Onko kenelläkään kokemuksia, mistä voisi ostaa sitä pellavanauhaa, jolla voisin uusia nojatuolit? Olen tehnyt sen joskus aiemminkin ja silloin sitä sai Inkalta suoraan kohtuuhintaan. Mutta sitä ei enää ole tuotannossa. Artek itse myy sitä saa hintaan 6 euroa metri, joten tämä tuote on todellakin heidän liiketoimintaa tukevassa käytössä. Tuskin he sitä itse valmistavat vaan valmistaja on joku muu, mutta kuka?
Artekin nojatuolit
22
15208
Vastaukset
- satula
Nojoo - kyseessähän os pellavaista satulavyötä, jota saa tukusta (=Orient Occident) hintaan 1,8 EUR/m.
Onkelma on vaan se, että tukku ei myy yksityiselle. Käännyppäs jonkun verhoomon puoleen, ja pyydä niitä ostamaan.- ei sovi
En suosittelisi satulavyötä Artekin tuoleihin. Satulavyössä on sidoksena palttina ja materiaalina pellava. Artekin tuoleissa on puuvillainen toimiviivasidoksinen nauha, ja se on muutenkin aivan erinäköistä kuin satulavyö. Ja ota huomioon, että se ei välttämättä ole pellavanväristä, vaan myös mustaa vyötä on käytetty.
Mutta otapa yhteyttä Raisiossa sijaitsevaan Muovikum Oy:öön, p. 02-2396880. He ovat erikoistuneet verhoilutarvikkeisiin ja heillä on myös postimyyntiä. - aloittaja
ei sovi kirjoitti:
En suosittelisi satulavyötä Artekin tuoleihin. Satulavyössä on sidoksena palttina ja materiaalina pellava. Artekin tuoleissa on puuvillainen toimiviivasidoksinen nauha, ja se on muutenkin aivan erinäköistä kuin satulavyö. Ja ota huomioon, että se ei välttämättä ole pellavanväristä, vaan myös mustaa vyötä on käytetty.
Mutta otapa yhteyttä Raisiossa sijaitsevaan Muovikum Oy:öön, p. 02-2396880. He ovat erikoistuneet verhoilutarvikkeisiin ja heillä on myös postimyyntiä.Artek sanoi käyttävänsä 100 % pellavanauhaa. onko se juuri sitä mistä kirjoitit? Luonnonvalkoisesta on värin puolesta nyt kysysmys. kiitos vinkistä, soittelen Raisioon.
- www.aallontuolit.net
Voit kysyä www.aallontuolit.net Puh 0400300628
Terv. Jaska
- kkkkkkkkkkkkkk
... www.verhoilupiste.net tai puh. 0400 300 628
jossa ollaan erikoistuttu Artek tuoleihin ja myyvät myös mustaa sekä vaaleaa "satulavyötä", se normaali satulavyöhän ei ole sama juttu vaan on paljon "krouvimpaa" sellaista juuttimaista kangasta.
tuolit tuli noin 100 euroa halvemmiksi, kun mitä oli Artekin tarjous korjauksesta/ SIIS todellakin 100 e per tuoli Artekin tuoleihinhan ei saisi käyttää muuta kuin pellavasatulavyötä. Pellavainen on siksi kallista koska sen värjääminen on vaikeaa. Muut vyömateriaalit venyy käytössä paljon enemmän.
- minä vaan,,,,
Soita Johonkin verhoiluliikkeeseen=)
- Vinkkiä
Artek satulavyötuoleihin voit kysyä satulavyötä ja myös verhoilua Annukanverhoomosta. Annukanverhoomo myy kankaita ja Artek satulavyötä sekä verhoilee.
Lisätiedot osoitteesta http://www.annukanverhoomo.com- Tuiskula
Puuvillavyötä saa 2,8 Eur/m Muovikum Raisio. Voi tilata postitse. Jos asut lähellä Hyvinkäätä, voin vaikka minä halutessasi vaihtaa nuo satulavyöt. Juuri vaihdoin työkaverille kuuden tuolin vyöt, harrastuksena, pientä korvausta vastaan.
- Sirkkuliino
Tuiskula kirjoitti:
Puuvillavyötä saa 2,8 Eur/m Muovikum Raisio. Voi tilata postitse. Jos asut lähellä Hyvinkäätä, voin vaikka minä halutessasi vaihtaa nuo satulavyöt. Juuri vaihdoin työkaverille kuuden tuolin vyöt, harrastuksena, pientä korvausta vastaan.
Olisitko vielä innokas vaihtamaan neljään tuoliin satulavyöt korvausta vastaan? Laittaisitko sähköpostiosoitteesi, niin voin ottaa yhteyttä?
- A.verhoomo
Emme myy artekin pellavavyötä ilman verhoilutyötä (2015).
- VinkkiäMyös
Katso myös tämä: www.vanhajuttu.fi
- sadulsepa võõd
http://www.renoveeri.net/?id=236 puoti Väike-Patarei 5
[email protected], [email protected]
"Palun kas teil on
Sadulsepa linane tooli kinnitus vööd" - 5 riviä alempaa
sadulsepa võõd kirjoitti:
http://www.renoveeri.net/?id=236 puoti Väike-Patarei 5
[email protected], [email protected]
"Palun kas teil on
Sadulsepa linane tooli kinnitus vööd"
- tiijän..
Satulavyötuoleissa käytettävä nauha on pellavaa, ei puuvillaa, joka venyy käytössä.
- Alkuperäinen puuvill
Aallon tuolien alkuperäinen vyö on 100 % puuvillaa on kestävämpi kuin pellava on kokemusta ei veny.
- Aallon tuolit
Alkuperäinen puuvill kirjoitti:
Aallon tuolien alkuperäinen vyö on 100 % puuvillaa on kestävämpi kuin pellava on kokemusta ei veny.
Alkuperäisestä vyöstä tekee Aallon tuolia
www.aallontuolit.net
- puuvillavyö alkuperä
Meidän vanhemmilla on tuolit kestänyt 30 v niissä on käytetty alkuperäistä vyötä puuvillaa sitä käytettiin 50 luvulta lähtien Pirjo
- VerhoiluliikeFeeniks
Verhoiluliike Feeniks myy aitoa pellavavyötä edullisesti! Värjäämätön vyö 4,20 €/m ja musta vyö 8,90 €/m. Täysi rulla (50 m) -10%! Kunnostamme satulavyötuolit myös puolestasi, vankalla kokemuksella! www.verhoiluliikefeeniks.net
- VerhoiluliikeFeeniks
Uudet hinnat ovat: värjäämätön 3,00 €/m; musta 6,50 €/m!
- Minä
Etsin juuri itsekin tuota tuotetta. Löysin sitä hintaan 8€/m ja 50 m rulla 245€. Yhteen tuoliin menee laskujeni mukaan reilut 19 m. En muista myyjää...
- Prihaus
Artekin satulavyöt valmistaa Arova/ Sveitsi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1498841Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492609Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282397- 432381
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961823- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä411219Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126