1. Suvi joutuu hoitamaan lintuja
2. Nikon pitää pitää pukua viikon ja käyttäytyä hillitysti
3. Faben juomaan pullo kossua
Olis vähän tasaarvoisempaa kaikkia kohtaan
Ensiviikon
7
348
Vastaukset
- kokkareki
..Piia olemaan Kadin bestis!!!
ai niin, mutta sehän lähtekin sunnuntaina...- :))
siksi en Piiaa tuohon listaan laittanutkaan ;)
- niinpä niin
:)) kirjoitti:
siksi en Piiaa tuohon listaan laittanutkaan ;)
Sitten Piia...farbod ei ole kotiutunut taloon eikä ansainnut talossa oloa!
- mitään rajaa?
Ketjun avaajalle huomauttaisin kohdasta 3.
Pidät vaihtoehtona, että Fabe joutuisi juomaan pullon kossua.
Suurimmalla osalla ihmisistä on asioita, jopa vakaumuksia, joita hän ei ylitä.
Tuotantotiimi on haastatellut ihmiset ja valinnut todennäköisesti ihan tavallisia rohkeita kilpailijoita.
Voitte miettiä kukin, mitkä teidän kohdallanne ovat rajat, joita ette mene tv:n suorassa lähetyksessä tai muuallakaan ylittämään. - toivoisin
niinpä niin kirjoitti:
Sitten Piia...farbod ei ole kotiutunut taloon eikä ansainnut talossa oloa!
siinä tapauksessa kolmas vaihtoehto voisi olla.
Piialle karkin syönti ja puhe kielto viikoksi. - onhan se siellä
mitään rajaa? kirjoitti:
Ketjun avaajalle huomauttaisin kohdasta 3.
Pidät vaihtoehtona, että Fabe joutuisi juomaan pullon kossua.
Suurimmalla osalla ihmisistä on asioita, jopa vakaumuksia, joita hän ei ylitä.
Tuotantotiimi on haastatellut ihmiset ja valinnut todennäköisesti ihan tavallisia rohkeita kilpailijoita.
Voitte miettiä kukin, mitkä teidän kohdallanne ovat rajat, joita ette mene tv:n suorassa lähetyksessä tai muuallakaan ylittämään.siideriä ja viiniä juonut, sen juomattomuus ei johdu vakaumuksesta jos johtus ei olis pisaraakaan juonut.
- mollatko taas fabea
onhan se siellä kirjoitti:
siideriä ja viiniä juonut, sen juomattomuus ei johdu vakaumuksesta jos johtus ei olis pisaraakaan juonut.
miettikää kuinka hyvä suomalainen hän on omisti jo hiihtonsakin talvisodan sankareille eikä koskenut kuulovammaiseen naiseen vaikka tiesikin sitten oikein kuinka "hyviä" ne olisikin.Näin tekee vain kunnon kansalainen ja leipäkorikin oli vain lipsahdus niitähän sattuu jokaiselle eikö niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082