hienoa et venäläiset bertsut valloittavat kotimaan kehät, eikö suomalaiset enää pärjääkään ????
näyttelyt
12
1534
Vastaukset
- siksisiksi
olihan siel pari kotimaisessa omistuksessa olevaakin koiraa . . . . saivat ansionsa mukaan
- mmjklnms
ainaki miten niitä on nähny..mutta niin on suomalaisetkin..olisi upeaa omistaa venäläinen nöffi ja venäläinen bertsu
- sitten
Niin tai sitten kaukkari ne kun on niiiiin upeita euroopassa !
- mmjklms
nähty on
- Anonyymi
Kyllä venäläinen bertsu on upea näky. On kokoa ja näköä!
- Anonyymi
Pikkusen on aikaa kulunu tän ketjun alotuksesta,tätä nykyä meillä on paljon hienoja kotimaassa kasvatettuja ja terveitä bertsuja!!Ei tartte mennä merta edemmäs kalaan.
- Anonyymi
eipä se kotimaisen koiran valinta ole terveyslotossa mikään takuu. Paljon on valitettavasti suomessakin kasvattajia,jotka eivät noudata yhdistyksen minimi vaatimuksia! Siinä on terveemmän rodun puolesta puhujat oikein elementissään. Luonteessakin on hurja notkahdus tapahatunut. Monesti puhutaan "vihaisista" venäläisistä koirista, mutta kylläpä siinä ei taida koiran alkuperä maasta kyse.
- Anonyymi
Ei kai se mikäänihme ole että , on vihaisia koiria kun ne hakkaamalla koulutetaan kun ei muuta osata. Kuriatus pannoista revitään ja huudetaan. Jos ei pärjää koirien kanssa ilman väkivaltaa niin miksi sellaisia pitää hankkia ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai se mikäänihme ole että , on vihaisia koiria kun ne hakkaamalla koulutetaan kun ei muuta osata. Kuriatus pannoista revitään ja huudetaan. Jos ei pärjää koirien kanssa ilman väkivaltaa niin miksi sellaisia pitää hankkia ??
Väitätkö todella että luonteet ei periydy?? Miksi sitte jalostuksessa pitää kiinittää huomiota luonteeseen? T o l l o !
- Anonyymi
Tarttee vähän katella mistä ottaa,on meillä suomenmaassa tosi hyviä ja vastuullisia kasvattajia,joilla jalostuksessa terveet tutkitut koirat ja kasvateissa paljon terveitä tutkittuja.Toki kaikki pennut ei sitä valitettavasti ole mutta kun jaksaa perehtyä asiaan saa riskejä minimoitua.Ja kun Pevisa tiukennettiin ja D-lonkkaset poistettiin jalostuksesta,lonkat myös parani.
ONKS NIITÄ NYT NÄIN PANDEMIAN JÄLKIMAININGEISSA NÄ
KYNYT TAI ESIM RUOTSALAISIA SUURSNAUTSEREITA SAATIKKA PUOLALAISIAonko nyt ylipäätään 2022 näkynyt paljoa näyttelyissä bernhardinkoiraa.nöffiä tms...ite ois kiva omistaa 44 49-93 eri rotusta koiraa amstaffista bernhardilaiseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683