ihanaa

serop1

On ollut mahtava päivä. Oma kulta pääsi aikaisemmin töistä.. Ollaan syöty hyvin ja viiniäkin toi tullessaan tuo miekkonen

8

380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • serop1

      tai päiväkin on mennyt? :) Mulle on jo ilta, kun oon herännyt jo 4 aamuyöstä...

      • puolikuntoseks :)
        Päikkärit (makoisat sellaset) vetäsin minäkin ja nyt tarttis alkaa tappelu tulostimen kanssa :(...se on sanonut sopimuksensa irti ja ei tulosta mitään! Kaikki jää jonnekkin matkan varrelle...


      • serop1
        muskettisopuli kirjoitti:

        puolikuntoseks :)
        Päikkärit (makoisat sellaset) vetäsin minäkin ja nyt tarttis alkaa tappelu tulostimen kanssa :(...se on sanonut sopimuksensa irti ja ei tulosta mitään! Kaikki jää jonnekkin matkan varrelle...

        Tulostimein kans tappelu on kyllä aika tympeetä... EKa saattaa tulostaa ihan kiltisti pari paperillsita ja sitten päättääkin että loppuja en tulsotakaan.. TAistele sitten, etä tulosta tulosta :D.. Sitten tekee ihmeparannuksen, kun jupisee itsensä kanssa, että pitää ostaa uus ;)


      • serop1 kirjoitti:

        Tulostimein kans tappelu on kyllä aika tympeetä... EKa saattaa tulostaa ihan kiltisti pari paperillsita ja sitten päättääkin että loppuja en tulsotakaan.. TAistele sitten, etä tulosta tulosta :D.. Sitten tekee ihmeparannuksen, kun jupisee itsensä kanssa, että pitää ostaa uus ;)

        saa tasan yhden mahiksen alkaa raksuttamaan sitä paperia vanhaan hyvään malliin ja vikkelään :D
        Mokoma älytön masiina...hmpf!
        Pesukonekin sais lentää pihalle tulostimen perässä kuin naton ohjus...se pesee (tai on pesevinään) samaa koneellista ikuisuuden :(
        Ekaksi koneen kello näyttää aikaa olevan enää vähän jäljellä ja kun se vähän on kulunut niin onkin jostain kummasti pompsahtanut kelloon lisää aikaa ja kone vaan hurraa...


      • serop1
        muskettisopuli kirjoitti:

        saa tasan yhden mahiksen alkaa raksuttamaan sitä paperia vanhaan hyvään malliin ja vikkelään :D
        Mokoma älytön masiina...hmpf!
        Pesukonekin sais lentää pihalle tulostimen perässä kuin naton ohjus...se pesee (tai on pesevinään) samaa koneellista ikuisuuden :(
        Ekaksi koneen kello näyttää aikaa olevan enää vähän jäljellä ja kun se vähän on kulunut niin onkin jostain kummasti pompsahtanut kelloon lisää aikaa ja kone vaan hurraa...

        PEsukoneessa meillä oli sama vika..Korjaus olisi maksanut saman verran, mitä toi meijän uusi kone, joten ostimme uuden koneen.


      • serop1 kirjoitti:

        PEsukoneessa meillä oli sama vika..Korjaus olisi maksanut saman verran, mitä toi meijän uusi kone, joten ostimme uuden koneen.

        uusi kai tännekin on taas hommattava. Pyykkiä kun tulee joka päivä järjetön määrä, kiitos pikkupoikien, joilla vaate on puhdas ekat kolme minuuttia aamulla, jos sitäkään :)


    • päivä.

      Täällä ollaan kans syöty ja juotu ja uiskenneltu meressä ja pyydystetty äyriäisiä.
      Illalla niitä sit rillataan tossa hiekalla ja katellaan auringon laskua.

    • Manta-Elviira

      on ollut loistava päivä. Pitkän sadekauden jälkeen aurinkoista ja suht´ lämmintä.

      Lunta? Sataneeko tulevan vuorokautena? Tällä hetkellä pilvetön taivas, yöksi voinee pakastua reippaastikkin.
      Mutta lunta toivon satavaksi ja pikkupakkasten saapuvan. Ikävävintä vuodenaikaa tämä pimeine, melkeinpä sysimustine iltoineen/öineen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe