millainen palvelu ja huolto?
Vastaukset 6
- ripworld
Töykeä "palvelu"
- PentaxKuvaaja
Ostin vuosia sitten ekan PC:ni Mikromafiasta. Virtalähde meni rikki, tajusin asian itse mutta olisivat väkisin halunneet myydä uuden näytönohjaimen kun vika oli kuulemma siinä. Siihen ihmeelliseen kinasteluun loppui siinä liikkeessä asiointi omalta osaltani.
Jos olet kameroita ja niihin liittyvää hankkimassa niin parempaa palvelua ja takuuasioiden hoitoa on vaikea löytää kuin mitä Topshot tarjoaa. Suosittelen lämpimästi.- Tyytyväinen asijakas
Komppaan edellistä juttelijaa sain mm.uuden repun heti hyllystä entisen tilalle ko.liikkeestä siis Töp Shotista kun vetokettinki meni rikki vaikkei takuu ollut ikuinen eikä kuittia
löytynyt eikä heidän olisi ollut pakko niin toimia.
Rajassa olisivat tod.näk ruvenneet rähjäämään vastaavassa tapauksessa?
- Toimiiiiiiiiiiii69
http://shop.mikromafia.fi/catalog/index.php?osCsid=jq9g9il3jpi5k5b65jodqlmtu7
1000€ kannettavia 132€ hintaan!!!
TILATKAA!!!!
hinta seuranta:
https://hinta.fi/1212306/lenovo-thinkpad-e470"Toimiiiiiiiiiiii69 "
Tarkoittaako tämä ilmoitus, että kerrankin toimii, näiden kaikkien vuosien kuluttua, vihdoin toimii?
- ilmane
Ostin 95e ram muistin sain 150e muistit, maksoin siis 95e (vittu mitä urpoja) :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361770Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 64570
- 30556
- 46550
- 66536
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25520