavat vähän väsyttää, mutta kyllä noi sun astraalilentokokemukset on sen verran vahvoja houreita, että siihen on aika vahvat lääkkeet tarvittu.


      • sv.
        watcher kirjoitti:

        ei antihistamiinit samaa asiaa aja. Vahemman polven antihistamiinit tosin saattavat vähän väsyttää, mutta kyllä noi sun astraalilentokokemukset on sen verran vahvoja houreita, että siihen on aika vahvat lääkkeet tarvittu.

        paitsio en mielestäni ole kertonut yhdestäkään kokemuksesta enkä ri-kokemuksesta sinällään, ettät tuskin osaat sen perusteella sanoa ovatko ne houreita vai ei. Sitä paitsi. jos et ymmärrä ilmiötä, don't worry about it!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe