Iskelmä.fi

kyllääntynyt

Montakohan kertaa Iskelmä on tämän kuukauden aikana soittanut sitä yhtä Laura Voutilaisen kappaletta? Eräs Yön jollotus, tietty Abban renkutus ja Finlandersin ikihitti pyörivät samoin tunnista toiseen.

Nimimerkki työpaikan pakkokuuntelusta kärsivä

41

11199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iskelmän raatilainen
      • eipä...

        taida auttaa...


      • En rupia äänestämään

        Radio-toimittajat muokkaavat itse tätä tylsää "listaa", nimenomaan näillä jokapäiväisillä uusinnoilla. Lauantaisen listan jälkeen alkaa viimeistään maanantaina pakkosyöttö. Samat listalla olevat iskelmät soivat kyllästymiseen asti. Miten joku radiokanava voikin olla näin tylsä musiikin osalta? Samat 4-6 solistia saavat bonusrahoja soittokerroista. Vaikuttaminen on aivan mahdotonta!!


      • kaukana6

        oon yrittnyt mut yritykseksi jäi?


      • kukka-maaria
        En rupia äänestämään kirjoitti:

        Radio-toimittajat muokkaavat itse tätä tylsää "listaa", nimenomaan näillä jokapäiväisillä uusinnoilla. Lauantaisen listan jälkeen alkaa viimeistään maanantaina pakkosyöttö. Samat listalla olevat iskelmät soivat kyllästymiseen asti. Miten joku radiokanava voikin olla näin tylsä musiikin osalta? Samat 4-6 solistia saavat bonusrahoja soittokerroista. Vaikuttaminen on aivan mahdotonta!!

        niinkuin jo sanoin ei turha lista.välillä harmittaa kun samat biisit soi,mut kun tulee lempi laulajan kipale,niin ei ku toosa isommalle.


    • Toistoja toistoja

      Vastaus nimim. pakkokuuntelusta kärsivä. Olen samaa mieltä, että Iskelmä-radio soittaa samoja iskelmiä päivästä toiseen, jopa 3-4 kertaa! Kyllä kyllästyttää kuunnella samoja artisteja päivästä toiseen!

      • taavi

        Olen yrittänyt saada Saija Varjuksen uutta levyä soimaan Iskelmässä, mutta tuntuu että turhaan, kerran sain kotimatka toiveen läpi. Soittavat vain silloin täälöin niitä vanhoja 2 kappaletta. Levyllä on hyvää musaa. Sitkeys varmaan palkitaan kun kaikki pyytävät omaa toivemusaa listan ulkopuolelta.


      • Missä ne klassikot?

        Kyllä on merkillinen kanava kun samat artistit ja iskelmät saavat soida päivästä toiseen! Mikä ihmeen vimma on soittaa samoja iskelmiä joka hemmetin päivä?? Kyllä kyllästyttää, kun aina soi esim. Vierellesi kaipaan tai Taas tässä kävi näin, puhumattakaan tästä Preussinpunaisesta!! Oletteko huomanneet että tämä Taas kävi näin(Finlanders) muistuttaa paljon Irwinin Simmarit sammarit kummarit ja pipo-kappaletta? Tosi on!


      • duubi duubi
        taavi kirjoitti:

        Olen yrittänyt saada Saija Varjuksen uutta levyä soimaan Iskelmässä, mutta tuntuu että turhaan, kerran sain kotimatka toiveen läpi. Soittavat vain silloin täälöin niitä vanhoja 2 kappaletta. Levyllä on hyvää musaa. Sitkeys varmaan palkitaan kun kaikki pyytävät omaa toivemusaa listan ulkopuolelta.

        Vaihda Radio Suomeen, siellä olen kuullut Saija Varjuksen hittiä. Lähelle iskee myös Radio Rock, jossa olen kuullut Strato Varjuksen piisejä. ;]


    • T-paita puuttuu, vai.........

      Tosi on. Plokmannit ja yölinnut saisivat voutilaisten ja tapioiden kera lähteä pitkälle risteilylle. Missä muut asiat? Samaa jauhetaan päivästä toiseen. Montako kertaa päivässä, tai viikossa mainitaan sana iskelmä? Yhtään iskelmää ei voida soittaa kokonaan; mihin on kiire? Onko Koivuniemi tai Sillanpää seuraava artisti?

      • kukka-maarisa

        jonkinverran soittavat samoja biisejämut.....mitäs teet........


    • Humppa, humppa tättärää

      Kun kuuntelee esim. Koivuniemen levytyksiä, ei voi kuin ihmetellä miten voidaan sanoittaa niin,että artistin ääni salpaa lähes joka kappaleessa. Anna Ericsson voisi harjoitella laulamista, hänen esityksensä kuulostavat huutamiselta. Miksi näitä artisteja suositaan päivästä toiseen? Enää ei puutu kuin V-M Loiri.

      • Osaan myös soittaa.

        Humpan tahtilaji on 2/4, ja nämä iskelmät on yleensä 4/4. Idiootti!


      • Osaan myös soittaa.
        Osaan myös soittaa. kirjoitti:

        Humpan tahtilaji on 2/4, ja nämä iskelmät on yleensä 4/4. Idiootti!

        Totta on, että myös minä inhoan Iskelmän yksipuolisuutta,enkä sitä kuuntele, jos ei ole pakko. Tahtilaji (Tanssiessa) on kuitenkin humppa 2/4, valssi 3/4, foxi ja tango (iskelmä yms.) 4/4 ja muut ihan muuta (harvoin muuta).


    • Samat , samat, samat

      Jännä juttu, vaikka koska tahansa avaa Iskelmä-radion, aina soi joku näistä ns. "lista"- kappaleista. Kyllä kuulkaa kyllästyttää nämä samat solistit ja iskelmät. Mitä ihmeen pakkosyöttöä te harrastatte??? On erittäin rasittavaa, kun joka ainoa päivä täytyy kuunnella samoja renkutuksia. Toivemusiikkikin osuu sopivasti näille samoille artisteille. Tylsä kanava; kertakaikkiaan. Onneksi olkoon, olet voittanut t-paidan. Hauskaa, vai mitä???

    • kaukana6

      joo mä en voi sietää kyseistä ihmistä ollenkaan en tiedä mikä siinä mättää joku kumminkin ei oo mun makua muutenkin on surkee laulaja mä laitan aina pois päältä radion - tai tv:n jos tulee Laura Voutilaista muo pistää puistattamaan enkä voi sille mitään et good bay mamy ja jne,,, moi

      • Naiset laulaa ihanasti

        Miltä mahtaa kuulua oma lauluäänesi? Oletko koskaan kuunnellut esim. nauhoitusta? Sen ihanampaa ihmistä kun Laura on, ei montaa löydy ja ääni taipuu sekä sointuu mitä erilaisimpien iskelmien esittämiseen. Tosi hyvä että Laura on vihdoinkin päässyt Iskelmän soittolistoille.


      • anna ja isto parhaat
        Naiset laulaa ihanasti kirjoitti:

        Miltä mahtaa kuulua oma lauluäänesi? Oletko koskaan kuunnellut esim. nauhoitusta? Sen ihanampaa ihmistä kun Laura on, ei montaa löydy ja ääni taipuu sekä sointuu mitä erilaisimpien iskelmien esittämiseen. Tosi hyvä että Laura on vihdoinkin päässyt Iskelmän soittolistoille.

        nii vaan yks Anna eriksson osaa oikeesti laulaa laura vaan rääkyy siihen mikkiin mikä ei ole laulamista anna on paras ja ton lauran musauran vois viedä vajan taa ja lopettaa sinne laura v on paskin artisti mitä suomesta löytyy ja mieslaulajista vaan viisi osaa oikeesti laulaa isto hiltunen jussi hakulinen olli lindholm pate mustajärvi ja mikko pohjola muut on liian saman kuuloisia keskenään


      • Hanki korvat
        anna ja isto parhaat kirjoitti:

        nii vaan yks Anna eriksson osaa oikeesti laulaa laura vaan rääkyy siihen mikkiin mikä ei ole laulamista anna on paras ja ton lauran musauran vois viedä vajan taa ja lopettaa sinne laura v on paskin artisti mitä suomesta löytyy ja mieslaulajista vaan viisi osaa oikeesti laulaa isto hiltunen jussi hakulinen olli lindholm pate mustajärvi ja mikko pohjola muut on liian saman kuuloisia keskenään

        Olli Lindholm ja Jussi Hakulinen samankuuloisia? Voi vittu mikä väite!


    • Missä ne toiset

      Täytyy ihmetellä tätä soittotyyliä, kun jokin artisti tekee CD:n niin sitä ns. pääkappaletta soitetaan kyllästymiseen asti. CD:llä on aina yli 10 iskelmää, miksi näitä muita ei soiteta???? Iskelmä-kanava harrastaa tätä merkillistä "pakkosyöttöä" jatkuvasti. Ohjelma-aikaa voisi alkaa klo 8.00 ja loppuisi klo 22.00. Näin jäisi muutama timanttinen tähti kuulematta.

      • T-paita

        samaa mieltä kaikkien kanssa olen..eikun radio kiinni,,parempia kanavia on vaikka kuin paljon..harvoin tulee enää kuuneltu tätä kanavaa.juuri niin,samat henkilöt,-- on jo varmaan komerot täynnä iskelmäpaitoja mitä iskelmä heille jakelee,,kun taas pohjoissuomeen ei jaeta yhtäkää paitaa,eikä matkalippuja ja sillai..ja samat sanat Listasta,,,voiko tylsempää enää olla,,tuskin!!!!!!mutta rahasta tässäkin on kyse..


      • tosi kyllästynyt
        T-paita kirjoitti:

        samaa mieltä kaikkien kanssa olen..eikun radio kiinni,,parempia kanavia on vaikka kuin paljon..harvoin tulee enää kuuneltu tätä kanavaa.juuri niin,samat henkilöt,-- on jo varmaan komerot täynnä iskelmäpaitoja mitä iskelmä heille jakelee,,kun taas pohjoissuomeen ei jaeta yhtäkää paitaa,eikä matkalippuja ja sillai..ja samat sanat Listasta,,,voiko tylsempää enää olla,,tuskin!!!!!!mutta rahasta tässäkin on kyse..

        Miksi aina samat iskelmät ja laulajat on äänessä, oma toivekappale ei ole sopinut arvon juontajille, aina vähän päästä kuuluu vaan,odota mua, no silloin aina radio kiinni ja toinen kanava kuulumaan.


      • Uusintoja jne
        tosi kyllästynyt kirjoitti:

        Miksi aina samat iskelmät ja laulajat on äänessä, oma toivekappale ei ole sopinut arvon juontajille, aina vähän päästä kuuluu vaan,odota mua, no silloin aina radio kiinni ja toinen kanava kuulumaan.

        Merkillinen ilmiö että jatkuvasti kuulee ihmisten suusta samoja kommentteja. Samat artistit ja varsinkin nämä samat listaiskelmät soivat joka päivä aamusta alkaen ja monta kertaa päivässä. Ei tämä lista mikään maailman napa ole, vaikka se siltä välillä kuulostaakin. Miksi muuten Iskelmä soittaa vanhojen laulajien joukosta vain tätä Elvistä!! Kertakaikkiaan tylsä kanava, ei jaksa enää kuunnella!!


      • Uusintoja jne kirjoitti:

        Merkillinen ilmiö että jatkuvasti kuulee ihmisten suusta samoja kommentteja. Samat artistit ja varsinkin nämä samat listaiskelmät soivat joka päivä aamusta alkaen ja monta kertaa päivässä. Ei tämä lista mikään maailman napa ole, vaikka se siltä välillä kuulostaakin. Miksi muuten Iskelmä soittaa vanhojen laulajien joukosta vain tätä Elvistä!! Kertakaikkiaan tylsä kanava, ei jaksa enää kuunnella!!

        Iskelmiä. Nimittäin iskelmän disco joka on tutulla paikallaan lauantaisin klo 18-19. Discoa lauantai illan harmauteen, joten vauhdikasta musaa tuhti paketti on tarjolla, joten säilyttäisivät edellä mainitun jytätunnin niin lauantai olisi ja on lauantai. http://www.iskelma.fi ,tässä linkki kun lauantai ilta koittaa.


    • Entinen iskelmäfani

      Minäkin olen todennut että iskelmäradio soittaa puhki eräitä kappaleita. Jos jokin artisti ponnahtaa pinnalle eli esittää kansan makuun olevan kappaleen, niin iskelmä toistaa samaa kappaletta monta kertaa päivässä. Näin ei ole hyvä ajatellen artistia ja levymyyntiä. Minä en ainakaan osta levyä jota olen joutunut jo kuuntelemaan kyllästymiseen asti.
      Edellisestä mainitakseni artistit joiden kappaleet soi jatkuvasti on Suvi Teräsniska, Olli Lindholm, Paula Koivuniemi, Lauri Tähkä ja muutama muu artisti. Ne iskelmän mainitsemat "kevyenmusiikin klassikot" on mielestäni hyvin vähäisesti esillä.

      • kriittinen kuulija

        Iskelmän musiikkilinja on älyttömän laskelmoitu. Vanhan kansan iskelmäsuosikkeja ei soiteta, koska ne tuskin uppoaisivat nuorempaan kuulijakuntaan. Yhä enemmän soitetaan suomipop-tyylistä musiikkia ja tottakai umpikuluneita klassikoita, jotka ovat Novalta tuttuja. Toisaalta kuulin kanavalta myös Lady Gagan Alejandron, ja täytyy kyllä sanoa, ettei ihan mitä tahansa kannattaisi soittaa korkeampienkaan kuulijalukujen toivossa. Jos kanava soittaa "oikeaa" iskelmää, pitää artistin olla jollakin tavalla joko mediaseksikäs tai sitten Iskelmä-artisti kisasta tuttu.

        Ja sitten ihan toinen juttu älyttömältä kuulostava ja myötähäpeää herättävä mieskanavaääni. Kuunnelkaapa joskus vaikka jymypotti-kisan tunnari. Ei sitä ole voitu tosissaan tehdä, eihän?

        Mutta, kanavalla pyyhkii ilmeisesti ihan hyvin ja kuulijoitakin piisaa, joten kaippa se sitten uppoaa massaan.


      • kylkyl
        kriittinen kuulija kirjoitti:

        Iskelmän musiikkilinja on älyttömän laskelmoitu. Vanhan kansan iskelmäsuosikkeja ei soiteta, koska ne tuskin uppoaisivat nuorempaan kuulijakuntaan. Yhä enemmän soitetaan suomipop-tyylistä musiikkia ja tottakai umpikuluneita klassikoita, jotka ovat Novalta tuttuja. Toisaalta kuulin kanavalta myös Lady Gagan Alejandron, ja täytyy kyllä sanoa, ettei ihan mitä tahansa kannattaisi soittaa korkeampienkaan kuulijalukujen toivossa. Jos kanava soittaa "oikeaa" iskelmää, pitää artistin olla jollakin tavalla joko mediaseksikäs tai sitten Iskelmä-artisti kisasta tuttu.

        Ja sitten ihan toinen juttu älyttömältä kuulostava ja myötähäpeää herättävä mieskanavaääni. Kuunnelkaapa joskus vaikka jymypotti-kisan tunnari. Ei sitä ole voitu tosissaan tehdä, eihän?

        Mutta, kanavalla pyyhkii ilmeisesti ihan hyvin ja kuulijoitakin piisaa, joten kaippa se sitten uppoaa massaan.

        "Mutta, kanavalla pyyhkii ilmeisesti ihan hyvin ja kuulijoitakin piisaa, joten kaippa se sitten uppoaa massaan. "

        erinomaisesti.


      • thsfgh
        kylkyl kirjoitti:

        "Mutta, kanavalla pyyhkii ilmeisesti ihan hyvin ja kuulijoitakin piisaa, joten kaippa se sitten uppoaa massaan. "

        erinomaisesti.

        Lomaradio esimerkiksi saisi korvata Iskelmän.

        Onhan Iskelmän soittama musiikki ihan hyvää, mutta valikoima on tosiaan liian suppea eikä edes ole kunnon iskelmää, vaan pikemminkin sitä samaa Novan soittamaa keskitien kamaa.


    • kaalep44

      En ikinä osta mitää tuotetta, mitä ISKELMÄSSÄ mainostetaan. Toivottavasti kaikki tekisivät samoin, niin
      loppuisi mainostulot kanavalta.

      • hpguru.net

        Jo 350 000 kuulijaa päivässä pelkästään Pirkanmaan alueella eivät voi olla väärässä! Kiitos mainostajat hyvästä yhteistyöstä!


      • I wanna jam jam jam
        hpguru.net kirjoitti:

        Jo 350 000 kuulijaa päivässä pelkästään Pirkanmaan alueella eivät voi olla väärässä! Kiitos mainostajat hyvästä yhteistyöstä!

        mikä on Iskelmä-Finlandian ja Iskelmäradion yhteys? Vai onko? Kysymys Iskelmälle: koska asemallanne soi Eini? Katja Höyhtyä? Berit? Petri Salminen? Tapio Heinonen? Juhani Markola? Satu Pentikäinen? Jarno Kuusisto? Suomessa on paljon aivan suotta sivuun joutuneita iskelmäartisteja, joita voisi soittaa edes silloin tällöin! Tuollainen samojen laulajien pakkosyöttö ja aivopesu on kammottavaa.


      • kuitenkin
        I wanna jam jam jam kirjoitti:

        mikä on Iskelmä-Finlandian ja Iskelmäradion yhteys? Vai onko? Kysymys Iskelmälle: koska asemallanne soi Eini? Katja Höyhtyä? Berit? Petri Salminen? Tapio Heinonen? Juhani Markola? Satu Pentikäinen? Jarno Kuusisto? Suomessa on paljon aivan suotta sivuun joutuneita iskelmäartisteja, joita voisi soittaa edes silloin tällöin! Tuollainen samojen laulajien pakkosyöttö ja aivopesu on kammottavaa.

        "Tuollainen samojen laulajien pakkosyöttö ja aivopesu on kammottavaa."

        mutta se kuvastaa juuri sitä musiikillista taantuneisuutta tässä junttilan perähikiässä.


      • 123366
        kuitenkin kirjoitti:

        "Tuollainen samojen laulajien pakkosyöttö ja aivopesu on kammottavaa."

        mutta se kuvastaa juuri sitä musiikillista taantuneisuutta tässä junttilan perähikiässä.

        katsoin muute iskelma.fi etusivulla kommentti boksia tyyliin "aamuvirkkula on ihana ohjelma upeat juontajat" siis huhhuh kuka oikeesti on tota mieltä?


    • Iskelmien nettiradio

      Ja koska kaikkia iskelmiä voi kuunella internetissä, esim. Iskelmä Helsinki.

    • Hapan,pihlajanmarja

      Lomaradio ympärivuotiseksi ja äkkiä !
      Iskelmää en kuuntele ,koska haluan vaihtelevaa musiikkia.
      Ei aina samoja kappaleita ,monta kertaa päivässä.
      Toimittajat varmaan soittavat musiikkia omien mieltymystensä mukaan!!!
      Kuinkahan paljon artistit ja levy-yhtiöt lahjovat toimittajia !!

      • rahoitus

        rahoitatko sinä Lomaradion toiminnan ympärivuotisena?


    • ka

      ei tietoo

    • Nollamiinus

      paskaa löytyy telkusta, radiosta ja netistä Eipä tule niitä paljon kuunneltua. Olen ihastunut vaaleaksi värjättyyn blondiin. Siis sellaiseen jota telkku eikä radio kiinnosta. Veikkaan että alapää on värjäämättä. Koska rintsikat on mustat.

      Joo-oo. Likka on tosin minua 20-vuotta nuorempi. Se on perin outoa. Minuun ihastuu mammat yleensä, Olen oikea mummomagneetti. Vaikka ei sillä väliä. Mukavat naiset kelpaavat iästä huolimatta.On se vain ihmeellistä. Enpä muista aiemmin huomanneeni, mutta huomaavaisuuteni olikin seitsemän. Tai nolla.

    • kuuntelen aina
      • kugi kagi

        Sun classis soittaa sellaista vanhempaa pohdiskelevampaa musiikkia.. pelkkä levyautomaattihan tosin se pitkälti on jonka amerikan reissulla aikoinaa oldies musiikkiin haksahtanut kakkuri juha perusti... hän jaksaa uskoa oldies musiikkiin missä sitten onkin.


    • selvyyden vuoksi

      Radio Sun on pirkanmaalainen paikallisradio, Sun Classics eri asema.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3794
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      210
      1871
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1414
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1285
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      961
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      910
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      880
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      858
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    Aihe